بازدید 11877

جولان قدرت چمن مصنوعی در ایران!

اکثر مغازه ها یکی پس از دیگری اقدام به ایجاد فضای باز آن هم با چمن مصنوعی کردند و همین مورد هم تقاضا خرید چمن مصنوعی را بشدت افزایش داد .
کد خبر: ۱۰۶۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 19 July 2021

جولان قدرت چمن مصنوعی در ایران!

از اواخر اسفند ماه ، دولت اقدامات زیادی را برای اطمینان از فاصله ایمن در طول بحران Covid-19 اجرا کرده است. بسیاری از بخشها و صنایع برای حفظ امنیت مشتریان و تیمهایشان در این شرایط  بی سابقه مجبور به تغییر شکل کار خود شده اند.

هزینه های صدور مجوز در فضای باز کاهش یافته است ، در حالی که مجوزهای ایجاد فضای باز در بیرون از کافه ها و رستوران ها آن هم به دلیل داشتن فضای باز  بسیار زیادتر شد .

جولان قدرت چمن مصنوعی در ایران!

برخی از مشاغل بدون نشانه های واضح بازگشت به حالت عادی در روزهای کرونایی، گام های پیش روانه ای را در جهت اجرای اقدامات طولانی مدت تر برداشته اند ، جایی که جولان محصولات چمن مصنوعی در آن وارد می شوند.

و  اکثر مغازه ها یکی پس از دیگری اقدام به ایجاد فضای باز آن هم با چمن مصنوعی کردند و همین مورد هم تقاضا خرید چمن مصنوعی را بشدت افزایش داد و  باعث شد بسیاری از فروشنده های محصولات تزئیناتی ساختمان هم به این محصول روی بیاورند و تولید کننده چمن مصنوعی در ایران هم همانند همه تولید کننده های چمن مصنوعی جهان بسیار پر رونق گشتند و همین مورد باعث افزایش قیمت چمن مصنوعی هم شد

البته بنا به همه گزارش های میدانی آنقدر این فضا ها دلچسب و زیبا شده اند که دیگر قیمت چمن مصنوعی برای تمامی رستوران ها و هتل ها  هزینه ای حساب نمی شد حتی خرید چمن مصنوعی برای مهد کودک ها هم بسیار باب و پر مصرف شد ، زیرا پس از نصب ، محیطی مانند باغ ایجاد می کند ، در عین حال ایمن ، نگهداری آسان و شیک است.

البته قبل یا بعد از نصب چمن مصنوعی همیشه از گل و گیاه های همانند بامبو و بسیاری از فلاور باکس ها و پنکه های مه پاش آنقدر فضا ها را زیبا کرده اند که معمولا همه از این فضا ها لذت برده اند و روز به روز فروش چمن مصنوعی را بیشتر کرده است

به گزارش یکی از رستوران های مطرح کشور چمن مصنوعی که آنها برای فضای بیرونی خود استفاده کردند چمن مصنوعی "نوبل" بود. نوبل یک چمن مصنوعی عالی با بالاترین کیفیت است و دارای ارتفاع 25 میلی متر از نخ است که آن را ضخیم و مفرح می کند. مناسب برای مناطقی که رفت و آمد زیادی دارند. دارای نخ هایی به شکل حرف u است که چمن را بسیار نرم می کند ، و دوباره احساسی دوست داشتنی و چمن تازه باغ را برای لذت بردن از مشتری ایجاد می کند از سایت grassiran24.com خریده اند که همین سایت کار تخصصی چمن مصنوعی را بیش از 14 سال انجام می دهند

علیرغم احساس منفی در مورد فضای بیرونی مکان های تجاری و حتی اداری، امکان ارائه خدمات این فضای بیرونی برای مشتریان ، به این معنی بوده است که این تجارت توانسته است بسیار موفق شود و  مشتری سفارش خود را با خیال راحت به ارائه دهد و از فضای دل انگیز لذت ببرند و حتی این افراد نشان داده اند که منتظر هم که باشند از فضا لذت می برند و حتی شرکت های خصوصی و ادارات و بیمارستان ها  و کلینیک ها هم از این مورد مستثنی نبوده اند

اما مورد دیگری که بسیار دیده شده استفاده چمن مصنوعی در مهد کودک هاست چیز عجیبی که هیچوقت در دوره های سنی قبل رخ نداده بود امروزه روز بشدت زیادی مورد استفاده قرار گرفته است

اگر چمن مصنوعی را برای زمین بازی کودکان انتخاب کنید ، می تواند اطمینان حاصل کنید که کفپوش شگفت انگیزی و نرمی برای بازی بچه ها وجود دارد. استفاده از چمن مصنوعی برای محوطه بازی در مهد کودک ها مزایای زیادی دارد که بسیاری از مهد کودک ها و مدارس قبلاً آن را انتخاب کرده اند.

در زیر برخی از دلایل اصلی انتخاب چمن مصنوعی برای زمین بازی مهد کودک آورده شده است.

چمن مصنوعی سطح نرم تری را فراهم می کند

نگرانی اصلی بیشتر مدارس و مهد کودک هایی که زمین بازی را مجهز می کنند ، ایمنی بچه هایی است که از آن استفاده می کنند. شما قطعاً می خواهید یک سطح کاملاً ایمن ایجاد کنید که بتوانند روی آنها  ساعتها بازی کنند بدون اینکه خطر ایجاد خراش های پوستی ، زانو درد یا حتی آسیب دیدگی در زمین بازی را داشته باشند.

چمن مصنوعی در ضربه ها بسیار ملایم و ایمن است،بچه ها در زمین بازی چمن مصنوعی نرم در امان خواهد ماند.

حذف لجن و بو در زمین بازی چمن مصنوعی که کفپوش های لاستیکی دارند

بچه ها ممکن است در هر نوع زمین بازی اوقات بسیار خوبی داشته باشند و حتی هنگام بازی یاد بگیرند ، اما پس از آن در کدام حالت سالم تر و تمیز تر به خانه می رسند؟ هیچ پدر و مادری دوست ندارد بچه هایشان از سر تا پا لجن زده یا پر از خراش و زخم به خانه برگردند. که معمولا در کفپوش های قدیمی یا سنگ یا موزائیک این اتفاق معمولا رخ میدهد

این یکی از مسائل مهم در مورد انواع کفپوش ها است ، زیرا باران شدید می تواند این سطوح را به سرعت به یک گل آلود تبدیل کند. اوضاع وقتی بدتر می شود که سطح ها لیز تر می شوند و بسیار خطرناک!

از طرف دیگر ، سطح چمن مصنوعی می تواند آب را به خوبی تخلیه کند و این امر می تواند به بچه ها کمک کند تا همیشه تمیزتر بمانند. آنها حتی می توانند بدون هیچ مشکلی درست پس از طوفان شدید به بیرون بازی بروند ، زیرا آب به سرعت تخلیه می شود.

دیگر هیچ لکه چمن در زمین بازی چمن مصنوعی وجود ندارد

بازی روی چمن طبیعی عوارض دیگری دارد که والدین نمی خواهند آن را ببینند. این واقعیت این است که کودکان می توانند در پایان به خانه پوشیده از لکه های سبز چمن و بوی تند آن یا لکه های گلی برگردند. حذف این لکه ها از  لباس  ها دشوار است و می تواند به این معنی باشد که یک روز سرگرم کننده با شکایت والدین و ناراحتی بچه ها پایان برسد .

با این حال ، با استفاده از چمن مصنوعی در زمین بازی مهد کودک و مدارس ، می توانید به راحتی از این مشکل جلوگیری کنید. هر چقدر بچه ها بازی کنند و به زمین بیفتند ، بعداً با لکه های وحشتناک چمن که لباس های آنها را خراب می کند به خانه نمی روند.

همچنین تمیز و بهداشتی نگه داشتن این نوع چمن ها به راحتی قابل انجام است. فقط با شستشو کردن آن می توانید هرگونه آلودگی یا گرد و غباری را که در آنجا اتفاق افتاده است خیلی سریع و با کمترین تلاش از بین ببرید.

برای زمان بیشتری بازی کنید

شاید بچه ها این مزیت را بیشتر دوست داشته باشند. هوا مهم نیست ، آنها می توانند بدون نگرانی بازی را در زمین بازی چمن مصنوعی ادامه دهند. حتی پس از یک روز طولانی که توسط بسیاری از کودکان مختلف استفاده می شود ، سطح آن همچنان تمیز است. به این ترتیب ، روز بعد نیز بدون هیچ مشکلی آماده استفاده خواهد شد.

انواع دیگر سطوح می توانند خیلی زود بد شکل شوند ، به این معنی که قبل از اینکه دوباره از زمین بازی دوباره استفاده شود ، به برخی از نگهداری ها نیاز است. از طرف دیگر ، چمن مصنوعی برای روزهای طولانی بازی بی پایان بسیار عالی است.

زمین بازی چمن مصنوعی خطر آلرژی را کاهش می دهد

نکته جالب توجه این است که برخی از سطوح دیگر می تواند مشکلاتی را برای کودکانی که آلرژی دارند ایجاد کند. چمن بزرگترین مقصر در اینجا است و بعضی از والدین مجبورند بچه هایشان را از زمین های بازی که چمن طبیعی در آن است دور کنند چون دارای بسیاری از کود ها و سموم دفع آفات می باشند.

خوشبختانه ، شما می توانید چمن مصنوعی را انتخاب کنید که بچه ها را از واکنش های آلرژیک در امان نگه دارد. این کار به هر بچه ای که می خواهد در آنجا بازی کند اجازه می دهد بدون نگرانی والدین خود این کار را انجام دهد.

این ممکن است برای برخی والدین چنین مسئله بزرگی نباشد ، اما برای کسانی که بچه های آلرژی دارند ، مهمترین نکته می تواند باشد.

سطح با دوام ثابت شده

همچنین برای انتخاب یک کفپوش دوام  و ماندگاری زیاد لازم است. فایده چمن مصنوعی دوام فوق العاده آن است. بچه ها می توانند ساعت به ساعت و روز به روز در اینجا بازی کنند بدون اینکه صدمه ای به آن وارد شود. برخی از مدل های چمن مصنوعی زمین بازی ArtTurf دارای چند سال گارانتی هستند. این بدان معناست که زمین بازی برای مدت طولانی تری ظاهر خوبی خواهد داشت و مهمتر از آن ، کار اصلی خود یعنی ایمن نگه داشتن بچه ها را انجام می دهد. این بدان معناست که به محض نصب می توانید منتظر باشید تا سالهای سال فضای بازی عالی را برای شما فراهم کند.

حداکثر مزیت ها  را دریافت کنید آن هم با قیمت چمن مصنوعی که در برابر همه کفپوش ها مناسب تر می باشد

سرانجام ، گزینه چمن مصنوعی مقرون به صرفه تر از تصور شماست. چمن مصنوعی ماندگاری بیشتری دارد و نیاز به نگهداری کمتری دارد ، با توجه به این امر ، در دراز مدت برای استفاده از این کفپوش ارزش بسیار خوبی دارد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست