بازدید 5080
۱

تعطیلی موقت برخی کارخانه‌های انگلیس به خاطر کرونا

به علت قرنطینه شمار زیادی از کارکنان، برخی مغازه‌ها و کارخانه ها در انگلیس مجبور به تعطیلی موقت هستند.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 17 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از بی بی سی، شمار افرادی که در انگلیس به علت شیوع کرونا مجبور به رعایت قرنطینه هستند، در حال افزایش است. این موضوع باعث شده است مدیران و کسب و کار‌ها اعلام کرده اند برخی مغازه‌ها و کارخانه ها، ممکن است مجبور شوند به صورت موقت، فعالیت خود را تعطیل کنند. زیرا شمار زیادی از کارکنان مجبور به قرنطینه هستند. اتحادیه کارکنان بخش حمل و نقل نیز در خصوص خود-قرنطینه فزاینده از روز دوشنبه، هشدار داده است. علت این موضوع نیز مشخص نبودن دقیق مقررات مربوط به استفاده از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی در انگلیس است.

از بیش از نیم میلیون نفر در انگلیس درخواست شده است تا خود را قرنطینه کنند. این درخواست هفته گذشته توسط برنامه موبایل مربوط به خدمات ملی بهداشت مطرح شده است. این رقم به معنای افزایش ۴۶ درصدی در مقایسه با هفته گذشته است. به هر کس که این هشدار را دریافت می‌کند، توصیه شده است، تا خود را به مدت ۱۰ روز قرنطینه کند. اما این به معنای الزام قانونی نیست. از ۱۶ اوت، افرادی که در انگلیس هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند، دیگر لزومی به خود قرنطینه ندارند، حتی اگر هشدار برای آن‌ها صادر شود.

خبرنگار بی بی سی در این باره گفت: شرکت رولز رویس، یکی از بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک است که ممکن است بر اثر شمار زیاد کارکنانی که باید خود قرنطینه شوند، تحت تاثیر قرار بگیرد. خدمات ملی بهداشت، از این افراد خواسته است تا خود را به مدت ۱۰ روز قرنطینه کنند. این شرکت اعلام کرده است ممکن است بدین ترتیب، مجبور شود میزان تولید خود را به نصف کاهش دهد. شرکت نیسان نیز اکنون با کمبود نیرو روبرو است. نزدیک به ۹۰۰ تن از کارکنان این شرکت به خانه فرستاده شدند. این رقم برابر با ۱۰ درصد نیروی کار است.

این شرکت تولید پلاک خودرو در شفیلد نیز با مشکل مشابهی روبرو است و به لحاظ نیروی انسانی کمبود دارد. ۸ تن از کارکنان این شرکت، اکنون به قرنطینه فرستاده شده اند. سخنگوی دولت اعلام کرد ۱۶ اوت، همچنان تاریخ معتبر برای لغو خود قرنطینه است. با توجه به افزایش موارد ابتلا به کووید-۱۹، ضروری است اطمینان حاصل شود که این نظام خود قرنطینه، به شکل متناسب رعایت می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مگه انگلیس واکسن نزده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار