بازدید 57864

نظر سعید جلیلی درباره مسائل خوزستان

ظرفیت‌های خوزستان اگر به فعل تبدیل شود نه تنها می‌تواند مشکلات استان و کشور را حل کند بلکه در برخی از عرصه‌ها می‌تواند حتی مواد غذایی در منطقه غرب آسیا را تامین کند.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 22 July 2021

به گزارش «تابناک»، سعید جلیلی در رشته توئیتی نوشت: در ۸ سال گذشته در دولت سایه تمام مسایل خوزستان را بررسی کردیم؛ همچنین جوانان خوزستانی که با ما همراه هستند به مدت یک سال تمام مشکلات روستاها را بررسی کردند.

از نقاط مختلف استان بازدید شد و با جوانان، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، صاحبان حِرَف و صنایع جلسات متعددی برگزار کردم که جمع بندی آن‌ها این است که امروز خوزستان می‌تواند یک نمونه برای جهش همه کشور باشد.

خوزستان نباید دچار مشکلات و آسیب‌هایی باشد که باور کردنی نیست.

مسایلی چون آلودگی ناشی از گرد و غبار، تامین نشدن آب آشامیدنی در برخی مناطق، سیستم فاضلاب و دفع پسماند نامناسب به ویژه در اهواز، و آبگرفتگی در هنگام بارش‌های شدید ؛ حاشیه نشینی ...

مشکلات واگذاری ظرفیت هایی مانند کشت و صنعت هفت تپه مسائلی را برای استان ایجاد کرده و نشان می‌دهد خوزستان محتاج یک نگرش جدید است.

در این نگرش نباید به حداقل‌ها اکتفا کرد بلکه باید فرصت‌های استان خوزستان را به بهترین شکل برنامه ریزی، مدیریت و دنبال کرد تا مردم این استان نه تنها مشکلی نداشته باشند بلکه الگویی از رفاه برای سایر نقاط کشور باشند.

برخی از فرصت‌های خوزستان را تنها چند نقطه از جهان دارد که بسیار ارزشمند است؛ فرصت کشاورزی، نفت و گاز، همجواری با عراق، گردشگری، شیلات و صنعت آبزی پروری و… همه اینها فرصت‌های بسیار ارزشمندی است که خوزستان باید با آنها یک جهش در شان خود را پیدا کند.

ظرفیت‌های خوزستان اگر به فعل تبدیل شود نه تنها می‌تواند مشکلات استان و کشور را حل کند بلکه در برخی از عرصه‌ها می‌تواند حتی مواد غذایی در منطقه غرب آسیا را تامین کند.

افزایش بهره وری تولید در محصولات کشاورزی در خوزستان به میزان پنج میلیون تن در یک برنامه چهار ساله ممکن است.

اولویت اشتغال در صنایع باید با مردم خوزستان باشد که البته این صنایع چنان بزرگ است و قابلیت پیشرفت و جهش را دارد که می‌تواند علاوه بر مردم استان دیگران را هم شامل شود.

تثبیت ۳۰۰ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی خوزستان کار مثبت دولت در ۸سال گذشته بود.

تثبیت این ۳۰۰ هزار هکتار علاوه بر اشتغال زایی و افزایش درآمد در خوزستان، همه کشور را هم از آن منتفع کرد و باعث شد کشور ۶ میلیارد دلار در درآمدهای ارزی خود صرفه جویی داشته باشد.

اگر تمام ۸۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی طرح رهبری در خوزستان و ایلام پیگیری و اجرا شود نه تنها به نفع استان بلکه به نفع تمام کشور خواهد بود و این فرصتی است که خداوند به ایران و استان خوزستان داده است.

جهش ایران با جهش روستاهای حاصلخیز و سرشار از نعمت‌ استان خوزستان ممکن می شود.

اگر روزی جوانان این مرز و بوم در خوزستان نقشه آزادی این استان را طراحی کردند، امروز دوباره یک عزم جدی برای طراحی و بررسی نقشه طرح آبادی تمام نقاط استان نیازمند است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۰۸
زرشششککک
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
حرفهای این آقا ارزش زرشک را هم ندارد خودش نمی‌داند چه گفته
شمای که نتوانستی هزینه 160 میلیونی یک ستاد انتخاباتی را مدیریت کنی بهتره بری همان دانشگاه و دری بدهی و در مورد مسال کشور نظر کارشناسی ندهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
شما هم بهتره چیزی رو که اطلاع نداری نظر ندی.
بسیاری از باغ های نخل کرانه اروند رود در جزیره آبادان تا پس از جنگ سالم سالم بودند اما یکی از نهادهای نظامی همه نهرهای آب منطقه را برای ایجاد جاده بست و هم نخل ها را نابود کرد و هم زمین ها را شور کرد و باغ هایی که گاه دو نسل برای آنها زحمت کشیده بودند از میان رفت و باغ های از بین نرفته را هم بعدها به عنوان پاکسازی به آتش کشیدند!!! یعنی همین آدم هایی که ادعای رونق و بازسازی داشتند با این جزیره کاری کردند که صدام در طول هشت سال جنگ نکرد. لطفا ویرانگری نکنید کسی از شما بازسازی نخواسته است.
این ادم هیچی از ایران و شرایط ایران نمیدونه . بیچاره ایران که این میخواد براش تصمیم بگیره . یکم سواد هم بد نیست .
کلی گویی بس نیست؟
دشمن رو یادت رفت بزرگوار که یاداوری کنی...
فقط دست از سر این سرزمین بردارید همین
42 سال مملکت دستتون بود! چکار کردید؟ بلدم بلدم که نشد کار. ولی چی بجاش توی این 42 سال، فقط زرشک تحویل دادید. بسه دیگه بابا
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
خب در شرایط حساس کنونی ۴۲ سال بتوانی یک کشور را نگه داری کار کوچکی که نیست،،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
همین آدم. با با دولت سایش این بلاها راسر. اینن. مملکت آورد باید جوابگو باشن
سیاست های نخ نما و شو آأف های تکراری. یه کم از تو تهران بزنید بیرون از اون رفاه و اسایش باستی هلیزی تون بیاد بیرون ببیند تو این مملک در اقصی نقاطش چه خبره . کسی حرف شماها را نمی فهمه چون شما ها تو ایران نیستید
بدبختی ما اینه که همچین آدمهای برای ما تصمیم می‌گیرند.
بهتر است یک زمین کشاورزی اب وبیل و............تمام لوازم را در اختیار امثال این اقا قرار دهند که ایا می توانند خرج خودشان را در بیاورند یا مانند ان بزرگترشان فقط حرف می زنند .
بزرگترین مشکل وجود جلیلی و امثال جلبلی هست
کاش که بررررررررییییییید
آقای جلیلی تو که ضربه گیر رئیسی بودی اگر بر نامه خوبی داری خوب برو بده رئیسی اجرا کنه و هم اینکه در دولت رئیسی هم ان دولت سایه را تشکیل می‌دهی مطمئن باشید اگر اینبار نتونید انتظارت بحق مردم را بر آورده کنید دیگه بهانه نمیتونید بیارید باید کاسه و کوسه تان را جمع کنید ....
۴۲ سال حرف زدن بس نیست. کسی هم که به ظاهر کار می کنه داره جیب اطرافیانش را به اسم پیمانکار پر میکنه...
چه کسانی رشد می‌کنند و تکثیر میشن!!! روز به روز مشکلات مردم بیشتر و جدی تر میشه.
عامو منم بلدم خوب حرف بزنم اول عمل دوم عمل سوم عمل
چی میزنی داداش.هرچند وقت میای راه کار میگی غیب میشی.اگه ادم حسابت میکردن رای میاوردی.با قصه مسایل حل نمیشه اوضاع خرابتراز این حرفاست.
تو یه کاندیداتوری انتخابات رو نتونستی مدیریت کنی ۱۵۰ میلیون بدهی بالا اوردی. بعدشم اگه واقعا راه حل رو میدونی چرا به بقیه نمیگی که اجرا کنن و مردم از بدبختی دربیان؟ تشنگی مردم رو گروگان امتیاز خواهی خودت گرفتی؟ جمع کن بساطتو چهل و سه ساله فقط منم منم کردین نتیجش هم شده یه ایران ویران. چرا تموم نمیشین؟
یه جمله هم از دولت درسایه بشنویم ....
هرچه می کشیم از بی تدبیری وبی سوادی شماهاست ...
بهتره فقط برین بودن ونبودن شما فرقی نداره برای حل مسائل البته بودنتان مشکلاتو بیشنر می کنه ...پیر وفرسوده این
حرفهای صدمن ی غاز و کلثوم ننه. هر دولتی اومد بدتر ازقبل بود.
اگر حرف نزنی مردم نمیگویند لالی تو مسعول چی هستی کجا را آباد کردی حرف زدن عمه منم بلده
خخخخ برو پیش کاترین اشتون
کاری کردنند که دشمنان سرداردلهاخشنودوشادشدنندازبی مسئولیتی دولت ومسئولین واقعاخخخخختتتتتتتت
اگر کشور دست امثال جلیلی بود خوزستان هیچ مشکلی نداشت ,,متاسفانه کشور ۲۴سال دردست اصلاح طلبان اکبرهاشمی ,فریبا خاتمی,حسن روحانی هرکدام ۸سال سکان دردست داشتند چه خدمتی غیرازاکبردلار۷۰را۱۱برابر ۷۷۰ کرد فریبا هیچ اقدام اقتصادی غیرازقمه کشی ناامنی اشوب ,میدان به اراذل وووندادحسن هم دلار۳را۳۳تومان کرد ,,,اری فقط احمدی نژاد جاده ها مسکن مهر وووکولاک کردکه این باندسال ۸۸نگذاشتنداحمدی کارش انجام دهدشخصا اشوب کردندچون جلومفتخوریشان ۴سال گرفته شده بود تحمل ۴سال دیگر ندا شتند,,پس مردباش همه نظرات رادرمعرض دیدقراربده ,گزینشی انتخاب نکن ,,اگرحلال زاده ای,,
حرف حر ف حرف،بعد ۴۲ سال هنوز نطریه پردازی میکنند،اقا حراف زیاده عمل و صحت وصادق کجاست
چون شما بررسی کردی بدینجا رسید مرحمت زیاد
برو بابا بی خاصیت ... الکی اون پاتم کردی نون دونی،دهها هزار مجروح و جانباز داریم صداشون درنمیاد
بس کن با این دولت سایه ات چند سالزمان احمدی نژاد با اون مذاکرات بی نتیجه ات مردم ایرانو بیچاره کردی از مذاکره بر نگشته یه فطعنامه برا ایران صادر میشد بابا مردم بهت رای هم که ندادند آخه چقدر تو آون زاکانی رو دارید
سه تا كلمه ظرفيت و فعل و جهش را از اين آدم بگيري كلا ديگه نميتونه حرف بزنه!!!!
به چه زبانی بگیم ما دیگه امثال شما ها (جنتی. جلیلی روحانی رو نمی‌خواهیم. فقط احمدی نژاد خودمون البته بعد رهبری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
اشتباه مثبت دادم ما هیچکدام را نمی خواهیم
حرف زدن راحته عمل کو؟
دولت سایه ....
مگه در دولت احمدی نژاد تو همه کاره نبودی
تو که دست راست و چپ احمدی‌نژاد بودی
بدبختی مردم خوزستان از سد گتوند احد نژاده
آقای جلیلی حرف نزن، فقط صحبت نکن دارین میرین روی نرو مردم
بی خود آدرس غلط و اشتباه به مردم نده ! مشکلات مختص به خوزستان و صرفا" آب نیست ! ایران مشکل پیدا کرده است و دلیل آن امثال تو و ۴۲ سال حکومت بی برنامه - دزدی - اختلاس و فساد سیستماتیک است .
جدا خجالت خوب چیزیه. انشالله از نیروهای ولایی هم خواهیم دید که چه می کنند
هزینه ستاد چه ربطی به مدیریت داشت آقای بیسواد؟؟
هزینه شو مردم دادن ربطی به شما نداره
همه اینها را خودمون میدونیم خواهشا در باره خوزستان شما وامثال شما نظر ندهید شما اگه شعور داشتید این مردم بیچاره که برای فقط خواستن اب به خیابان اومدند اغتشاش گر نمیگفتید براشون تانگ وگلوله نمی اوردید
یه مشت آدم رانتی که حتی برا تحصیلشونم از رانت استفاده کردن هیچوقت قادر به ایجاد تحول و تغییرات نیستن چه برسه به اینکه بخوان جهش هم ایجاد کنن..بهترین راه پیشرفت ایران جهش از روی شما و دارو دسته تونه وبس....
میشه ببندی اون دهن ها رو قبل از این که مغزهای متخخصین کارکنه لطفا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نتیجه برخوردهای امنیتی در چند دهه اخیر با متخصصین همینه البته بدتر از این هارو تجربه خواهیم کرد اگر زودتر به تخصص رجوع نکنیم به جای ریش و یقه و آستین و عمامه و عبا ....
آنچه میکشند از دست تو امثال توست با ظرفیت هایت
مملکت را شماها نابود کردید وهمه نقش اوپوزسیون را بازی میکنید ،اگر کاره ای نیستی حرف هم نزن ،اگر هستی چرا منفی می بینی ومنفی عمل میکنی ونکردی ،؟
فقط حرف مفت میزنن.امثال جلیلی خودشان بزرگترین مانع پیشرفت ایران هستن.
مشکلات مردم خوزستان واقعا بسیار بسیار ناراحت کننده است ولی یه جوری صحبت میشه انگار آقای جلیلی 8 سال رییس جمهور بودند و می گفتند به عقب بر نمیگردیم، تا 1400 با ..،مشکلات خوزستان و کشور راه حل علمی دارد که متاسفانه توی این 8 سال به لبخند این و اون چشم دوختیم مثل قمار بازی که همه تخم مرغهاش را توی یه سبد گذاشت
آقایان واقعا فکر میکنند که در این مملکت نابغه هستند درحالی که بجز منبر رفتن وسخنرانی کردن چی تحویل داده اند مگر فلاکت ایران وابرانی.
بهترین کار مسولین سکوت
از کجا اومده .انگار نمیشناسه اونجاها رو .بایستی میشد تا الان.الان میگی باید بشه؟چه وقت میخواد بشه ؟۵۰ سال دیگه؟خجالت نمیکشین؟یه عده رفتن جنگ و مجروح شدن و از اون موقع تا حالا تمام موقعیتها را اشغال کردن و حق خودشون میدونن.و فقط استراحت میکنن.پس مدیریت مملکت و توسعه چی؟
وقتی نیستن و نوبتشون نیست میگن راهکار داره باید اینجور بشه اونجور بشه وقتی نوبت خودشون میشه میگن دشمن نزاشت اون نزاشت این نزاشت وضع ما اینه دیگه
مشکل همین شما دلواپسان هستید
مگه کسی نظر این اقا رو خواست،،فقط بلدن خرف مقت بزتن
سلام. تموم این هاآقای فرافکنی وبازی باکلماتی است ک توی ذهنتون ریشه میزنه درصورتیک هیچ کارکارشناسی اصولی درهیچ زمینه یاطرحی صورت نمیگیره مثلا یه جوب آبی تادیده میشه اونومیاین بافرافکنی یه اقیانوس درنظر میگیرین وکلی بودجه وطرح ونقشه روش پیاده میکنین بعدچندسال میبینین اععع اینکه خشکید بعدمیاین می‌شینین با کلی بودجه وطرح ونقشه ک اینوچطورمثل روزاولش کنیم. خب قربونت توباید جلوی اینکارهار وازهمون اول بگیری ک اینجوری دچار دردسرنشین. تموم کارها نقشه هاطرح هاکارشناسی نمیخادخیلی بالاتراز جراحی میخاد ک هیچوقت متاسفانه انجام داده نمیشه وب صحبت چنتاآدم ک دوروبرتونن اکتفامیکنین. این میشه مشکلاتی ک الان دچارشین ونمیدونین حالاچیکار کنین. نمونه حرفام بیشتر طرح هایی ک انجامشون دادین ببینین چنتا طرح نتیجه داده.
بهتر نیست در همان(سایه) استراحت کنید چون آفتاب سرطان زا است داداش جلیل
تو اگه مدیریت بلد بودی بخاطر یه انتخابات ۱۵۰ میلیون بدهکار نمیشدی. ساکت باش دوغتو بنوش
مسئولین:مسئولین به داد مردم برسن حرف ۹۹ درصدشون اینه !انگار خودشون مسئول نیستن
جلیلی هرچه گفته راست گفته چرا وقتی از چیزی سر در نمیارید و بدون تحقیق به سر هرکسی راه حل میده میپرید و نا امیدی ایجاد میکنید هم بزرگترش راست گفته هم خودش کسی که دروغ میگوید اون ارباب وکدخدای شما غربگدایان است که ناامیدی در این جوانان
ما میدمد و خیلی از کسانی که فقط بلدند مفتخوری بکنند بله اگر
هرکسی بتواند از زیر کلر گازی بیر‌ون بیاد وخودش را به اذیت بیندازد
خیلی کارها میشود کرد همه امکانات هم هست هرکس میگوید نیست
دروغ گفته چرا این بوجه که ۲دروز پیش به خوزستان دادند ۶ماه یا یکسال قبل ندادند که مشکل مردم حل بشه باید چند نفر کشته بشه
بعد اینکار را بکنند ؟ پس بدانید ۸سال تمام همین آقایی که رای دادید
وسر کار آوردید بغیر از اینهمه عقب ماندگی و اذیت به این ملت چکار کرده بگویی تا ما هم بدونیم کمی صبر داشته باشید این دولت انقلابی
کار خود را شروع کند تا بدانید که شدنی هست یانه چون تو این سالهای گذشته همه دولتها با تنبلی و رانت خواری با پول نفت پدر مردم را در آوردند ؛ کشورهایی که نفت ندارند برای حتی مصرف خودشان از گرسنگی مرده اند ؟ نه خیلی هم از ما پیشرفته ترند پس
باید بدانیم پول نفت دولتمردان ما را تنبل ببار آورده باید تن بکار بدهند تا کار پیش بره نه اینکه بخوابند تو تهران دستور بدهند در ضمن
مگر جلیلی مسئول اجرایی هستند چرا از مسئولین نیرو وکشاورزی این
مطالبات را نمی کنید این همه تخریب جلیلی کجا میخواهید برسید
تازه تو که اینهمه تخریب میکنی اصلاً خوزستان را میشناسی کجاست
در صورتی که جلیلی وجب به وجب تمام این مملکت را مثل کف دست
میشناسد باتحقیق این راحکارها را میدهد نه از روی نقشه این همه نا امیدی ایجاد نکنید شما فقط بشینید زیر کلر گازی وسایه دهنتان را هم
ببندید چون تن بکار نمی دهید بلدید فقط حرف بزنید
اصلا تو کی هستی که "دولت در سایه" ات وجود داشته باشه....؟ اصلا میدونی آن دولت در سایه انگلستان که یک چیزی راجع بهش شنیدی چیه که این مضحکه من درآوردی را با چند تا بسیجی برای خودت علم کردی؟

رحم بر بی ‌مغزی ما کن ‌که این نقش حباب
خویش را آیینهٔ دریا توهم می‌کند
اخ چرا دنبال این رفتید این استاد نمایشی هست
شماها کاری نمیتوانید ،برای ایران عزیز بکنید بروید خانه بنشینید بهتره. حکومت داری کاردان درس خوانده سیاست میخواهد .وجدان ،خودرافدایی همه کردن میخواهد، شما آن مردانی نیستید روز به روز فلاکتر میشویم،یه روزکوله بر،یه روزسیستان،یه،روزخوزستان،از،ایران،چیزی،مانده،که،شماها،میخواهید،درست،کنید،
این هزاران هکتار زمین کشاورزی قراره با کدام آب آبیاری شود؟
چرا متوجه نیستزد که ایران در منطقه گرم و خشک است
اقای عقل کل .بسه بسه برید برای همیشه .... شما چکاره هستید.باکدام سواد وعلم مملکت داری .متاسفم که که سایت ها اراجیف شمار درج میکنند وحال ما را به هم میریزند
این تو هستی که باید بری نه اون کسی که یک عضو از بدنش را در خوزستان جا کذاشته واز اول جوانیش برای این مملکت زحمت کشیده
مثل تو از زیر کرسی بیر‌ون نیامدی فقط بلدید حرف بزنید و دیگران
را تخریب کنید و نا امید کنید تنبل های بی مصرف فقط کمی صبر کنید ببینید این دولت انقلابی چکار میکند بکمک مردم انقلابی تا بفهمید که تا حالا با پول نفت هنر نبود اداره مملکت باید کار وتلاش کرد وبه جوانها میدان داد تا کارهای انقلابی بکنند با چند نفر پیرو فرسوده نمیشود کار ها را پیش برد از میز ریاست دست هم نمی کشند
پارسال بود تقریباً چند میلیارد برای مشکلات خوزستان تخصیص دادند
چرا از دولت مطالبه نمی کنید که این پولها را کجا خاک کرده حتی نصفش را هم برای استان خرج نکرده اگر میکرد الان این مشکلات نبود
وظیفه روحانی و وزرایش هست که باید از تهران بیر‌ون بیاند چون
فعلاً کار دست این دولت است نه امثال جلیلی جلیلی رئیس جمهور است یا وزیر ویا بوجه هست در اختیارش ایشان هم مثل من وشما فقط راه حل میدهد و مطالبه میکند کاری از دستش بر نمیاد فعلاً
از چیزی که سر در نمیارید نظر ندید وهمه را با یچوب نرانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
شماها باید برین ،۴۲ ساله که همش شعار انقلابی میدین ولی هیچ کاری نکردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
یک عضو جا گذاشت در ازایش کل مملکت را بلعید.
بچه ای هم می‌دونه مشکلات خوزستان با حرف حل نمیشه اون تونل ها زدن و آب کارون خشک کردن پلمپ کنن حل میشه .همون دولت در سایه این آورد سر مردم از اونور مذاکره می‌کردن از اینور کار شکنی اصلا شما چکاره بودید که آدم بفرستی برای تحقیق
کلی گویی
حرف و حرف حرف
کدوم ظرفیت حاجی
چرا پرت و پلا میگی
روش بی برنامه و خالی از عقل نتیجه اش میشه خوزستان

آدمی مثل جلیلی در سال 60 هجری زندگی می کنه که مدرنیته رو نمی فهمه
اتفاق ایشون بسیار انسان شریف و از جنس مردمه
جلیلی یا محسن رضایی رابگدارند استاندار خوزستان بلکه با ارتباط لحظه ای با رهبری و سران سه قوه مشکلات را کم و گره گشایی کنند والا استانداران گمنام و کارمند وار همینه که میبینید کارهاابتر و بی نتیجه است
خدایا نجات بده ملتوازدست امثال جللیلی حراف فقط حرف بدون جمع بندیی ونتیجه چون خدا عالمست سیاستهای اینجور افراد نتیجه اش فقر بدبختی برای مردم ایران
رضا شاه 16 سال حکومت کرد سالهای اول جنگ جهانی اول و سالهای آخر جنگ جهانی دوم تاریخ بخوان چه کرد نزدیک به نیم قرن فقط فک میزنید و اختلاس و فساد و .... استغفرالله
فقط حرف بزن والسلام
یکی از بسته ترین افکاری که در مسئولین این کشور وجود داره تو کله این آدم مدعی و ناکارآمده . بسیار بسیار انسان مدعی و رادیکالیه . همین دولت در سایه تو باعث شد مملکت به اینجا برسه و تمام تلاشت تو دوره دولت روحانی کارشکنی و سنگ اندازی بود . همتون مثل همین ....
قشنگ انگار دیروز انقلاب شده و شاه تازه از ایران رفته و حالا میخوایم خوزستان را اباد کنیم حاجی 42سال قبل خوزستان هیچکدوم از این مشکلات فعلی رو نداشتهم شماهاحالا براش درست کردین. الانم فقط دست از سر خوزستان بردارید مردم خودشون بلدن چجوری ابادش کنن. بخدا شماها فقط بلدید اولدرم بلدرم کنین.... شرمتان باد
در حرف و عده همه شما پشتار هستی اما درعمل صفر هستی شما دوسال پرونده هسته ای در اختیارت بود بعد از مذاکرات با اشتون روزی از اشتون پرسیدند مذاکرات شما با جلیلی چگونه بود اودر پاسخ یک پاسخ کوتاه داد وگفت این آقا درجلسان مذاکره درس ایدئولوژی می‌دهد
سلام مثل اینکه دوستانی که نظر میدن همه خارج از کشور اند یا به عمد دارند یه نطراتی رو میدن که هیچ کس مشکل رو نمیتونه درست کنه و همه ایرانیا و مسئول ها همه نمیتونند.مردم لطفا حواستون به این کامنتا باشه.این افراد در سایت های متعدد این کار ها رو میکنن و علیه انقلاب هستند.
آقای جلیلی خیلی دیر به فکر راه کارهای حل مشکلات وتوانایی های موجود درخو زستان افتادی! ؟! چهل ساله که مسئولان یاخواب بودند ویا عمدا اقداماتی رابرای تخریب منابع ومحیط طبیعی وانسانی، ایران انجام دادند...، جهل ساله که مسؤلین بیسواد، به جای استفاده ازتوانایی های مناطق ایران باعث هدر رفت ثروتهای ایران وبذل وبخشش آن به اعراب مفت خور منطقه و.... بودند واکنون شاید بیدار شدند وبگویند، دشمنان قسم خورده ایران، باعث وبانی این نارضایتی ها هستند!؟؟ آیا ازخود پرسیده ایی که این دشمنان همان مسؤلان ودولت پنهان و...، هستند که تمام معیشت مردم راگران وجوانان رابیکار ومحیط زیست راتخریب کردند ودست به انواع فساد اقتصادی وفرهنگی و.. زده اند!؟؟ پس اینقدر از دشمن فرضی سخن نگویید ....
کشورهای حوزه خلیج فارس درچهل سال پیش که بیابانی بیش نبودند، امروز به بهشت منطقه تبدیل شدند، تازه مثل خوزستان رودهای پرآبی نداشتند، اصلا رود نداشتند!؟!
چراشهرهای مرزی ایران راباوجود داشتن توانایی های فراوان، درفقر وبدبختی قرار دادید!!!! ؟! اکنون دشمن ما کیست!!! ؟؟؟؟؟
همه مسولین در قبال مشکلات مملکت یه جوری حرف میزنند که انگار این مشکلات را فضاییها و مردم ایجاد کرده اند واونها اصلا" تو این کشور نبوده اند .
تنها راه نجات کشور تخلیه مملکت از اصلاح طلباس
۳۲ سال مملکت دستشون بود به گند کشیدن مملکتو
بخدا فقط بدرد بنگاه میخوره این جللیلی
ان شاءالله با معاون اولی آقای جلیلی در تمام کشور شاهد رشد چشمگیری خواهیم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
بشین تا بشه ، هرکی بیا همونه تو چهل سال تجربه شده
ک کاردان دلسوز ولایق ودرستکارباید سکان دارشود .باند وگروه نباید دراین کاباشند وفقط کاردان دلسوز وپاکدست وجهادی وار که جبران چنددهه فسادوعقب ماندگی بشود وبرخوردقاطع بامسببان رمز پیروزی....
گویا بعد از جنگ اصلا خوزستان از ایران جدا شد و یا در زیز سوزن قرار داشت اصلا به او توجه نه کردند و نهم میکنند و فقط همانند گاو هزار من شیرده او را دوشیدند،،،
و یکی از قطبهای تولید شکر که کشت و صنعت شوشتر بود او را ورشکسته اعلام نموده به ویرانه تبدیل کردند،،
چرا این شرکت کشت و صنعت در اواخر عمر خود تمام شکرها را بعلت خراب شدن و یا از بین رفتن بدور ریخته اند چرا که دلالان را این شرکت موی دماغ خود میدانستند چرا که دیگر نمیتوانستند از خارج شکر وارد کند و به پولهای هنگفتی دست یابند در نتیجه آن را منحل کردند
سلام ایران را به سعید جلیلی داده ام
عزیزم طرح و پیشنهاد چی شد فقط رفتید اونجا جوج زدید به بدن همین امثال جنابعالی خوزستان را به اینجا کشاندن
امروز خوزستان فردا هم آدربایجان شروع خواهد کرد شما به قومیت ها ظلم کردید شما در مقابل عدالت باید پاسخ گو باشید .شما فقط چندتا استان سوگلی که همه هم میدونند خدمت کردید ... ننگ بر شما
اتفاقاً جلیلی نسان مومن وفهمیده وبا سواده تا حالا کشور دست باسوادهایی از جنس زیبا کلام بود چی شد چرا امروز خوزستان از بی ابی فریاد میکشد تواین ۸ سال دولت تدبیر وامید چه کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
تو دیگه کی هستی!!!!111 خودش اعتراف کرده دولت در سایه است و شما هنوز خودت را به نادانی می زمی؟
دکتر جلیلی همیشه عالی بوده وهست
درود
آقای جلیلی از سیستان وخراسان وخوزستان هر جا میره همین جمله درست همین جمله که کلی این استان فرصت وپتانسیل دارد باید به فعل شود.

مفصل توضیح دادم که چاب نشد.

ایشون واقعا نمیدونم چیه جریانش؟!!!!!!
مرد مومن 42 سال نه تنها پتانسیل خوزستان را به فعل تبدیل نکردید بلکه امکانات موجود را هم نابود کردید تا روزی که نظرات کارشناسی از طرف کار بلدها و با تجربه ها ارائه نشود در بر همین پاشنه خواهد چرخید .و اما دولت در سایه انسان نمی داند به این وضع گریه کند یا بخندد .
۱۶ سال هرچه از کشور درآوردن بسمنان بردن برای هر بیسوادی هم شغل مالی پیدا شد و تمام منسبها را به همشهریان خود دادن الان چگونه میخواهید جبران کنید اگر توجه داشته باشید هر جا میرویم مدیر سمنانی است و اکثرا هم فاسد در بورس که بیداد میکنن
این آقا تخصصش چيه؟
چهل ساله اینن کلماتم رو میشنویم، بالقوه و بالفعل ولی همش حرف بود..
توییتر اگر بد نیست چرا فیلتر شد؟ اگر بده چرا استفاده میشه توسط آقایون
با توجه به روابط خوب جناب آقای رئیسی و جلیلی بنده پیشنهاد میدهم آقای ردیسی ایشان را بعنوان استاندار فوق العاده خوزستان منصوب کنند تا بتوانند با پیاده کردن برنامه هایشان خوزستان را نجات بدهند !
خجالت بکشید از این اگر ها و فعل ها و وعده های سرخرمن.برید همگیتان .... که اصلا حوصله تان را نداریم/
جناب جلیلی تو این ۴۰ سال چکار میکردین که حالا به فکر افتادیم
درمان مشکلات خوزستان وهمه ی ایران فقط حرف نزدن وعمل کردن شبانه روزی هست والسلام .چون وقتی حرفی قبل از عمل کردن زده میشه یعنی کاری از ما ساخته نیست بفکر اندیشه دگری باشید غیر ازراه حرفی ما .
چرا با روح و روان و اعصاب ملت بازی میکنید؟؟؟اخه دیگه به چه زبونی بگیم از ایشون و امثالش ملت بیزارند؟؟؟به هر کس و ناکسی رای میدهند که اینها نباشند؟؟
درود بر جلیلی جانباز و قهرمان
به وقتش رفت و مردانه از خاک و ناموس و دینش دفاع کرد
امثال حضرات شما فرار نکرد آمریکا به بهانه درس خوندن
آ قای جلیلی کشور ایران مرد عمل می خواد،نه سخنرانی الکی،باید عملی بشه هر طرحی که هست،شما فقط میگین،باید بشود،باید نشود،،اولا چرا کتابی صحبت می کنین،دوما عمل کن،چهل و.دوساله حرف می شنویم فقط،،
درود بر دکتر جلیلی عزیز.اینایی که زر زیادی بر علیه ایشون میزنن،یه عده مفلوک بی درد هستن که ادای مردمی بودن رو در میارن نوکرای بی مزد و مواجب غرب هستن.که حتی یه لحظه هم برا مملکت خدمت نکردن.ننگ بر شما واربابتون آمریکای جنایتکار.
یه کدوم از شما که به دروغ ادای طرفداری از مردم خوزستان رو در میارید راست نمیگید.لم دادید زیر پتو و اشک تمساح میریزید.
حاج اقا جلیلی یک پارچه نور افتخار اسلام ابروی اسلام استاد علم وفقه یک دریا علم دیگه هیچ وهمین بس
اگه همه مسئولین فعلی دسته جمعی استعفا بدند و چندتا مدیر لایق از ژاپن و آلمان وارد کنیم هم هزینه ها کلی کم میشه هم مملکت آباد میشه ،....
حتی مواد غذایی به منطقه غرب آسیا!!؟ نه که الان تمام انرژی خوزستان تا حالا برای خودش بوده ...
آقای رییس دولت در سایه .با این شعارهای پوچ و اراجیف بی نفع و فایده و منبرررفتنها و اشک تمساح ریختن مشکلی از کشور حل نشده و نمیشه .دوران جنگ مخرب هشت ساله که با بدترین مدیریت امثال شما به طول انجامید و خوزستان و ایلام و رو نابود کردین هم افتخار نداره.حالا هم هیچ مدیریت وعزم عملی و کاربردی ندارید جز شوااف حامی مظلومیت برای زمان انتخابات و متهم کردن دولت با اینکه قدرت و وپول و سیاست دست شما بوده و هست
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی