بازدید 6047
۲

شناسایی ۷۰ مزرعه بیت‌کوین در تهران

میزان قطع برق گرچه نسبت به چند روز قبل کاهش چشمگیری داشته، اما همچنان از گوشه و کنار خبرهایی در مورد قطع برق به گوش می‌رسد و احتمال تکرار قطعی‌ها نیز در روزهای آتی وجود دارد. موضوعی که استخراج رمز ارز یکی از متهمان اصلی آن است. در این میان پلیس هم قول برخورد جدی با استخراج رمز ارزها را داده است.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳ 13 July 2021

به گزارش «تابناک»، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برخورد پلیس با استخراج رمز ارزها گفت: ما پیش از این نیز اعلام کرده بودیم که پلیس با هرگونه استخراج غیرقانونی رمز ارز برخورد خواهد کرد و در همین راستا نیز از وزارت نیرو خواستیم تا محل‌های مشکوک به استخراج رمز ارز را نیز به پلیس اعلام کند.

وی با اشاره به قطعی‌های اخیر برق در تهران و دیگر شهرهای کشور گفت: آنچه که در مورد تهران رخ داد این بود که با قطع برق اقدامات پلیس در دو حوزه افزایش پیدا کرد، یکی اقدامات برای جبران قطع برق که ناشی از افزایش حضور ماموران در تقاطع‌ها و ... بود و دیگری اقدامات ما برای مقابله با استخراج غیرمجاز رمز ارزها بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در عین حال از طرح ویژه پلیس برای برخورد با استخراج رمز ارز نیز خبر دادو گفت: همانطور که آقای رییس جمهور نیز اعلام کردند استخراج رمز ارز تا پایان شهریور ماه ممنوع است. پلیس نیز طرح ویژه ای را برای برخورد با استخراج کنندگان رمزارزها در دستورکار خود قرار داد و از زمان اجرای آن در روزهای اخیر تاکنون بیش از ۷۰ نقطه در تهران که به محلی برای استخراج رمز ارزها بدل شده بود، شناسایی شد.

رحیمی با بیان اینکه با عاملان این اقدام نیز برخورد شده است، گفت: اجرای این طرح همچنان با حساسیت و قوت ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره سرانجام ماینرهای جمع‌آوری شده نیز اظهارکرد: ما این موارد را به شرکت برق تحویل دادیم و پرونده متخلفان نیز به دادسرا ارجاع شده اسـت، تا برحسب نظر مقام قضایی درباره آن تصمیم گیری شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
113 خوابه
هرچه بگندد نمکش می زنند وای به وقتی که بگندد نمک
کمبود برق در کشور به مشکلی حاد تبدیل شده بطوریکه کار به قطعی برق منازل مردم رسیده است. در این گرما و خشکسالی بی سابقه وزارت نیرو مردم را به صرفه جویی بیشتر دعوت می کند و برای معرفی دستگاه های ماینر غیر مجاز که عامل افزایش مصرف برق معرفی شده جایزه تعیین کرده است. اما آیا نباید شرکت برق صرفه جویی در مصرف را از خود شروع کند. طبق قانونی نانوشته بسیاری از کارمندان و بخصوص مدیران اداره برق می توانند منازل شخصی خود را از طریق برق عمومی که وظیفه روشنایی معابر عمومی را بر عهده دارد برق دهی کنند. آیا بهتر نیست اداره برق صرفه جویی را از خود شروع کرده و جلوی سوء استفاده این مدیران و کارمندان را از اموال عمومی بگیرد. بدتر اینکه تعدادی از این سوء استفاده کننده اقدام به نسب دستگاه های ماینر در منازل خود کرده و از طریق برق عمومی به صورت رایگان فعالیت اقتصادی می کنند. برای جلوگیری از این سوء استفاده و اجحاف با نشر حداکثری متن برخورد قانونی دستگاه های ذی ربط با کارمندان خاطی را مطالبه کنیم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر