بازدید 32894
سوژه

دستمزد کی روش در تیم ملی عراق دو برابر ایران

از طریق یکی از دستیاران کی‌روش با وی مذاکره شده است که با پیشنهاد دو و نیم میلیون یورو موافقت اولیه خودش را اعلام کرده است،این رقم تقریبا دو برابر دستمزد مرد پرتغالی در تیم ملی ایران است. البته کی روش در تیم ملی کلمبیا بیش از سه میلیون دلار دستمزد دریافت می کرد.
کد خبر: ۱۰۶۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 18 July 2021

دولت عراق بودجه لازم برای استخدام یک مربی سرشناس را در اختیار فدراسیون این کشور قرار داده است و حالا شنیده می شود کی روش بعد از پاسخ منفی اولیه، روی دستمزدی معادل دوبرابر پولی که در ایران دریافت می کرد، به توافق اولیه رسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، رسانه‌های عراقی کارلوس کی‌روش و دیک ادووکات هلندی را به‌عنوان جدی‌ترین گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال عراق در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی معرفی کردند اما علاقه همگانی در این کشور روی زاستخدام مرد پرتغالی است چراکه کارنامه هشت ساله او در ایران را خوب توصیف می کنند.

دستمزد کی روش در تیم ملی عراق دو برابر ایران

پس از اعلام عدنان درجال وزیر ورزش عراق در خصوص تأمین اعتبارات استخدام مربی صاحب‌نام خارجی و حمایت دولت این کشور از این تصمیم، گمانه‌زنی‌ها در خصوص گزینه‌های هدایت تیم ملی عراق از جانب رسانه‌های کشور به‌شکل جدی دنبال می‌شود. به‌نوشته روزنامه الصباح بغداد؛ گزینه‌های هدایت تیم ملی عراق بین دو نام کارلوس کی‌روش پرتغالی و دیک ادووکات هلندی محدود شده است، اما در صورتی که توافق با این دو گزینه حاصل نشود میروسلاو اسکوب که سرمربی فعلی تیم المپیک عراق است به‌عنوان آخرین گزینه انتخاب خواهد شد.

یک منبع نزدیک به کمیته عادی‌سازی فدراسیون فوتبال عراق در گفت‌وگوی اختصاصی با روزنامه الصباح ورزشی در این خصوص گفت: در نشست اعضای کمیته فنی موضوعات زیادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که یکی از آن‌ها انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بود. سرمربی سابق تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش و دیک ادووکات هلندی گزینه‌های نهایی مورد نظر هستند، در این بین از طریق یکی از دستیاران کی‌روش با وی مذاکره شده است که با پیشنهاد دو و نیم میلیون یورو موافقت اولیه خودش را اعلام کرده است،این رقم تقریبا دو برابر دستمزد مرد پرتغالی در تیم ملی ایران است. البته کی روش در تیم ملی کلمبیا بیش از سه میلیون دلار دستمزد دریافت می کرد.

در همین حال مدیر برنامه‌های دیک ادووکات هلندی هم اعلام کرده است این مربی به حضور در کادر فنی تیم ملی عراق علاقه‌مند است. کمیته فنی فدراسیون فوتبال عراق با وجود این مقرر کرد در صورتی که به هر دلیلی توافق لازم با یکی از این دو مربی صورت نگیرد مربی تیم ملی المپیک هدایت تیم ملی عراق را به‌عهده خواهد گرفت.

در همین حال رسانه‌های عراقی از پاسخ منفی اریک هامرین مربی ۶۴ ساله سوئدی برای هدایت تیم ملی عراق خبر داده‌اند. گفته می‌شود هامرین اعلام کرده است به‌دلیل رفتار نامناسب فدراسیون عراق با کاتانس و عدم پرداخت دستمزد این مربی همچنین شرایط نامناسب موجود در فوتبال این کشور تمایلی به مذاکره در این خصوص ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
استخدام مربی گرانقیمت اروپایی دو دلیل عمده دارد: بی کفایتی و بیسوادی مسولان ورزش. در مورد ایران، فساد مسولان را هم به آن اضافه کنید برای 20درصد پورسانت، بیت المال را به آتش می کشند.
فرقی نداره هر چقدر باشه خودمون پرداخت میکنیم ...
کی روش یک مرد است . باور کنید اگر به او کمتر از قرارداد قبلی اش را هم بدهید به ایران می آید . او پتانسیل بازیکنان ایران را درک کرده و می داند که با آنها می تواند نامدارتر شود . با کمترین پشتیبانی مالی ایران در زمان او واقعا اسپانیا و پرتغال را زمینگیر کرد اگر قابلیت فردی دو بازیکن اسپانیایی نبود نم توانستند به ایران گل بزنند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
بلی بلی ای مرد
عمرا موفق بشه
یعنی اندازه ویلموتس هست؟با ابن پولی که ویلموتس برد میشد یه مربی کلاس بالا برای تیم ملی ایران اورد
قطعا عراق جزو قدرتهای فوتبال آسیا خواهد شد.
چقدر این مربی خوب و با غیرت را در ایران اذیت کردند ؟ چقدر سنگ جلوی پایش انداختند و حاشیه ساختند ؟ ما ملت خوش استقبال و بد بدرقه هستیم !
کیروش سرمربی عراق بشه صعودمون سخت میشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
.خخخخخخخخخخخ
جناب کی روش بهترین مربی خارجی برای ایران بود و ایران را تا جام جهانی هم پیش برد .

اگر عراق کی روش را بدست آورد ، یک ضربه ی سنگینی از لحاظ حیثیتی برای ما خواهد بود ..............

وزارت ورزش زیر بار این تحقیر برود ..........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
راستی از تاجی اصفاهون چه حبر؟
شایدبودجشوکشورایران پرداخت کرده کشوربرادره!؟
این یعنی از عراق جنگ زده کمتریم . عوضش امنیت داریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل