بازدید 13898

کیهان: سگ گردانی «معضل اساسی» جامعه است

به نظر می‌رسد لزوم همیاری قوه قضائیه و دادستانی برای همیاری با پلیس و مردم برای برخورد قانونی با معضل سگ گردانی ناشی از رواج سبک زندگی غربی در بین مردم کشورمان بیش از بیش احساس می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ 15 July 2021

به گزارش تابناک، کیهان در گزارشی بیرون آوردن سگ را «معضل اساسی» جامعه خواند و خواهان ورود قوه قضائیه برای برخورد با شهروندانی شد که سگ دارند و در بخشی از آن نوشت: هرچند در قانون مجازات اسلامی قوانینی برای مجازات صاحبان سگ‌ها در اثر صدمه و آسیب به مردم آمده است، اما هیچ قانونی برای حدود سگ گردانی وضع نشده است.

به نظر می‌رسد بعد از گذشت سه سال هنوز حکم مفید فایده‌ای برای برخورد با این «ناهنجاری اجتماعی» صادر نشده است.

به نظر می‌رسد لزوم همیاری قوه قضائیه و دادستانی برای همیاری با پلیس و مردم برای برخورد قانونی با این معضل اساسی ناشی از رواج سبک زندگی غربی در بین مردم کشورمان بیش از بیش احساس می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۹۷
معضل اساسی ؟؟؟؟؟؟!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
جواب ابلهان....؟
truth
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
آره بخدا برای این مرفهین مسول مثل مدیر مسول کیهان معضل اساسی- باور نمیکنی؟ نکنه فکر کردی آب و برق و شیر و کرایه خونه و اینا معضل ایناست
ناشناس
| Singapore |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
بله. معضل اساسی و اصلی. سگ دو شاخصه داردیکی مثبت که وفاداری است و حرفش را نباید زد. دیگری منفی و دریدگی است. معضل اساسی جامعه ما دریدگی و پاچه پارگی و پررویی است. مردم دارند بر اثر کرونا میمیرند، کالاهای اساسی و آب کشاورزان و برق صنعتگران مشکل دارد ولی عده ای معضل را چیز دیگری نشان میدهند. .
ناشناس
| Romania |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
جالبه که هیچکس کیهان نمی خونه اما اخبارش را امثال تابناک م طرح می کنند تا همچنان مطرح باشه و بودجه اش برقرار باشه
صد البته که سگ گردانی در جامعه اسلامی با مردم حسینی منافات دارد ولی بیکاری و فساد و کم کاری مدیران و پارتی بازی هم می تواند معضل اساسی جامعه باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
کسی که از این همه ، فقط سگ گردانی را معضل اساسی میداند ، باید پاسخ دهد که نطرش در مورد این همه دختر بدون روسری در خیابان ها و پارک ها چیست؟
رضا مدیاتک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
کاش بعضیها اندازه سگ قدرشناس بودند
ناشناس
| Singapore |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
مگر تا حرف میشود آقایان حدیث و روایت نمی آورند؟ کجا در حدیث و روایات داریم که معضل اساسی جامعه اسلامی را حیوانات و مثلا سگ قلمداد کرده باشند؟ این نشان از ذهنیت گوینده که کیهان باشد دارد.
ولی اختلاس معضل نیست اقتصاد خراب معضل نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
ای کاش ایران از ابلهانی چون شما خالی میشد که هرچی
رو به هرچی ربط بیخوددمیدهید.چون یه اختلاسی تو مملکت شده پس دیگه همه آزادت هر غلطی میخوان بکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
ناشناس ۱۵:۳۵ اتفاقا آرزوی منم اینه که کشور از وجود ابلهانی چون تو خالی شه تا مثل الان برای معرفی معضل اساسی کشور ماله کشی نکنید
حضور به موقع!!!! امثال تو هست که وضع ما اینه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
ناشناس 15:35 معلومه از این سفره خوب داره بهت میرسه
استاد خ خ خ، فقر، فحشاء و فساد، تکدی گری، رانت، اختلاس، دزدی و ..... که در جامعه بیداد می کنه، « معضل اساسی » جامعه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
استاد اینارو نمی بینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
اونا کار رفقا و شرکاست معضل نیست نعمته
کیهان فکر کنم مشکلات معیشتی ،بی کاری،تورم،اختلاس و ... هم می تونه معضل اجتماعی باشه ،اگه خدا رو نظر بگیرید از اینها هر روز می نویسی.
معضلات اساسی ایران: تورم شدید، افزایش ناامنی اجتماعی، افزایش فقر و شکاف طبقاتی، وجود تحریم های اقتصادی، کم آبی و خشکسالی، آتش سوزی و از بین رفتن مداوم جنگل ها، مرگ و میر بالا در اثر تصادف و استفاده خوردوهای بی کیفیت سایپا و ایران خودرو، مرگ و میر بالا ناشی از کرونا، افزایش هزینه درمان، ........، بوق..... ........، بوق.............، بوق.............، بوق.............، بوق.............، بوق.............، بوق.............، بوق.............، بوق.............، بوق.............، بوق.............، بوق.............، بوق.............، بوق.....
۰هر چند با سگ گردانی مخالفم و این را در فرهنگ اصیل خود بیگانه میبینم ولی اینکه این موضوع انقدر مهم باشد که این روزهها در فضای مجازی مطرح شده و ای کاش با این معضل با خشونت و بگیر و ببند برخورد نمیشد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
چرا فرهنگ خود را اصیلی می بینید؟
معضل اصلی مصیبتی است که زنجیره وار هزاران معضل را به دنبال آورده است که سگ گردانی تنها یکی از آنها است. البته تا دولت جدید سر کار بیاید، دست کم در صفحات کیهان، ایران بهشت برین خواهد شد و مایه رشک جنت نعیم، سرور جهان، شکست دهنده آمریکا و شوروی و هیتلر و استالین، نابودکننده اسرائیل، فاتح ماه و مریخ و ناهید و تیر و ...
از نظر شریعتمداری معضل اساسی ایران ، کمبود آب ، برق ، گاز ، فقر ، گرانی افسارگسیخته ،گسترش اعتیاد و فرار تحصیل کردگان نیست ولی معضلات اساسی ایران حجاب خانمها و سگ گردانی است !
بجز این است که ایشان و بقیه دوستان و آشنایان و کلا مسئولان این حرف ها را می گویند و هیچ خبری از وضعیت جامعه ندارد؟!
بنظرم سگها را بفروشیم و پولش را بدیم برای بچه های مسیولین بنز و بی ام و بخرند و به حقوق های نجومی شأن اضافه کنیم، ک مقدارش را هم جمع کنیم برای اختلاس گران عزیز که سرشون گرم باشه و کمتر دست به بیت المال ببرن...
بعدشم دیگه معضلات اجتماعی هم از بین می‌ره...
پاسخ ها
یک تار موی این سگها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
یک تار موی گندیده این سگها در فصل مو ریزی البته میارزه به 1000 تا از این بی اصل و نصب ها که به آقازاده معروف هستند . امام رحمت الله گفت یک تار موی این کوخ نشینان میارزه به 100 این کاخ نشینان. از پول کی این کاخ ها رو ساختن . اگه کارخونه دار بودن و تولید می کردند و چندتا کارگر داشتن نوش جانشون ولی فقط پول اختلاس و زد و بند رو دارن می خورن
زباله گردی چی ؟ با اون مبارزه نمیشه ؟ به کارشون با ادامه بدن دیگه مشکلی نیست
هرموقع دیدید این جور اخبار منتشر میشود امثال سگ گردانی یا حجاب یا ازدواج یاافزایش جمعیت شک نکنید فقط برای منحرف کردن افکار جامعه از یک موضوع مهم میباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
در دولت اصولگرا از این حرفها و بحث های انحرافی زیاد خواهیم شنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
احسنت
معضل اصلي الان زالو است!زالواني كه به بهانه هاي مختلف خون مردم را مي مكند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
مرسی
"اما هیچ قانونی برای حدود سگ گردانی وضع نشده است."
وقتی هیچ قانونی در این زمینه وضع نشده پس چرا اصرار به اجرای طرح هایی داری که مصداق بارز بی قانونی است؟
مسئولین باید به خاطر سگ بازی در ساختمان ها و معابر پاسخگوی مردم باشند و هر اتفاقی از بیماری های احتمالی تا ترس و سکته و بلایی که سر مردم اومده من جمله پاره شدن کیسه آب زن باردار و و و اول از همه به عهده مسئولین کشور است ....

حکومت برای چیست؟ مگر حکومت موظف به حفظ امنیت روانی مردم نیست؟ چقدر بگوییم با نگهداری سگ و حتی گربه و هر حرام گوشتی در ساختمان ها و معابر و پارک ها برخورد نمایید؟!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
چی می زنی تو برو ساقی ات عوض کن چی می گی تو
نکنه مسبب گرانی فقر فحشا بیماری کورنا بی عدالتی خروج چندهزار نفری افازاده به سمت امریکای دشمن همین اقا سگ است
دزدی ها و بی کفایتی ها و بی برقی و گرونی و بیکاری و تورم و زباله گردی و فقر و فحشا و تحریم و نداری و حسرت و نبود واکسن کرونا هم اصلا معضل نیست. بالاخره یه روز باید جوابگوی این همه ظلم به مردم باشین
اصولاً وقتی جامعه نگران امنیت است سگ داشتن رونق می گیرد. البته من به صاحب یکی اعتراض کردم گفت چرا به کفتر باز گیر نمی دهید که هرکدام یک محله را ما امن می کند
از کدام جامعه حرف میزنی کیهان؟جامعه ای که فقط دار و دسته شماها حق زندگی و رفاه و اسایش دارند؟تو که یک روزنامه ممتاز را تبدیل به ممتازترین شیشه پاک کن کردی چگونه از جامعه حرف میزنی که حتی توانایی اداره و سوداوری موسسه تحت ریاستت را نداری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
سخن از دل ما میگویی
دولا شدن جوونا داخل سطل های اشغال چی؟
مقاله نویس کیهان در حد شعور و فهمش از مسائل اساسی جامعه مطالب تکراری و کلیشه ای را به تحریر آورده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
دلیل اصلی درجا زدن و پسرفت ها در این 30 ساله آخر همین مسولان و نظر دادن ها در حد همین فهم و شعور بوده که ما رو به روز رسونده
معضل اساسی جامعه تفکرات امثال آقای شریعتمداری هست که مملکت رو به این روز انداخته، هزاران دزدی و رانت و فساد اقتصادی رو نمیبینید فقط فکرتون سگ گردانی و مو و لباس خانوماست...
جنابان مدیران و نویسندگان کیهان، معضلات اساسی کشور عبارتند از:

بیکاری، فقر، بی انگیزگی، افسردگی، خشکسالی های پی در پی، بی آبی، مدیران گرانقیمت کم لیاقت و یا بی لیاقت، تورم دورقمی، مسکن قشر های آسیب پذیر، تبعات تحریم ها و ده ها و ده ها معضلات دیگر و اگر واقعا به دنبال منافع کشور هستید هر یک از معضلات را آسیب شناسی نموده و بصورت مقاله ارایه فرمایید تا شاید برخی از متولیان به خواب رفته بیدار شوند.
و اما سگ گردانی، همانگونه که در بسیاری از رفتارهای اجتماعی هنوز ضوابط اجتماعی حاکم نشده( از جمله آشغال ریختن بسیاری از مردم در خیابان ها و جاده ها و حتی متاسفانه قشر تحصیل کرده)، در نگهداری سگ و سگ گردانی نیز فرهنگ لازم حاکم نشده است. اینکه در حال حاضر چند میلیون سگ در منازل مردم و عموما به عنوان یک راهکار تسکین روحی نگهداری می شوند، که شکی نیست. این حیوانات نیز از مخلوقات خدا بوده و زندانی نمودن آنها در چهاردیواری خانه ها خود گناهی بزرگ، و اما برای خروج آنها از منازل باید قوانینی همانند اروپا و آمریکا و بسیاری کشورهای دیگر وضع گردد. اولا اگر سگ موجب آسیب به فردی گردد مقصر قانونی آن، مالک آن است و به لحاط حقوقی باید پاسخگو باشد که خوشبختانه در این خصوص ظاهرا قانون وجود دارد. و اما در مورد ضایعات سگ ها در فضاهای عمومی، همانند دیگر کشورها، با بستر سازی فرهنگی و یا قانونی، باید مالکین سگ ها با داشتن پلاستیک و یا هر مظروف دیگری، موظف به برداشت مدفوع سگ های خود، از اماکن عمومی باشند. پس راهکار زندانی کردن سگ های خانگی و یا درگیر شدن پلیس با صاحبان سگ ها نیست بلکه راهکار، فرهنگی و قانون گذاری زیست بر دوست است و نه چماقی.
گردانندگان کیهان معظل جامعه میباشند.
آره سگ گردانی اصلی ترین معضل ایران هست من موافق هستم کیهان . فساد، اختلاس آقازاده ها، رشوه، گرانی کوچکترین اقلام زندگی اینا فرعیات هست. ما ابتدا باید مشکل سگ گردانی و حجاب خانم ها رو حل کنیم. بابا تا کی می خواهیم مردم رو از خودمون دور کنیم. یکی نمیاد این سردبیر کیهان رو عوض کنه. حیف اسم به اون قشنگی روزنامه که شما به گندش دادید .تابناک اگه طرف مردم هستی این کامنتو بزار
یه وقتی این همه مرگ و میر روزانه بابت کرونا و عدم واکسیناسیون و وضعیت معیشتی مردم ... به شرفتون فشار نیاره ها!!
معضل اساسی وجود غارتگران و دزدان بیت المال و حکمرانی عده ای با این تفکرات است.... کشور و ملت در رنج و عذاب و فقر غوطه ور است
تا وقتی کشور با این تفکرات امثل این آقا که معظلات بزرگتر و حیاتی تر رو نمیبینه! اداره بشه وضع از اینی که هست هم بدتر میشه. بعد میگن مردم چرا نمیان انتخابات شرکت کنن
باز یه دولت اصولگرا داره میاد سرکار و مشکل اساسی جمعه میشه عفاف و حجاب و ممنوعیت سگ گردانی و این چیزا!!!!
در برابر مشکلات اقتصادی هم مردم به ساده زیستی و بستن لنگ و خوردن اشکنه و این چیزا دعوت میشن
معضل جامعه ما افكار متحجرانه شماست .
يكي از اساسي ترين معضلات ايران روزنامه كيهان و تفكر انحصارگرا و قيم مآب پشت آن است.
یکی این شریعتمداری رو بیدار کنه ....
اینهمه فقر و بیکاری رانت و فساد رو تو دستگاهها نمی بینه.
مگه چند نفر سگ دارن؟
چند نفر سگ گردانی می کنند؟
اصلا این سگ گردانی چه ضرری به مردم زده؟
تا قبل از انتخابات مشکل اصلی کشور اقتصاد کشور و مشکلات اقتصادی مردم بود. تا می گفتی گشت ارشاد همشون میگفتن مشکل ما حجاب و آزادی نیست، اقتصاده. الان که انتخابات تموم شد و قدرت رو دارن کامل به دست می گیرن، اولین قوانینی که میذارن محدودتر کردن آزادی های مردمه و گفتن اینکه "اقتصاد که مشکلی نداره، در همه زمینه ها رو به پیشرفتیم. اگر هم شک دارید برید ببینید مردم زمان شاه چقدر فقیر بودن و الان چقدر همه وضعشون خوبه. مشکل اصلی ما اسلامی شدن جامعه است". 40 ساله اینجوری حکومت کردید، بعد شاکی هستید چرا آمار مهاجرت بالاست و آمار ازدواج و فرزند آوری پایین و دنبال دلایل الکی حتی تو همین سایت تابناک براش می گردید. هنوز نمی خواید قبول کنید دلیل همه اینا سرک کشیدن حتی تو خصوصی ترین مسایل زندگیه مردم و نابود کردن امیدشون به آینده است.
چهار تا سگ گردان چهار تا بد حجاب را برخورد جدی باهاشون بکنند دوتاشون را شلاق بزنند کل این بساط جمع میشود کاش دوتا مسوول با جربزه و باغیرت مثل اول انقلاب پیدا میشد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
چطوره از شکنجه های قرون وسطای استفاده
کنیم ننظر موثر تر میاید
معظل اساسی خود این اقای شریعتمداری و همفکرانشن نه اون حیوان مظلوم و بی ازار
اینجا مثلا ام القرای مسلمین است ! این بساط سگ بازی سگ گرذانی باید جمع بشود ! نظر علما و بزرگان در مورد حرمت این اعمال چیست؟ این حرکت هم بخشی از پازل چند وجهی غیرت زدایی و اندلسی کردن فرهنگ اسلامی پایتخت ایران اسلامی است . بد حجابی .سگ گردانی. روابط آزاد و الخ همگی تکه های دیگر این پازل هستند ! باید با شدت با این حرکتها برخورد بشود قبل از اینکه بیشتر از این دیر بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
اسلام فرهنگ نیست. اسلام دینه. دین یه انتخاب شخصیه.

چیز به این سادگی رو نمی فهمیم.
ما برویم مشکل اساسی مردم ایران حل می شود.
حاج حسین تو که افزایش حقوق بازنشستگان مخالفی صادقانه فیش حقوقت را منتشر کن معضل ما هزینه های زندگی است
شما که با زندگی غربی مشکل دارین چرا بچه هاتون تو غرب زندگی و تحصیل میکنن؟
سبک زندگی شما سبک زندگی هندو ها باشه کسی چیزی میگه فقط سرتو از زندگی بقیه درار برای بقیه تصمیم نگیر خودتون دارید میبینید تعدادتون چقدر کم شده
خودتون هم دیگه پشت خودتون نیستین ....
حیوانات از جمله سگها رادر آپارتمان زندانی می کنند ، آنگاه آنها را به پارکها و مراکز عمومی که محل بازی و تفریح کودکان است می آورند و نه تنها موجب ترس و وحشت کودکان و بانوان می شوند بلکه بهداشت عمومی را نیز به خطر می اندازند. جنایت برضد حیوانات و ایجاد مشکل برای شهروندان توسط دارندگان سگ ها در محیط شهری باید ممنوع شود. کم نبوده است که همین حیوانات به ظاهر اهلی به دیگران حمله کرده اند و آسیبهای جسمی و روحی فراوانی برای قربانیان ایجاد کرده اند که اکثرا رسانه ای نمی شود.سگ برای باغ و دشت و روستا است و نه جمعیتهای متراکم شهری و زندگی آپارتمان نشینی امروزی. البته برخی ها هم فکر می کنند سگ داشتن امروز نوعی باکلاسی است که باید گفت اگر این طور است مادر بزرگ مرحومم که در خانه باغ دو هزار متری در قدیم سگ داشت از همه شما مدعیان فرهنگ نوین باکلاس تر بود.
سگ گردانی معضل ۱۰۰۰ ام جامعه هم نیست شما مسایل اصلی را نمی تونین حل کنید چسبیدن به بهانه
ولی به نظر من معضل اصلی خود جناب شریعتمداری و همفکرانشون هستند ....
داداش برادر اعتیاد چطور؟معصل اساسی جامعه ھست یانھ؟
معضل اساسي شريعتمداريه
سگ گردانی باید محدود به قانون شود اما قطعا معضل اساسی جامعه نیست بلکه یکی از هزاران نتیجه شیوه غلط حکمرانی فرهنگی است. شیوه ای که خیال میکند با میکروفون مداح و خطبه خطیب میتوان جای جامعه شناس و فرهنگ شناس را گرفت.
چون قافله تنگ ايد ....
چون كيهان نمى خواهد از علت اصلى هزاران مشگل اين مرز وبوم كه ناشى از سياست هايشان مى باشد بنويسد . به مسائل پيش پا افتاده مى پردازد و انرا معضل مردم و كشور قلمداد مى كند . بيچاره ما مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
قافیه چو تنگ اید شاعر به جفنگ اید
معضل جامعه وجود شما و همفکران شماست
با نگهداری و سگ گردانی موافقم به شرط قوانین نگهداری و گرداندن سگ در آمریکا، کانادا، آلمان و کلا کشورهای پیشرفته
همه جا نمی توان سگ نگه داشت یا با خود برد
به جا گذاشتن ادرار و مدفوع در معابر عمومی جریمه سنگین برای صاحب سگ دارد و صاحبان سگ باید کیسه پلاستکی و دستکش به همراه داشته باشند و زحمتش را بکشند نه به عهده پاکبانان و تجزیه طولانی مدت طبیعت بگذارند (یکی از مشکلات کوچه ما سگ گردانی و عدم توجه به این مسئله هست که مشکلات بهداشتی فراوانی برای اهالی کوچه به وجود آورده است به صاحبان سگ هم که اعتراض می کنیم به عقب مانده و بی فرهنگ بودن متهم می شویم)

به طور مثال در آمریکا هر ایالتی برخی قوانین خاص وجود دارد که در حد و حدود داخلی خود این ایالات جاری است. در زیر به برخی از مهم ترین این قوانین اشاره می‌کنیم:

1. حمل و نگه داشتن سگها بر روی سقف ماشینها و یا بیرون بردن سر حیوان از خودرو در آلاسکا ممنوع است و در صورت مشاهده توسط پلیس راه، خودرو متوقف و جریمه می‌شود.

2. در منطقه آرکانزاس ایالات متحده آمریکا پارس کردن سگها بعد از ساعت 6 بعد از ظهر تا طلوع آفتاب روز بعدی ممنوع است و در صورت گزارش و شکایت همسایه‌ها صاحب سگ باید جریمه نقدی بپردازد.

3. در کالیفورنیا هیچ سگی حق ندارد بدون همراهی صاحبش در اماکن عمومی رفت و آمد کند. در صورت مشاهده این رفتار، صاحب سگ بازخواست می‌شود.

4. در ایلینوی واقع در غرب آمریکا، حمل و نگه داری برخی سگها که بوی بدی دارند جرم است و در صورت مشاهده مکرر و شکایت شهروندان با صاحب سگ برخورد قانونی می‌شود.

5. همچنین در همین منطقه یعنی ایلینوی اگر یک سگ به مدت بیشتر از 15 دقیقه پارس کند توسط پلیس ضبط می‌شود و صاحب و مسئول حیوان برای پس گرفتن آن باید جریمه بپردازد.

6. در کارولینای شمالی در صورتی که یک گربه و یک سگ با یکدیگر جنگ و دعوا راه انداخته و یا به جان هم بیفتند و یا حتی به تعقیب یکدیگر بپردازند پلیس موظف است هر دو حیوان را ضبط کرده و به قید تعهد صاحب حیوانات آنها را پس دهد.

7. در اوکلاهاما سگها تنها با اجازه شهرداری مجازند در گروههای سه نفره یا بیشتر در اماکن خصوصی، حیاط خانه ها یا ساختمانهای عمومی تردد کنند.

اکنون مساله این است که با وجود اینکه قوانین متعددی در ایالات متحده آمریکا که یکی از کشورهایی است که بیشترین سگ را دارد، وجود دارد پس چگونه چنین قوانینی در ایران نیست و یا اجرا نمی‌شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
ما کلا داشتن سگ را ممنوع می کنیم و مثل ماهواره و ویدئو و فیلتر شکن و ... همه استفتده می کنیم
ای1000تا فقط سگ گردانی معضل است
نام ببرم اقلا 1ملیونیوم ازاده باش وباشرف
مرد باش زهی خیال باطل اسم 1معضل دیگه روهم بگو
مردک مسئله اصلی جامعه فقر وفساد وبیکاری جامعه است
مشکل اصلی مملکت این آفریده های خدا نیستند مشکل امثال شمایید که مملکت به اینجا رسیده که دزدی و اختلاس و فقر و گرسنگی و هزار بدبختی دیگه مهم نیست و فقط سگ گردانی مشکل اصلی جامعه است
چطور در زمان انتخابات همشون میگفتن معضل اصلی مسایل اقتصادی هست و سه ماهه قابل حل هستش.الان که قضیه تموم شد سگ گردانی شده معضل اصلی ؟ البته همه میدونند که این ها برای انحراف افکار عمومی هست از مسایل اصلی
گرانی و ظلم به مردم و اقتصاد بیما و فقر جزو معظلات اسلسی جامعه نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای شریعتمداری، درسته شما هم مثل بقیه مسئولین دغدغه گرانی ها را نداری ... ولی باید بدانی جون مردم از فقر به لب رسیده و سگ گردانی هیچ مشکلی برای مردم بیچاره ایجاد نکرده ونمیکنه
این که کیهان شریعتمداری معضل جامعه را سگ گردانی می داند ، نشان دهنده این است که شکمشان سیر است و بابت نان شب خودشان و دوستانشان دغدغه ای ندارند ! تو که از غم دیگر .... نشاید که نامت نهند آدمی !!!
یکی از معضلات جامعه خزوعلات روزنامه کیهان هستش که فقط به درد پاک کرد شیشه میخوره
فقر چطور؟؟؟
دوستان عزیز تمام این مشکلاتی که گفتید برای مردم است نه برای امثال شریعت مداری وامثال ایشان.گرانی بیکاری فساد و.......برای این آقایان معنی ندارد.پس حق بدهید که نگرانی اینها سگ گردانی یا حجاب باشد.
راست میگه منتهی تعریف مردم از سگ با شما ها فرق دراه.
سلام سگ گردانی که مال اونهایی هست که تو این کشور با بهترین امکانات با پول‌های باد اوره زندگی می کنن اونهایی که هیچ فکر ذکری ندارند انسان نیستن انسانیت ندارن که تو کشورشان هم نوع خودشان پول نون ندارن دارن از گشنگی می میرن اینها باید آواره بشن تا قدر انسان انسانیت بدانن
معضل اساسی این طرز تفکرات امثال شماهاست که مملکت رو به این روز انداختید و برای رد گم کردن افکار عمومی رو با طرح این موضوعات از مسایل و معضلات اصلی جامعه دور میکنید
معضل اساسی کشور آقاها و آقازاده های زالو صفتی هستند که از هیچ به همه چیز رسیدن و از هیچ کاری ابایی ندارند
بعضی ها وقتی برن سفر اون دنیا یک ملت را شاد می کنند.
شما که خانواده هایتان در بلاد کفر (که هر خانواده دست کم یک سگ دارد) تشریف دارند چه جوری معضل سگ گردانی را حل می کنند. الان خاوری با اون چفیه با همسایه های سگ گردانش چکار می کنه
مگر نه اینکه حکومت اسلامی داریم و ب آفریده های، خداوند احترام قائلیم مگر همین سگ در زمان زلزله در زمان امداد رسانی در کوهای برفی در زمان پیدا کردن مواد مخدر در زمان خدمت به پلیس و امنیت جامعه به خوبی نقش خودشو ایفا نمیکنه چرا با آفریده خدا شماهایی ک دم از اسلام و مسلمونی، می‌زنید با این دیدگاه نگاه می‌کنید.....
کیهان در هپروت سیر می کند ولاغیر
به نظرم، ذهن در اولویت بندی معضل ها مشکل داره
بهتره کیهان اول به معضل های اقتصادی، زیست محیطی و کم آبی بپردازه بعد به سگ گردانی
شریعتی و کیهان معضل اساسی کشور
به نظرم خود کیهان ی معضل اساسیه
سگ گردانی زیاد شده است واقعا معضل است هرکس بگوید و حیوا ن جایش پیش انسان نیست باید پیش حیوانان زندگی کند باید شدید بر خورد شود و صدا وسیما دست به کار شود
مشکل همینه. افتضاحی که به بار اوردین رو فراموش کنین مشکل اساسی این مردم سگه!
جای سگ در شهر نیست چون بیماری زا هست.
جایگاه زباله گردی را هم مشخص بفرمایید کلی به اذهان عمومی کمک می کنید. مثلا شنیدن صدای گرسنگان، تشنگان، فقر و فحشا توامان، تبعیض در پرداخت ها، صدای ناله مریض های بی پول مانده، یا کارگران بی خانه مانده، یا سفره های خالی در مملکت امام زمان را معضل اصلی است یا فرعی است یا باید از یمن یادگرفت.
سگ ها اکثر فضای پارکها را الوده کرده اندبهر درختی که میرسند تخلیه ادرار میکنن که جایی برای ادمها نمی گذارند دیده میشود بعضی ها از ابخوری داخل پارک سگها راسیراب میکنن
چرا یه عده خود‌شونو به خواب زدن؟ سگ بازی و سگ گردانی جاش توی آپارتمان و پارک و خیابون میست. اینجاهایی که عرض شد جاهایی برای زندگی بشر هست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل