بازدید 40342

بهترین دستگاه اسپرسو ساز و قهوه ساز در ایران

در این مقاله اطلاعاتی را در رابطه با انواع دستگاه اسپرسو ساز و قهوه ساز و قابلیت های آن ها در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ 12 July 2021

برای بسیاری از ما تصور اینکه روز را بدون قهوه شروع کنیم دشوار است. مصرف قهوه به طور كلی طی 5 سال گذشته در حال رشد بوده و فقط در سال گذشته 5٪ افزایش یافته است. امروزه دم نمودن یک فنجان به اندازه مسواک زدن دندان ، بخشی از برنامه روزمره صبح است. همان طور که می دانید برای تهیه قهوه روش های مختلفی وجود دارد و هر روش طعم متفاوتی را ارائه می دهد. اما هر نوع قهوه ساز Coffee Makerدارای مزایا و معایبی هستند ، از قیمت گرفته تا کاربری آسان، عطر و طعم قهوه. ما می دانیم که مردم نظرات متفاوتی در مورد بهترین نوع قهوه دارند ، اما برای کمک به شما در رمزگشایی بازار انبوه سازندگان قهوه ساز ، در این مقاله اطلاعاتی را در رابطه با انواع دستگاه اسپرسو ساز و قهوه ساز و قابلیت های آن ها در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دستگاه اسپرسو ساز و قهوه ساز در ایران

آشنایی با دستگاه قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی

بررسی گزینه های دستگاه قهوه ساز برای مصرف خانگی می تواند دلهره آور باشد. اگر می خواهید برای تهیه قهوه صبحانه خود کمتر دست و پا بزنید ، دستگاه های قهوه ساز اتوماتیک در حفظ کیفیت قهوه بدون مراحل پیچیده بسیار عالی هستند. به طور کلی ، دو نوع دستگاه اصلی قهوه ساز اتوماتیک وجود دارد - Semi Automatic (SACM) و Fully Automatic (FACM). هر دو مزایای مختلفی دارند اما می توانند هنگام تصمیم گیری برای شما چالش برانگیز باشند. در این مقاله ، ما تفاوت بین این دستگاه های قهوه ساز را برطرف می کنیم تا بتوانید انتخاب کنید که کدام یک برای شما مناسب است.

دستگاه قهوه ساز نیمه اتوماتیک چیست؟

شخصی که یک فیلتر قهوه را در دستگاه قهوه نصب می کند، قبل از قرار دادن فیلتر پورتافیل در دستگاه قهوه ، باید دانه های قهوه را آسیاب نماید. اگر به کافی شاپ رفته اید و دیده اید که باریستا از دستگاهی برای تهیه یک فنجان قهوه استفاده می کند ، به احتمال زیاد یک دستگاه قهوه ساز نیمه اتوماتیک SACM بوده است. این نوع دستگاه قهوه ساز و یا اسپرسوساز از فاکتورهای مهم دم آوری قهوه مانند درجه حرارت و فشار آب پشتیبانی می کند ، اما با این حال نیاز است که دانه های قهوه را آسیاب کنید. در این دستگاه با فعال کردن عملکرد دم آوری قهوه ، آب داغ تحت فشار پمپ خواهد شد.

دستگاه قهوه ساز کاملاً اتوماتیک چیست؟

در دستگاه قهوه ساز کاملاً اتوماتیک ، فقط با لمس یک دکمه ، یک فنجان قهوه تازه دم شده را نوش جان کنید. همانطور که از نام آن پیداست ، دستگاه قهوه ساز اتوماتیک FACM بهترین انتخاب ها را برای تولید یک فنجان مناسب قهوه برای شما ارائه می دهد. از آسیاب کردن دانه های قهوه تا تهیه کف شیر، فشار دادن یک دکمه کل روند دم آوری قهوه را آغاز می کند.

بیایید نگاه عمیق تری به عملکردها و عواملی که دستگاه قهوه ساز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را از یکدیگر متمایز می کند ، بررسی کنیم.

دستگاه های قهوه ساز نیمه اتوماتیک به همراه یک عصای بخار برای تهیه لاته و کاپوچینو به همراه کف شیر مناسب هستند. یک قهوه ساز نیمه اتوماتیک SACM دارای پمپ برقی است که دیگ بخار را به مخزن آب متصل می کند. هر بار که دستگاه فعال می شود ، آب از مخزن کشیده شده و از طریق دیگ بخار به داخل قهوه شما وارد می شود. اکثر قهوه سازهای نیمه اتوماتیک برای تهیه کف و شیر آب داغ نیز از یک میله بخار استفاده می کنند.

قهوه ساز اتوماتیک همان ویژگی های قهوه ساز نیمه اتوماتیک را دارند ، اما دارای عملکردهای قابل برنامه ریزی اضافی و آسیاب های یکپارچه هستند. این بدان معناست که شما لازم نیست علاوه بر فشار دادن یک دکمه ، چگونگی تهیه یک فنجان قهوه را نیز مطالعه کنید.

عملکردهای قابل برنامه ریزی آن به شما امکان می دهد قهوه خود را بر اساس تنظیمات شخصی سازی کنید که شامل انتخاب قدرت دم ترجیحی ، مقدار آب و انتخاب نوشیدنی است. علیرغم داشتن طیف وسیعی از گزینه های سفارشی سازی ، قهوه ساز دلونگی De'Longhi دارای صفحه نمایش بصری است که استفاده از آن ساده است.

علاوه بر این ، پس از هر بار استفاده نگران تمیز کردن دستگاه نیستید زیرا قهوه ساز و اسپرسوساز دلونگی De'Longhi دارای سیستم تمیز کننده است که با خاموش کردن دستگاه به طور خودکار شستشو را انجام می دهد. آیا می دانید همه دستگاه های قهوه ساز هر 3 ماه یک بار نیاز به رسوب زدایی دارند؟

دستگاه اسپرسو ساز و قهوه ساز در ایران

قهوه ساز اتوماتیک چیزی فراتر از یک اختراع مدرن است، زیرا عناصر اساسی دم آوری قهوه را کنترل می کند. قهوه ساز اتوماتیک از کنترل دما و اندازه آسیاب گرفته تا مقدار مناسب کف قهوه استفاده شده ، شیر با تراکم ایده آل و طعم قهوه بدون عیب را تضمین می کند. 

با استفاده از قهوه ساز دلونگی ، شما همچنین می توانید از انعطاف پذیری شخصی سازی نوشیدنی های خود لذت ببرید. چه کاپوچینو باشد ، چه لاته و چه اسپرسو ، می توانید عواملی را که بر طعم دم کرده شما تأثیر می گذارد کنترل کنید.

به طور کلی ، به دلیل قابلیت های گسترده آن ، قیمت قهوه ساز اتوماتیک بیش از نیمه اتوماتیک است. اصولاً هرچه فناوری بهتر باشد ، قیمت بالاتری نیز دارد. با تنوع انواع قهوه ساز و اسپرسو ساز دلونگی که متناسب با بودجه ، سلیقه و ترجیحات شخصی مختلف است ، مطمئناً دستگاه قهوه ساز مطابق با نیازهای شما وجود دارد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست