بازدید 9046
۳

بازداشت تعدادی وکیل و کارمند متخلف قوه قضاییه

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از دستگیری ۴۱ نفر از تاریخ ۱۹ تیرماه سال جاری شامل ۱۷ وکیل، ۱۳ کارمند و تعدادی کارچاق کن در تهران و سایر شهرستان‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸ 19 July 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جلسه امروز (دوشنبه ۲۸ تیرماه) شورای عالی قوه قضاییه، از دستگیری ۴۱ نفر از تاریخ ۱۹ تیرماه سال جاری شامل ۱۷ وکیل، ۱۳ کارمند و تعدادی کارچاق کن در تهران و سایر شهرستان‌های کشور خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳
از این افراد متنفرم اشدمجا زات .
چطورشد یهودزدهارو کشف کردیدیامصلحت نبودکشف بشن!
این کار بسیار عالی است و برای جامعه مان امید می آورد. البته ایکاش اسامی آنها هم ذکر می شد. البته سایر صنوف هم باشد و هر صنفی با کمک قوه قضائیه گاهی اوقات انجام دهد مثل مهندسان عمران و شهرداری ها . هر دو ماه بصورت کلی باشد و اطلاع رسانی عمومی شود. چنین رفتاری اقتدار حکومت و قانون هر کشوری را می رساند و در اداره ها درج شود البته فقط نوع خلاف فرد درج گردد. گاهی افراد فکر می کند اعلام خلاف شخصی را همه می دانند در اداره ای. در صورتی که چنین نیست. در تابلوها باشد. البته ابعاد انسانی و شرف فرد لکه دار نشود. مثلا نوشته شود همکارمان بدلیل دریافت رشوه مواخذه شده است یا مواد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی