بازدید 41624

حمله تند میرسلیم به برجام و روحانی

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه دولت روحانی چاره‌ای جز آویزان شدن به اباطیل برجام ندارد، گفت: اصرار دولت بر ادامه مذاکرات، فقط برای موجه جلوه دادن خود است.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 17 July 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سید مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با انتقاد از آخرین گزارش برجامی وزارت امور خارجه به مجلس گفت: راهبرد دولت یازدهم و بعد از آن دولت فخیمۀ دوازدهم، به دنبال چاره‌جویی برای تحریم‌ها با مبادرت به مذاکره مستقیم با آمریکا بود تا بتواند به خام فروشی نفت بپردازد و کشور را مانند دوران طاغوت اداره کند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: دولت تدبیر متأسفانه عملاً آمادگی و صلاحیت اجرای سیاست‌های ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی را از خود نشان نداد و اغلب فرصت‌های هشت ساله کشور را به نابودی کشاند و امروز دستاورد قابل دفاعی ندارد جز آویزان شدن به اباطیل برجام.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کرد: مذاکرات اخیر نیز بی‌فایده بوده زیرا آمریکا هنوز خوی استکباری خود را علیرغم شکست‌هایی که از ما در میدان خورده رها نکرده است و اصرار دولت بر ادامه مذاکرات، در این آخرین روزهای عمر بی‌ثمر خود که جز فلاکت برای مردم شریف ما نتیجه‌ای نداشته، فقط برای موجه جلوه دادن خود است. خدا می‌داند چقدر باید زحمت کشید تا کشور را بتوان از این رکود تورمی و آثار مخرب آن خارج کرد.

میرسلیم با اشاره به اظهارات ظریف در آخرین گزارش برجامی مبنی بر اینکه «قهرمانان تاریخی بیشتر جوامع انسانی، جنگاوران و مبارزان میدان نبرد بوده‌اند نه کنشگران عرصه دیپلماسی، تفاهم و مصالحه» گفت: دستاورد جانفشانی سردار سلیمانی و همرزمانش نه فقط برای ما که برای جهانیان ارزشمند و بی‌نظیر است و در مقابل آن دستاورد، طبیعی است که برخی مسئولان احساس تحقیر کرده و سعی کنند رفتار مبتنی بر راهبرد غلط خود را توجیه کنند. کمیسیون امنیت ملی با این رفتار نادرست برخورد قاطع خواهد کرد.

نماینده مردم تهران با اشاره به تلاش‌های ظریف در این گزارش برای احیای برجام اظهار کرد: برجام قابل احیا نیست زیرا سیاستمداران آمریکایی در تبختر خود غرق هستند.

وی تاکید کرد: دولت آینده بر مبنای اعتقاد به کرامت ایرانیانی که با انقلاب اسلامی خود پایه‌های استکبار را به لرزه درآوردند و نیز با حفظ عزت میهن اسلامی، آنچه وفق مصلحت نظام مقدس ماست در مذاکرات دوجانبه و چندجانبه و بین‌المللی خود با اقتدار تمام پیش خواهد برد و وقعی به ادعاهای پوچ غربگرایان و مدافعان و هوادارانشان که حسرت کاسه‌لیسی آمریکایی‌ها را می‌خورند، نخواهد نهاد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۱۴
بشين تا بياد
متاسفم برای طرز تفکرتان آقای میر سلیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
همین پروژه تخزیب روحانی باعث از بین رفتن اخترام و
اعتماد مردم شده ولی اصولگذاها بعدا میفهمند که بخاطر متافع حزب چه بلایی سر گشور آورئند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
مثل اینکه جنابعالی جیبت پره که متاسفی!!!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
این بابا خیلی گناه داره بهش گیر ندید!! کلی زور زد با کمک شورای نگهبان و رد صلاحیت همه افراد واجد صلاحیت به زور گذاشتن ایشون رو تو لیست و وارد مجلس مثلا انقلابی و انتخابی خودشون کردند همون اول از قالیباف چهار درصدی شکست خورد! بعد رفت تو دل قالیباف و خواست مثلا دزدی های شهرداری رو علنی بکنه و شکایت کنه به قوه قضاییه باز زدن تو راه نفس ایشون..... بنابراین بهترین راه رو حمله به دولت روحانی و مردم عزیز ایران دید.... اله اکبر از اینکه هر وقت من ایشون رو می بینم فکر میکنم نماینده ایالت پنجاب پاکستانه
محمد خالقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
به مرخصی برودتابهترشودگواینکه مرضه
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
16 سال تجربه نشان داده مذاکره فقط جهت محدود.
. کردن ایران میباشد.
مذاکره شاید تحریم اقتصادی را کم کند اما مشکل کشور 450 هزار مدیر نالایق در همه اصناف هست وگرنه المان هم تحریم اقتصادی شد ولی پس از تورم 2 میلیارد درصدی دوباره بدون کنار زدن تحریم قدرتمند شد.
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
کافیه بندهای برجام را بخوانی عزیز.
اصلا میدانی برجام چه منفعتی دارد
از هر 1000 نفر یک نفر نخوانده که برجام چه میکند.
عزیز سرابی بیش نیست.

قرار نیست امریکا به ایران جایزه بدهد.
حتی در دوران شاه به سادگی بحرین را از ایران گرفت و در نهایت گندم را از مردم دریغ کردنند
چرا این جماعت دوست ندارند مردم یک نفس راحتی بکشند این جماعت فقط بخاطر منافع خودشان حاضرند پا روی دوش 80 میلیون انسان بگذارند و فقط منافع خود را بچسبند متاسفانه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
چون سود خودشان و نسل های بعدی شان در تحریم ایران و سختی کشیدن و فقیر شدن مردمشونه.مردمشون فقیر بشند تا اینا جیبشون پر دلار و یورو بشه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
چون تجارت آزاد به ضرر رانتخواری
رفقای میرسلیم که تجار موتلفه اند تمام میشود
انتخابات تموم شد
دیگه واسه فحش به روحانی چیزی نمی دن
روحانی هم تموم شد
داداش صبر کن دو سه سال دیگه یکی رو پیدا کن فحشش بده رای بیاری!!!!!!!
والا شما بیشتر از اینکه آمریکا را شکست داده باشید مردم خودتان را شکست دادید.
الان دوره کنشگران سیاسی است , والا آمریکا و چین در حال موشک پراکنی بودند.
شریک راهبردی شما , یعنی چین در حال مذاکره با آمریکاست, شما چرا تابو مذاکره دارین؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
شما که عشق مذاکره دارید تو این 8 سال چی به دست اوردید
آقایونی که ثروتشان قابل شمارش نیست و ثروتشان را از همین طریق یعنی تحریم مملکت بدست آورده اند کوتاه نمی آیند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
نخورن انشالله
عالم و آدم میدانند که دولت یازدهم و دوازدهم نه تنها دستاوردی نداشت که هر آنچه هم دستاورد بعد از پیروزی انقلاب تا شروع کار خودشان بود رو به باد فنا دادند عزت و احترامی اگر داشتیم هم بر اساس عملکرد این دولت ضعیف و زبون از بین رفت حال مجلسیان و نمانیدگان به یاد این مسائل افتادید چرا هشت سال عمر این مردم و منابع این مردم رو به باد فنا دادید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
لابد اهمدی نژاد خوب کرد با نفت 120 دلاری که روخانی با نفت 20 دلاری فقط خراب کرده از نطر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
خدا شفات بده سریع
حاجی چرا این همه جوش می زنی؟؟
اگر واقعا حرف هایی که میزنید راست است سریعا اعلام کنید که بمب اتم را ساخته اید تا غرب دست از سر این مردم بردارد؟؟؟!!
بعضي ها يا نفهم هستند يا خودشان را به نفهمي زده اند، كوچكترين سود برجام رهايي ايران (براي اولين بار در تاريخ) از فصل هفتم منشور سازمان ملل ، بدون جنگ و مداخله ديگر كشور ها بود. نرود ميخ آهنين بر سنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
دلت خوشه دایی،،،کمترین سود
این کل افکارتونه!!!!!واویلاااااااااااا
ناشناس
| Canada |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
سازمان ملل مال ما نیست
خواهیم دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
کاملترین جمله
متاسفم برات میرسلیم برو استراحت کن برادر من
ماملت ایران که همیشه ثابت کردیم نمیذاریم عزت و شرف وناموس واستقال واقتداراین کشوربه دست دشمنان ونامحرمان بیافته ویک نمونه ی آن شناسنامه شهداست ماملت ایران تاابدمدیون شهداهستیم تاقیام وقیامت.ای کاش مسئولین هم ازشهداوملت ایران خجالت بکشندوظایفشان رابه نحو احسن انجام دهندتادینشان رااداکنندوالله درقیامت بدجوری تاوان خواهندداد.
من که خودم مثل سگ شرمنده شهداهستم.
والا خوب روش میشه حرف میزنه
سواد هیچ چیز رو نداری اظهار نظر نکن
استاد دوباره از خواب بیدار شد
برجام کلاه بزرگی بود که سر ایران گذاشتن و روحانی باید محااکمه یشه

تحریم ها هم بیشترش باقی خواهند بود و رئیس جمهور بعدی آمریکا هم آنرا پاره خواهد کرد و داستان ادامه داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
با این توضیحات شما اگر شما هم با میرسلیم هم نظر هستید خواهشا" میز مذاکره رو هر چه زودتر ترک کنید و حرفی از مذاکره نزنید و ببینم واقعا توانشو دارید.
شما و امثال شما فقط و فقط حرف می زنید وهیچ راهکارعملی ارائه نمی دهید. چهل سال که که هی در دهان استکبار جهانی می زنید و وعده تحقق جامعه آرمانی می دهید ولی تنها دهانی که تاکنون سرویس شده دهان من و امثال بنده کارگر و کارمند جماعت است. لطفا به جای کوبیدن دهان استکبار نانی در دهان مردم مستضعف بگذارید.
اصلا معلوم نیست حرف حسابش چیه.اخه یه حرفایی بزن که بدرد مردم و کشور بخوره.اصلا انگار تو یه عالم دیگه سیر میکنه.بیچاره مردم.
هرکدوم به وقت خودشون گند زدن به زندگی مردم.
همین شماها با افکار پوسیده تون،، مردم بدبخت کردین
شب درازاست وقلندربسیار! آقای میرسلیم خواهیم دید دولت آینده چه گلی به سر این ملت خواهد زد!
شعار ندهید راه حل ،عملیتون چیه
حالا که چی، این حرفا دردی از مردم دوا میکنه!!؟ والا الان گربه های توی خیابون هم میدونن مشکل کجاست، فقط جان من بنشینینو نگاه کنین که این دولت که تا چند روز اینده کارش تموم میشه چجوری میرن خونه هاشون میشینن و ککشونم نمیگزه، و به ریش ماها میخندن. اگر خدا وعدهاش که گفته عملی بشه، میدونه چه بلایی سر اینها بیاره که فقط خدا زورش به اینها میرسه، در همین دنیا باید تقاصشو بدن
بازنشست شو عزیزم عمو جان
به نام خدا/ سلام/ هر کسی‌ که بخواهد دولت باشد باید بتواند با دنیا رابطه ی مسالمت آمیز داشته باشد تامردم دارای رفاه اقتصادی بشوند این مسیر حرکت درست می تواند مر دم را شاد و سرزنده نگه دارد وسلامتی و عافیت جسم و روحشانرا تضمین کند. کاسه لیسی کاسه لیسی است چه کاسه ی شما ها را بلیسند که با تسلط بر انبار بزرگ سرمایه خود مردم بر مردم پادشاهی می کنید ومردم را نه رعیت بلکه پست تر یعنی گدا قلمداد می کنید و چه... و چه بسا آن ها نخواهند توانست به اندازه ی شما پادشاهی خودشان را تحمیل کنند چون به ظاهر هم بیگانه اند ومردم به راحتی می توانند برعلیه آن ها دست به شورش بزنند و اخراجشان کنند. یا علی
واقعیت را گفته وما چاره ای جز قوی شدن وترس به اندام دشمن انداختن البته با سیاست ورزی منطقه ای وجهانی
نداریم.
به فکر مردم باشید
اقای میر سلیم عصبی نشو به روحانی وبرجام .یک روز هم به فسادهای شهرداری زمان قالیباف هجوم بردی ولی زود عقب نشینی کردی . اینجوری خوب نیست
درود و سپاس از همه کسانی که درهرلباس و بهر شکلی واقعیت های دولت هشت ساله سیاه روحانی را زیر سئوال میبرند. شرم برکستنی که از دولت و مدیران 8 سال گذشته دفاع میکنند عاقبت آه این ملت دامن تمام خیانت کاران به وطن را خواهد گرفت انشاا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
شما بیشتر می فهمید یا رییس مجلس و قوه قضاییه ؟
مستعار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
جواب حشمت ننگونفرین برنو وطن فروش متحجر که از افکار مندرس وپوسیده دفاع میکنی
آقای میر سلیم از شما بعید نیست برای جلب توجه هر کاری میکنید.
اگر به جای هشت سال مذاکر فقظ هشت میلیون مسکن ساخت بودن بیست چهار میلیون خانه دار بودند
با این تفکر و ادبیات کاندید ریاست جمهوری بود، فکر کن، چه میشه ملغمه ی این تفکرات با اونایی که سفارت هارو آتیش میزنن و منافع مردم رو به حراج.
انشاءالله که در دولت بعد هم همین گونه رفتار کنند
محض خاطر رضای پروردگار ، انصاف ، انصاف و انصاف داشته باشیم .
اگه واقعا راست میگید با یه طرح سه فوریتی خارج شوید. میترسید اینکار را انجام بدید.مرد باشید به تبعیت کیهان پایدارچیها بیایید بیرون ...
شما تو دادن آب ونون به مرم جا زدید آنوقت دم از برجام وتحریک می‌زنید ملترا در گل گذاشتید و خودتان در گلستان بهترین ها را استفاده می‌کنید میرسلیم تو چه استفاده ای برای کشور داری برو گوشه ای بنشین برا آخرتت دعا کن .... مردم در اوضاعی که شما وامثل شما درست کرده اند. یا روانی شدند یا فساد شدند ....
اگر کسی فکر کند تنها سلاح باقی مانده آمریکاییهای که با ذات ایران و ایرانی ضدیت دارند ( تحریم) را روزی کنار میگذارند سخت در اشتباه و ساده لوحی است.اخیرا شنیده اید مسیح علینژاد را ایران خواسته بدزدد ؟ آری فاز جدید تحریم ایران به بهانه حقوق بشر است که اگر تحریمهای برجام را رفع کردند بهانه جدید برای تحریمهای جدید وجود داشته باشد.پس ساده لوحی را کنار بگذاریم و تمرکزمان به اتحاد داخل باشد.من الله توفیق
حالا علاج مشکلات چیست؟ برجام اگر بد است چرا سران نظام با آن موافق هستند. این تصمیم که با دولت نیست
عقل هم خوب چیزیه آقای میرسلیم. دوران شعار گذشته. واقعیان جهان را اگر به موقع متوجه نشدید بازنده کامل هستید.....
تا ایران با امریکا مشکلاتشو حل وفصل نکنه مثل کبوتر بال شکسته است از سال ۹۰ در بدبختی هستیم بخاطر بمب اتمی اگه اینا تا حالا فهمیده بودن این انرژی هسته ای برای مردم فقط دردسره شاید برای اقایون اب ونان باشه پول کشور از سال ۹۰ نا حالا ۲۵۰۰ درصد بی ارزش شده حالا هردولتی دولت قبلی رو متهم‌میکنه درحالیکه که سیاستهای غلط عامل این بدبختیها شده
من موندم فقط از این کرامت و عزتی که حرف میزنن چیه بابا اینارو برا ما نگو دیگه دیگه عزتو کرامتی نزاشتین برا ایرانو ایرانی
در طول هشت سال هی گفتید تدبیر هی گفتید مذاکره هی برجام هشت سال جنایتاتون تمام شد حالا بگید چه گلی بر سر ما زدید غرب زده ها ترسو
فقط نگاه کنید،این یکی دیگه کیه ... میگه اگه بمب اتم ساختیدزودتراعلام کنیدتاامریکاواروپادست ازسرمون بردارندمردم یه نفسی بکشند، نادان جان کره شمالی بمب اتم داره ولی مردمش دارندازگشنگی میمیرند ....
سیر غم گرسنه ندارد سواره هم غم پیاده آقای میرسلیم نمی داند که کارگر بیچاره با روزی صد هزار تومان آنهم اگر کار باشد چگونه زندگی کند
من شخصا از اینکه آقای رئیسی رئیس جمهور شدن خیلی خیلی خوشحالم، منتظر اینم این ثمره انقلاب در زندگی مردم گشایش ایجاد کنه
ببینیم تا چه پیش آید
خوب معرکه ای درست کردن برای مردم


یه روز میگن برجام خوبه
یه روز میگن برجام بده


و این یعنی دو رویی و نفاق ...
آقای میر سلیم تو را به جان هر کی دوست داری از کارهای حکومتی کنارگیری فرما تا این مملکت و مردمان آن یک نفس راحتی بکشند چون این شماها و امثال شماها هستید که موجب این همه بدبختی و ...................برای ماشده اید .
با اینکه که شدیدا از روحانی ودولتش متنفرم ولی اقای میرسلیم نیاز نیست از نمد برای خودت دنبال کلاه بگردی اگه راست میگی یه رفراندوم بزار ببین کی موافق با برجام ومصالحه با دنیاست وچند درصد به تفکرات شما وهم نوعانتان که مخالف معاشرت با دنیاست موافق هستند برو این اخر عمری بشین گوشه خانه ات اقای میرسلیم چهل ساله با همین تفکرات مردم رو به بدبختی کشوندین بس نیست؟
دولت باید باید به واقیعت مردم فکر کند نه دهن بین مخالفان حق واقعی مردم هستند باشند نه انهای که می خواهند با کاندید شدنشان دراینده فکر می کنند ومی خواهند هر موفقعیتی باشد به نام انها ثبت مردم به جهنم وتنها منفعت انها در خطر نباشد سود کنند به رضای خدا به مردم ودرآمد مردم فکر شود گرانی می کش مردم از هرلحاظ حتی تولید داخلی گران است چرا
ما منتظر هستیم با راهبرد دولت جدید و آقای میر سلیم ارزانی در جامعه و دلار زیر پنج هزار تومان بشه
واقعا افرادی که ایشون رو به بی سوادی متهم کنند خودشون چقدر سواد دارن؟
اگه پنج کلاس سواد داشتن میفهمیدن که تو چه کشوری زندگی می کنند« جمهوری اسلامی ایران» حالا جمهوری اسلامی وظیفه و هدفش چیست؟
آیا وظیفه جمهوری اسلامی این که بره با آمریکا ببنده؟
یا جایزه صلح نوبل ببره؟
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما این هدف جمهوری اسلامی است
آقایان باسواد.وروشنفکر.
مجلس حداقلی و دولت انتصابی ............... اگه برجام را قبول ندارید همین حالا آتش بزنید و کلا پرونده را ببندید خلاص ............... علی برکت ا........
خدایا چدر باید شاهد این حرفها و قیافه های تکراری باشیم .
آقا سلیم فک نکن واکسن زدی تمومه
یه ذره به فکر آخرت باشین.
مردم از هیچکدومتون راضی نیستن
آقای میرسلیم از روی شکم پر حرف میزنه ایشان مثل بقیه مسئولین بی درد هیچوقت درد مردم بیچاره و فلاکت زده و محتاج به نان شب را نمی فهمد .
شما‌چه‌در‌داخل‌وچه‌در‌خارج‌هیچ‌کاری‌نمیکنید‌‌فقط‌مردم
سرکارند‌....
آخر نفهمیدم این آقای میرسلیم چشه؟
واقعا خسته نباشید که اینهمه به فکر مردم و اینده کشور هستید
شماها رم دیدیم. به اشتون فحش می دادید بعد که اومد مجلس از سرکول هم بالا می رفتید تا باهاش عکس بگیرید
آقا بر جام خیانت بود مملکت رو فروخت و عزت مردم لکه دار شد............... الان ریش و قیچی دست شماست. دور بعدی مذاکرات محل سگ هم نذاریدشون اصلا شرکت نکنید. چرا اینقدر جوش می زنید. بعد برید با دوستان مملکت رو اداره کنید
مهندس میرسلیم برو بابا فعلا تو نفسه ای خودت هم از خودت خبر نداری .خدا به فریاد ملتی برسه که تو را نماینده خود کرده.
این‌گوی‌و‌این‌میدان‌.ما‌منتظریم‌ببینیم‌چه‌گل‌به‌سر‌ملت‌میزنید
تورا به کسی که اعتقاد دارید ای عقاید رو بزارید کنار مردم در فشارند در فقر به سر میبرند
اقای نماینده، فکر کنم سن شما خیلی بالاتر از اونیه که بخوای برای جوانهایی مثل من تو مجلس تصمیم بگیری. بهتره کامدید نشی دیگه و بری دوران بازنشستگی را بگذرونی، به خدا ما جوانها داریم عذاب میکشیم از مدیریت شما پیرانی که ذی نفی نیسید اما خوذتون نمیفهمید
من هم اگه زیادی سیر بودم از این کر کری ها میخوندم
اقای میرسلیم دنیا با تعامل اداره میشه. تک روی و تندروی جوابگو نیست . با این تفکرات بروید در کویر پرورش ماهی بزتید سودش خیلی زیاد و تازه اشتغالزایی هم می کنید. سبد غذایی مردم هم پر میشه. اگر برجام بد هست چرا می گویید مداکرات را ادامه می هید
اقای میر سلیم دیگه حنای شما رنگ نداره بابا بس کنید دروغ دروغ ۴۲ساله حرف چرند میزنی
متاسفم برای نماینده مجلس ،میرسلیم خان ، تعجب میکنم با این طرز فکر چطوری میخواست رئیس جمهور بشه ، کسی حتی نمیدونه دشمنی با دنیا جز نابودی ایران چیزی برای ملت ما نداره ، کسانیکه حتی با همسایگان خود هم رایطع خوبی ندارند
تابناک
تو که جبهه ات معلوم است و همیشه دنباله رو تفکرات پوچ لیبرالهایی چون روحانی و ظریف و دولتشان بودی ولی موندم مردم چرا هنوز درک درستی از برجام بی فرجام ندارند و گول تیتر های شما را میخورند
مردم با شرکت در انتخابات نظر خودشون رو بیان کردن.ایشالا دولت آقای رئیسی به همه اثبات میکنه که تفاوت دولت انقلابی و غربگرا چیه.
روحانی به کشور خیانت کرد وهنوز چشم امید به غربیها دارد.فقط چند روز دیگر مراقبش باشید که کشور را نفروشد وبرود.البته صحبتهایی که در مورد اصل ۶۰ میکنه بخاطر همینه که نمی ذارنش کشور فروشی کنه
درود بر میرسلیم مرد انقلابی فساد ستیز
اگر حضرات مخالف مذاکره یکماه نه بیشتر مثل ملت بافقروبخور ونمیر زندگی کنند ملت شعار آنها راقبول میکند شکمت سیراست جناب پروفسور زمان موشک وتوپ تانک هم بعدازویروس کرونا که جهان بدین بزرگی راخانه نشین کرده است گذشته است این را کودکان هم میدانند
عزیزان کدخدا ترس و کدخدا باور و کدخدا پرست .....خداوند در قرآن فرموده هر کس به غیر از من خدا توکل کند من خدا او را به همان واگذار میکتم.....بابا جان خدا شما رو 8 سال است که به کدخدا واگذار کرده ...اگه غیر از این بود اینجانب خدا را انکار میکردم و قرانش را قصه ای بیش نمیدانستم...
من توی این موندم چرا این جماعت دست از سر این ملت مظلوم برنمیدارنذ ....
برای یکبار هم که شده در عمرتان جوانمرد باشید و اگر به حرفتان اعتقاد دارید فردای استقرار دولت مورد حمایتتان بیانیه خروج از برجام را منتشر کنید
آقایان هیچکس مخالف مذاکره نیست چرا انصاف را رعایت نمی کنید
آمریکا مگه یکطرفه برجام را زیر پا نگذاشته مگه آقای بایدن خودش نگفته بود اگر برنده شدم به برجام بر میگردم آیا ایران در مورد برجام تخلف کرده بود این بلا را سر کشو رمان آوردند حالا طرف مقابل عوض
اینکه میخ‌واهد به برجام ب گردد باید کارهای گذشتشو جبران بکند یا
نه یا اینکه باز هم دبه در آورده میگوید ایران باید به برجام عمل کند
تا من هم عمل کنم آیا ایران برجام را نقض کرده یا آمریکا تاز زیاده
خواهی هم میکند و تضمین هم نمی دهد آیا نظر آقاین این کمال بی
احترامی وزورگویی به مردم شریف کشورمان هست یانه مذاکرات باید برد برد باشد نه اینکه یکطرفه باشد جمهوری اسلامی خیلی در برجام
خسارت دیده حالا باز باید باج بدهیم تا آمریکا به برجام برگردد؟
اگ مذاکره هم باش باید عزت مردم ایران حفظ شود نه اینکه دوباره
کلاه سر مردم بگذارند ما ملت همه موافق مذاکره هستیم ولی به چه
قیمتی ؟ طرف مقابل عزت مردم را زیر پا گذاشته بیایید حداقل خودمان این کار را نکنیم من وشما که اینهمه از برجامی که آمریکا دوست دارد پیش ببرد حمایت میکنیم اون موقع آمریکا در مورد ما
چه فکری میکند آیا از زیاده خواهی کوتاه میاید ؟ نه بخدا کوتاه نخواهد آمد ما ملت باید پشت دولت ایستاده وحمایت کنیم تا به یک
توافق در شان ملت دست پیدا کند با اتحاد میشود اینکار را کرد در غیر
این صورت آمریکا اگر برجام را اجرا بکند هم دوباره چند ماه دیگر
زیر پا خواهد گذاشت برادران بیایید اتحاد داشته باشبم این جناح اون
جناح نداریم ما همه ایرانی وبرادر هستیم
انشاالله خداوند ما ملت ایران را ازاین گرفتاری نجات بدهد بکمک مولایمان امام زمان (ع)
سلام کشورمارا که دلالان عزیز اداره می‌کنند دلالان عزیز هم دختر وداماد و....وزرایی مثل آقای......... عزیز که هیئت ریسه 32شرکته هستند پس من از دلالان عزیز خواهش میکنم کمی هوای مردم را داشته باشندممنون
اگر ما دانش سیاسی داشته باشیم ایشان درست میگویند
آمریکا تما داروندارمان را میخواهد تا وارد برجام شود آیا مردم ایران
به این کار راضی هست؟آیا اخبار وین را مرور کردهاید یا نه آمریکا چهار سال پیش هرچه داشتیم ازمون گرفت تا برجام را قبول کرد حالا
که خودش برجام را نقض کرده دوباره چه میخواهد آیا این ما هستیم که باید طلبکار باشیم یا آمریکا ؟ درسته هممون در فشار زندگی میکنیم ولی نباید بیشتر از این غیرت وعزت خودمان را زیر پا بگذاریم
انشاالله میبینیم با درایت آقای رئیسی یک مذاکره عزتمند خواهیم داشت مجبورند که با ایران کنار بیایند اگر کمی هم تحمل داشته باشیم
التماس هم خواهند کرد ولی با این فرما پیش برویم غربیها هم از این
مسئله سو استفاده خواهند کرد چون میبینند که ما خیلی عجله داریم
اونها از غنی سازی ۶۰ درصد الان شب وروز ندارند چون نمیخواهند
ایران بیشتر از این در هسته ای پیشرفت داشته باشد چون در هراس
هستند
حالاایشان یک حر ف حساب زدهدولت هشت سال مزاکره بدون نتجه را زیر سوال برده شما چرا این قدر از ایشان ناراحتید شما این سوالهارا از روحانی بپرسید
خب میر سلیم جونی،همه چیز دست خودتونه دیگه کشور را گلستان کنید اگر راست میگی و هنر دارید
آقای میر سلیم انشاالله ۴سال دیگه کاندید شو خدارو چه دیدی ‌..شاید بختت بلند شداما تورو خدا اگه خدای
نکرده رئیس جمهور شدی لطفا ازاین اراجیف نباف‌
دور زدن تحریم ، خنثی سازی تحریم و لغو تحریم ها باید در کنار هم اجرا بشه . اگر دست دزدان را از مملکت کوتاه کنید همه چیز درست میشه . لطفاً اینقدر بی عرضگی های خودتان را گردن تحریم نندازید . اگر تحریم ها هم برداشته بشه تا زمانی که امثالی مثل روحانی در ریاست هستند، مشکلی حل نخواهد شد
برادر پدال گاز را ول کن ترمز را بگیر پیاده شو با هم بریم میر سلیم....تندرو به این میگن...پیاده بره لامبورگینی هم به گرد پاش نمیرسه..اگه از جنابعالی باشه مردم بخاطر اینکه امثال شما در قدرت و رفاه باشند بقول خودت اقتصاد مقاومتی داشته باشیم..دقیقا دم از کدوم اقتصاد میزنی ...تازه جوری دیگران را مقصر اوضاع میدونی که انگار تا الان تبعید بودی و تازه ایران اومدی..بشین سر جات بابا
احسنت به جناب آقای میرسلیم
الحق که هرچه گفتن حقیقته
خداوند ریشه تفکرات کاسه‌لیسی رو نابود کنه
خداوند نابود کنه تفکرات مصالحه گراینه با شیاطینی چون آمریکا و متحدانشو
جناب میر سلیم،‌
محبت کنید برای اثبات اینکه شما بهتر میتوانید و کنار میدان نیستید حد اقل یک برگ از کارنامه مشعشع خوتان را بعنوان کار انقلابی در این ۴۰ سال ارائه بفرمایید تا ما هم متوجه بشویم که توپچی واقعی هستید وته فقط صدای توپ را در می‌آورید!!!
چرا شما از خودتان و قول های خودتان و عملکرد یک ساله خودتان نمی گویید فعلا شما یک سال است که در مجلس تشریف دارید و حقوق های چند ده میلیونی گرفتید که مثلا سالی یک میلیون خانه تحویل مردم دهید لطفا گزارش یک میلیون مسکن ساخته شده در طی یک سال گذشته را با شماره پلاک در همین سایت منتشر کنید
تازه یادتون اومد وبیدار شدید که روحانی ودولت چکار با این کشور کرد هشت سال کجا بودین چرا گوششو نپیچوندین چرا جلو خیانت اشکارو نگرفتیم بدتر اینکه موقع قرار داد ترکمنچای ملت بیرون ریختن پایکوبی کردن جشن گرفتن همین ملت خودشون سنگ امریکا را به سینه میزدن هنوز هم میزنن هنوز هم باور دارن اروپا وامریکا مهد تمدن وانسانیت وبرکت هستش وای بر این ملت وای بر ساستمداران نالایق ...
حرفشان کاملا درست است
در دولت بعد ایشان امثال ایشان بی کار می شوند تعدای سایت ها هم هستند تنها سایت میانه رو تابناک هیچ موقع اراجیف هم نگفته است تابحال
مرگ بر کسی که به مردم ظلم میکند....مرگ بر چین مرگ بر روسیه مرگ بر کمونیست.....خدایا به ملت ایران کمک کن
ملت مظلوم دلاور غیور شهیدپرور وهمیشه درصحنه ایران اسلامی آگاه باشید که وقتی شورای امنیت ملی کشوربرجام را تصویب میکند این یک قانون ملی هست واحترام ورعایت ان واجب ومخالفین با ان مخالف نظام اسلام وکاسب تخریم وقسمتی از بدن هایپر ابراژدرهای هزلران سرهزاران رنگ رویین تن دهان آتشین اقتصادی هستن که سریعن باید بنزین لیتری ۳۰۰۰ تومان برروی انهاریخت وانهارا سوزاند
آقایان متمعن باشید قرار نیست آمریکا برجام را اجرا کند آمریکا می خواهد هر چه قدر بتواند مارا عقب نگه دارد
بقول معروق همدان دوره ولی کرتش نزدیکه
8 سال دیگه هم عین این 8 سال گذشته ... یادم نمیره میگفتیم از دولت قبلی بدتر هم مگه میشه . الان میگیم چقدر خوب بود اون دوران و حتی بعضی ها میگن دوران جنگ چقدر عالی بود !!!
همونقدر که دولتهای قبلی به سر مردم گل زدن دولت جدید هم هم میزنه. با وضعیت فلاکت باری که در همه حوزه ها درست کردید و جیب خالی و اقتصاد مفلوک اگه همه دانشمندان و علما و فضلا جهان هم جمع بشوند این گندی که مسئولین زده اند رو نمیتونند جمع کنند .
با سلام
دولت روحانی تا چند روز دیکر میرود و دولت به دست دوستان آقای میرسلیم می افتد. اگر خواستید روحانی و دولت مردان را محاکمه کنید لطفا دادگاهها مانند دادگاه آقای کرباسچی علنی باشد و همه اش بدون سانسور از شبکه های اجتماعی پخش شود تا مردم به واقعیت پی ببرند اگر غیر علنی شد و یا اصلا محاکمه ای صورت نگرفت یعنی آقای میرسلیم و دوستانشان جز دروغ و چرندیات چیزی نگفته اند. درضمن یکی از کارهایی که این دولت ان را ادامه نداد مذاکرات وین برای بازگشت به برجام بود و حالا توپ توی زمین آقای رئیسی و یاران اوست اگر راست می گویید آن را ادامه ندهید از آن خارج شوید و آن را به آتش بکشید و FATF را هم تصویب نکنید و آنگاه مملکت را با راه حل پدر زن خودش یعنی علم الهدا اداره کنید و تورم، گرانی و بیکاری، خشکسالی و کم آبی ، بی برقی و بی آبی و هزاران مشکل دیگر را حل کنید آنگاه ملت به شما ایمان می آورند و به هفت جد شما درود می فرستند. همچنین آقای سید احمد خاتمی به کسانی که برا ی رئیس جمهوری ثبت نام می کردند گفت یادتان باشد شما با این قانون اساسی دارید کاندیدا می شود بعدا نگویید نمی شود ما هم به آقای رییسی می گویم شما با علم به همه مشکلات امده اید پس فردا نگویید این مشکلات از دولت قبل است و غیره
آقای آگاه، به قول شاعر: فردا که بر ما وزد باد مهرگان ، آنگه شود پدید که نامرد و مرد کیست.
شما پس فردا که دولت سیزدهم می خواهد در مورد برجام مذاکره کند چه نظری می دهی.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی