بازدید 4951

راه دسترسی ۶ روستا در شرق هرمزگان مسدود شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: راه دسترسی چهار روستا در شهرستان جاسک و ۲ روستا در شهرستان سیریک در شرق این استان بر اثر طغیان رودخانه‌های فصلی مسدود شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴ 17 July 2021

به گزارش «تابناک»، مهرداد حسن‌زاده جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راه این ۶ روستا به اضافه سه روستای دیگر در شهرستان بشاگرد با فروکش کردن آب باز می‌شود.

وی اضافه کرد: مسیر این روستاها آسفالته است که آبنماهای مسیر بر اثر طغیان رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها دچار آبگرفتگی می‌شوند.

وی یادآور شد: برق سه روستای شهرستان بشاگرد نیز با تلاش عوامل وزارت نیرو در این شهرستان بازگشایی شد تا مردم بتوانند از این نعمت استفاده کرده و در شب با مشکلی در این بخش روبه‌رو نباشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: رودخانه گز در شهرستان سیریک طغیان کرده است و وزش طوفان و بارندگی شدید موجب افتادن تعدادی از درختان در این شهرستان شده است.

حسن‌زاده تاکید کرد: مردم با توجه به هشدارهای جوی و دریایی نکات ایمنی را مد نظر قرار داده و از قرار گرفتن در حایشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و ایستادن در آبنماها و مسیرهای سیلاب اجتناب کنند و شناورهای سبک هم در لنگرگاه‌ها بمانند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر