ارزش پرتفوی سهام‌های پالایش یکم ۱۱ مرداد

صندوق پالایش یکم، امروز در چهارمین روز هفته مثبت به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۲۶ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۶۹ هزار و ۵۸۰ ریال معامله شد
کد خبر: ۱۰۶۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 03 August 2021

به گزارش بورس تابناک، امروز مورخه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ صندوق پالایش همرنگ با بازار بر مدار مثبت کار خود را آغاز کرد و نماد شپنا از ابتدا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشت؛ و در پایان معاملات پالایش در قیمت ۶۹۵۹۰ ریال به کار خود پایان داد و با ۰.۲۶ درصد رشد همچنان در کانال ۶ هزار تومانی باقی مانده است. سهامدارانی که از ابتدا این صندوق را نگهداری کرده‌اند، تا الان زیان ۳۰ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با افزایش ۱.۶۶ درصدی و پالایش نفت اصفهان (شپنا) با رشد ۱.۶۶ درصدی و شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۴.۵۲ درصدی همراه بودند.

ارزش پالایشی یکم ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

امروز دوشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۲۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۴۰ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۰.۰۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۵۸ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پرتفوی سهام‌های پالایش یکم ۱۱ مرداد
 
منبع: نبض بورس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر