بازدید 5540
پرويز اوسطی مطرح كرد

توليد خودروی تارا اتفاق مباركی است/ مردم از خريد خودروی با كيفيت داخلی استقبال می كنند

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌كه خودروی تارا یكی از اتفاقات مثبت در صنعت خودروسازی كشور است، گفت: این محصول از منظر كیفی و برخورداری از امكانات روز می تواند انتظارات مشتریان را برطرف كرده و به همین جهت به محض ورود به بازار مورد استقبال خوب مردم خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۶۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 04 August 2021

توليد خودروی تارا اتفاق مباركی است/ مردم از خريد خودروی داخلی با كيفيت داخلی استقبال می كنند

پرویز اوسطی، با بیان این‌كه وقتی موضوع تولید داخل مطرح است، حتما همه مدیران كشور و افرادی كه به هر نحوی می توانند در زمینه پیشرفت صنعت خودروسازی كشور موثر باشند، به میان آمده و كمك می كنند ایشان ضمن حمایت مجلس شورای اسلامی از اقدامات و دستاوردهای تولید داخل خودروسازان، عنوان كرد: خوشبختانه ظرفیت و توانمندی ارتقای كیفی خودروهای داخلی و پاسخگویی به نیازها و انتظارات مشتریان هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ تكنولوژی در كشور وجود دارد.
وی ضمن ابراز رضایت و خرسندی از اقدامات و دستاوردهای صنعت خودروسازی كشور و به ویژه ایران خودرو در شرایط سخت تحریمی و فشارهایی كه به لحاظ تامین منابع مالی و... بر روی این صنعت سایه انداخته بود، تاكید كرد: ایران خودرو توانست در شرایط حساس به درستی اقدامات خود را پیش برده و به جایگاه مناسبی به لحاظ تولید، تیراژ و داخلی سازی قطعات و محصولات دست یابد.
نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ارتقای هرچه بیشتر خودروی تارا در آینده و توسعه این محصول با توجه به برخورداری از پلتفرمی به روز و جدید، اظهار كرد: باید تیراژ این محصول به نحوی باشد كه پاسخگوی نیاز بازار بوده و از ایجاد بازار سیاه به دلیل كمبود عرضه، جلوگیری كند.
وی با اشاره به حجم اشتغالزایی كه در پی پروژه تولید و داخلی سازی خودروی تارا در گروه صنعتی ایران خودرو و شركت های قطعه ساز به وجود آمد، تصریح كرد: با فعال شدن هر واحد تولیدی در كشور، قطعا سنگری به سنگرهای مبازره با جنگ اقتصادی با دشمن افزوده می شود و این اتفاق، اتفاق میمون و خوشایندی است كه بابت آن به مجموعه مدیران، كارگران و زحمت كشان گروه صنعتی ایران خودرو تبریك می گویم.
اوسطی، ضمن گلایه از ساز و كارهای مربوط به ثبت نام و توزیع خودرو در سطح كشور به روش قرعه كشی، این روش را نیازمند بازنگری دانست و گفت: از سوی مردم انتقادات و گلایه های به حقی در این زمینه وجود دارد، زیرا بخش عمده ای از جامعه نمی تواند از امتیاز خرید خودروی داخلی برخوردار شود.
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، افزود: بنابراین باید سازوكارها به گونه ای پیش رود كه همه ایرانیان بتوانند از امكان خرید خودروی ساخت داخل بهره مند شوند. زیرا خرید خودروی داخل افتخاری ملی است و قطعا هر ایرانی دوست دارد به جای خرید خودروی خارجی، از خودروی با كیفیت و با قیمت مناسب ایرانی استفاده كند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار