بازدید 10061

آخرین آمار کرونا در ایران تا بیست و یکم تیر/ ۱۸۲ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۷ میلیون و ۵۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۷۹۰ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ 12 July 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۴ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۵۴۵ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۷۱۲ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۷ میلیون و ۵۷ هزار و ۲۵۷ دوز رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۰ هزار و ۸۲۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۲۲۸۷ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۲۷۹ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۸۲ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۶ هزار و ۴۱ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۳ میلیون و ۴۱ هزار و ۵۴۱ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۷۹۰ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۴ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۴۲۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۴۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۶ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۱۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۸ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۲ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
وردو واکسن خارجی ممنوع است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
حالا که معلوم شده واکسن داخلی هم احتیاج به مواد اولیه خارجی دارد. کاش میتونستم برم. افسوس که خواستن توانستن نیست.
دیکه روتون نشد تعداد روزانه واکسیناسیون رو اعلام کنید از بس تعدادش کمه؟
من دقت کردم که وزیران ایران باید وزیر شعار میشدن نه وزیر کشور . وزیر بهداشت ادعا میکند بهترین روش را برای مبارزه با کرونا را در دنیا دارد در حالی که بدترین شیوه را انتخاب کرده است وزیری دیگر ادعا میکند که بهترین واکسن کرونا را تولید و قصد صادرات دارد در حالی که مردم مثل گداها لب مرز برای زدن واکسن منتظر هستند یکی ادعا میکند کرونا یاب تولید کرده ولی هنوز بعد از 2 سال کسی ان را ندیده .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۳
همین رو هم از تابناک تشکر کن که منتشر میکنه. بیچاره کارمند سانسور چی شغل خودش رو به خطر انداخته.
کاشکی وزیران کشور فکر مردم بودن
زمان اول انقلاب یکی از شعارهای مسولین این بود که ما شیفتگان خدمتیم نه شیفتگان قدرت . ولی الان اکثر مسولین برای اینکه میز قدرت را از دست ندهند انواع دروغها را میگویند
اقای نمکی من به شما تبریک میگویم که همیشه ادعا میکردی بهترین روش را در مبارزه با کرونا دارید ما الان وارد موج 5 کرونا شدیم و بزودی وارد موج 6 خواهیم شد که امریکا با انهمه قدرت نتوانسته به موج 3 وارد شپد
در کشور ما مسولین دوست دارند که همیشه وعده های شیرین و بی اساس به مردم بدهند
واکسن چی شد؟
اگر مسولین دیشب فوتبال انگلیس وایتالیا را دیدند پس چطور ادعا میکنند انها درمقابل کرونا کم اورده اند حتی یک نفر از انهمه تماشاگر ماسک نداشت
برای من سوال است که چرا وزیر بهداشت با این عملکرد نه استیضاح شد و نه توسط روحانی برکنار شد و نه خودش استعفا داد!؟!
فقط 2 میلیون دو دز دریافت کرده اند؟! دیگه حال ندارم حساب و کتاب کنم.
تابی جون میشه یک تیتر بگذاری چرا مسئولین ما این قدر دروغ می گویند؟و چند در صد مردم به مسئولین اعتماد دارند؟
خسته نباشید ، انگار نه انگار اون دویست نفر فوتی آدم بودن . به چه گناهی فوت شدند همه ی کشورها واکسیناسیون کامل شد . اینجا برکتم نداره دیگه.
اقای نمکی تنها وزیر بهداشتی است که حتما نام او در تاریخ ثبت خواهد شد
به نظر می رسد حالا که مسئولین واکسن زدند و خیال خودشون و خانواده هاشون راحت شده است، دیگه ورود واکسن تعطیل شود و مردم متاسفانه هر روز عزیزانی رو از دست بدهند.
حالا اومدن میگن حتی واکسن داخلی هم احتیاج به مواد اولیه از خارج داره. اینم شد مثل خودرو که همه چیزشو از چین وارد میکنند و سه برابر قیمت تو ایران میفروشند.
اقای نمکی من به شما تبریک میگویم که همیشه ادعا میکردی بهترین روش را در مبارزه با کرونا دارید ما الان وارد موج 5 کرونا شدیم و بزودی وارد موج 6 خواهیم شد که امریکا با انهمه قدرت نتوانسته به موج 3 وارد شود
در کانادا امروز محدودیت های کرونا برداشته شد و در شهر ما میزان فوت صفر در صد شد...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار