بازدید 5699

۴۵ تولیدکننده غیرقانونی سلاح در روسیه دستگیر شدند

سازمان امنیت فدرال روسیه (ف. اس. ب) از دستگیری ۴۵ تولید کننده غیرقانونی سلاح در این کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ 26 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سازمان امنیت فدرال روسیه در بیانیه‌ای که روز دوشنبه در سایت اینترنتی روابط عمومی این سازمان منتشر شد، نوشت: سازمان امنیت فدرال روسیه با همکاری وزارت کشور و گارد ملی روسیه از فعالیت ۴۵ تولید کننده غیرقانونی سلاح در ۲۵ منطقه روسیه جلوگیری کرد.

در بیانیه گفته شده است: تولید کنندگان سلاح‌های غیرقانونی در مسکو، جمهوری ادیگیا، باشقیرستان، منطقه کریمه، جمهوری ماردویا، استان‌های مسکو، کراسنودار، کراسنویارسک، پرمی، استاوروپول، خاباروفسک، آمورسک، آستراخان، بریانسک، بلگورود، ولگاگراد، ولادیمیر، کالوگا، لنینگراد، پسکوف، سامارا، ساراتوف، سوردلوفسک، اسمولنسک و تیور در کارگاه‌های مخفی سلاح جنگی تولید و عرضه می‌کردند.

این افراد علاوه بر تولید انواع سلاح ها، تعدادی از سلاح‌های شکاری را هم به سلاح جنگی تبدیل می‌کردند و صد‌ها قبضه انواع سلاح و تیربار و ده‌ها هزار انواع مهمات کشف و ضبط شد.

در نتیجه اقدامات ماموران امنیتی، ۳۲ مرکز تولید غیرقانونی سلاح شناسایی و بسته شد.

سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام کرده است که تولید کنندگان سلاح قاچاق در روسیه از طریق شبکه اینترنتی برای سلاح‌های خود بازاریابی می‌کردند و پرداخت‌ها نیز از طریق کارت‌های بانکی انجام می‌گرفت.

مقررات مربوط به کنترل سلاح در روسیه از ماه جاری میلادی سخت‌تر شده است و بر اساس قانون جدید این کشور، مجازات‌های سخت تری برای افرادی که سلاح قاچاق عرضه می‌کنند، اعمال می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار