بازدید 9004
۷

احمد توکلی: آقای رئیسی به داد مردم خوزستان برسید

احمد توکلی خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: آقای رییسی! اگر امروز به داد مردم خوزستان نرسید شاید فردا دیر باشد. آقای روحانی را مجبور کنید از منابع مربوط و با اعتبارات موجود مشکل خوزستان را حل کند. منابع بسیاری وجود دارد که می‌توان از آن‌ها هزینه کرد و نیاز نیست منابع جدیدی تعریف کرد.
کد خبر: ۱۰۶۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 22 July 2021
احمد توکلی: آقای رئیسی به داد مردم خوزستان برسید

به گزارش تابناک به نقل از فارس، احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت با اشاره به مشکلات مردم خوزستان خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: آقای رئیسی به داد خوزستان برسید؛ منتظر نمانید آقای روحانی کاری کند، البته مسئولیت با ایشان است و او باید اقداماتی انجام می‌داد که نداده است.

 رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در پاسخ به این سوال که چرا شما مسئولیت را به گردن آقای رئیسی می‌اندازید، هنوز آقای روحانی رئیس جمهور است!، افزود: اگر قانون به آقای رئیسی برای این روز‌ها به عنوان رئیس جمهور منتخب مسئولیتی نداده، سید ابراهیم رییسی هم مسئول نیست؟ عقل و دین و وجدان او را ملزم کرده که این شرایط سخت را نادیده نگیرد.

توکلی یادآور شد: آن سید ابراهیمی که ما می‌شناسیم آبرو دارد، از آبروی خویش برای مردم مظلوم خوزستان مایه بگذارد. آبرو نزد مردم، نزد رهبر، نزد نیرو‌های داوطلب مردمی و انقلابی و از همه مهمتر نزد خدا. مردم در وضعیتی هستند که خدمات فداکارانه نیرو‌های سپاه و ارتش باید به شدت پشتیبانی شود. حداقل کاری که آقای رئیسی می‌تواند بکند سفر یک روزه به میدان است که باعث تقویت این خدمتگزاران و تشفی خاطر آزرده مردم است.

رئیس هیات مدیره دیده بان دیده بان شفافیت گفت: مردم، چون خلف وعده بسیار دیده و دروغ هم کم نشنیده اند، با وعده آرام نمی‌گیرند. باید به سرعت خسارت آن‌ها جبران شود و، چون تعیین خسارت زمانبر است، در تمام نقاط، تخمینی از میزان خسارت زده شود و مبلغ، به حساب سران عشیره‌ها و معتمدان محلی واریز گردد تا خاطر مردم جمع شود که به زودی قدرت بازسازی خود را می‌یابند.

توکلی افزود: البته کم آبی خوزستان زخم کهنه‌ای است که سوء تدبیر و عدم مدیریت علمی منابع آب کشور و توزیع نادرست آن در بستر خشکسالی و سودجویی عناصر معاند و ضد انقلاب آن را تبدیل به چنین بحرانی کرده، اما امروز وقت این حرف‌ها نیست و باید قبل از هر چیزی به داد مردم برسید.

وی خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: آقای رییسی! اگر امروز به داد مردم خوزستان نرسید شاید فردا دیر باشد. آقای روحانی را مجبور کنید از منابع مربوط و با اعتبارات موجود مشکل خوزستان را حل کند. منابع بسیاری وجود دارد که می‌توان از آن‌ها هزینه کرد و نیاز نیست منابع جدیدی تعریف کرد.

توکلی یادآور شد: اینجا و اکنون جای این سوال نیست. حتی اگر منبعی نباشد، ضروری است اولویت‌ها را تغییر دهیم. به جای ولخرجی‌ها و افزایش بی تناسب حقوق‌های نجومی میتوان برای مردم آسیب دیده هزینه کرد و حق را به حقدار رساند.

رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در پایان اظهار داشت: اگر قانون هم اکنون مسئولیتی برای آقای رئیسی در نظر نگرفته است، اما عقل و شرع حکم می‌کند که ایشان از آبروی خودش برای مردم هزینه کند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۷
آقای توکلی و یا هر مسئول دیگر.!مردم خوزستان خود حقشان را خواهند گرفت.نه نیازی به کسی دارند و نه اصولا" اینچنین کسی در مملکت وجود دارد.
درود بر شما و آقای رئیسی که دلسوز مردم و کشور هستید و ننگ و نفرین برای هر مسئول بی وجدان وبی خیال
عجله نکنید. به همین زودی آقای رئیسی ایران را گلستان خواهد کرد.
به جای ولخرجی‌ها و افزایش بی تناسب حقوق‌های نجومی میتوان برای مردم آسیب دیده هزینه کرد
مشکل با پول حل نمی شود اگرچه عده ای در حکومت برای مبارزه با تنش آبی کیسه دوحته اند .رفع مشکل بسیار راحت است مانع انتقال آب خوزستان به اصفهان به یزد و آب لرستان به قم شوید و اجازه بدهید طبیعت همچون هزاران سال پیش خودش را ترمیم کند.
شما که چندین سال رئیس مرکز پژوهش های مجلس بودید قطعا از طرح های غیر علمی انتقال اب خوزستان به سایر استان ها با خبر بودید. اگر سندی دارید که ان زمان هم مثل حالا دلت به حال خوزستان سوخته رو کنید در غیر اینصورت این خیمه شب بازی و جنگ زرگری را بس کنید.
مجبور!!!؟؟ چقدر بدبختیم که منت اینا را باید بکشیم تا ی کاری انجام بدن!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر