افزایش ارزش سهام عدالت پس از ۶ روز تعطیلی

شاخص کل بورس امروز در یک روند رو به‌رشد با افزایش ۱۲ هزار و ۱۱۳ واحدی روبرو شد و در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۳ هزار و ۴۲۰ واحدی آرام گرفت. در نتیجه این اتفاق ارزش سهام عدالت هم ۱.۰۴ درصد افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۱۰۶۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴ 26 July 2021

به گزارش بورس تابناک، بورس بعد از شش روز تعطیلی کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و در پایان معاملات امروز دوشنبه ششم مردادماه با رشد ۱۲ هزار و ۱۱۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۲۳ هزار و ۴۲۰ واحد رسید. امروز شاخص کل ۰.۹۲ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۲۵ افزایش داشت.
نماد‌های «فولاد»، «کچاد» و «کگل» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند و سپید، ولکار، شستا سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۸۷۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۰۴ درصد معادل ۸۴ هزار و ۸۱۸ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۳۲۲ تومان رسیده است.

افزایش ارزش سهام عدالت پس از ۶ روز تعطیلی
 

 ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

افزایش ارزش سهام عدالت پس از ۶ روز تعطیلی
 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۵۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۵۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۹۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۱ هزار و ۹۹۴ تومان معامله شد.

افزایش ارزش سهام عدالت پس از ۶ روز تعطیلی
 
منبع: نبض بورس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر