بازدید 14572
۵

افزایش ۸۰ درصدی کرایه مسکن در زنجان

قیمت اجاره مسکن در کلانشهر زنجان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 30 July 2021

 

طبق گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین بنگاه املاکی های این شهر می گویند: کرایه خانه خیلی افزایش داشته است و این افزایش قیمت حتی تا ۷۰- ۸۰ درصد نیز می رسد.

شهروندان ضمن گلایه از افزایش بی حساب و کتاب کرایه خانه اظهار می کنند با وجود افزایش کرایه، خانه با متراژ کم هم پیدا نمی شود که کرایه کمتری داشته باشد و خانه ها اغلب با متراژ بالای ۸۰ متر ساخته شده اند.

گشتی در بنگاه املاک شهر نشان می دهد در حال حاضر قیمت یک واحد ۵۰ متری در بالا شهر زنجان به مبلغ رهن ۱۰۰ میلیون تومان و کرایه ماهانه دو میلیون تومان اجاره می شود همین متراژ خانه در نقاط پایین شهر به مبلغ ۴۰ میلیون تومان رهن و کرایه ماهانه ۸۰۰ هزار تومان می توان اجاره کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۵
باز هم قیمت های زنجان مناسب است .
تشریف بیاورید کاشان ببینید چه خبر است
رهن آپارتمان ۱۰۰ متری ۵۰۰ میلیون تومان
رهن خانه دربست ۲۵۰ متری ، یک میلیارد تومان
تازه آن هم در محله های خوب ، نه محله های عالی
قیمت های هر کالا و خدماتی به سرعت در حال افزایش است سیمان، آهن، مرغ، لوازم خانگی، ............... در چنین شرایطی نباید انتظار ثبات قیمت در دیگر بخش ها را داشت
کرابه مسکن افزایش نیافته هزینه ساخت ونگهداری وتعمیرات ومتعلقات مسکن باتورم وگرانی افزایش یافته وصاحبخانه بایستی یاخانه اش رامخروبه وبدون استفاده رهاکند ویااگر
بخواهدقابل سکونت واحاره کندخرجش کندکه بایستی خرج آنراکسی که استفاده خواهدکردیعنی مستاجربدهدبنابراین نمیشودهمه چیزراگران و تابع تورم دانست جراجاره خانه .
سلام ما شهرک صدرای شیراز زندگی میکنیم قیمت وحشتناک بالا رفته
الان ما یه خونه 18با2میدادیم امسال کردن18یا4
این افزایش بی حد حصر متاسفانه کار بنگاه‌های ‌‌‌‌‌مسکن به خاطر کمیسیونی است که با توجه به میزان اجاره و ودیعه می گیرند. امیدوارم مراکز ذیربط رسیدگی کنند. چون در برخی موارد چندین برابر سال گذشته قیمت ها افزایش پیدا کرده است. این گرانی افسار گسیخته به نفع هیچ کس نیست.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر