بازدید 9251

بازداشت عوامل نزاع در میدان آزادی کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری پنج تن از عوامل نزاع دسته جمعی در میدان آزادی این شهر با حضور به موقع پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹ 10 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ علیرضا دلیری گفت: پس از وقوع یک مورد نزاع گسترده مقابل پاساژ ۱۱۰ شهر کرمانشاه که موجب رعب و وحشت عمومی شده بود، تیمی از ماموران به سرعت عازم محل شدند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد ابتدا درگیری میان ۲ نفر آغاز شده و سپس افراد دیگری از دوستان آن‌ها نیز به نزاع پیوسته و باعث گسترش آن شده اند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: با حضور مقتدرانه پلیس پنج نفر در صحنه درگیری و متعاقب آن در نقاط مختلف کرمانشاه دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

رییس پلیس شهرستان کرمانشاه ادامه داد: همچنین از اراذل و اوباش دستگیر شده چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی با بیان اینکه کار دستگیری چندتن دیگر از عوامل درگیری همچنان در دستور کار قرار دارد، گفت: کشف علت و انگیزه این نزاع گسترده در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ دلیری در پایان از اهتمام پلیس و دستگاه قضایی برای برخورد قاطعانه با اشرار و ناامن کنندگان امنیت عمومی جامعه سخن گفت و افزود: این افراد از کمترین امنیت در استان برخوردار نیستند و دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در جوانرود

فرمانده انتظامی جوانرود از کشف یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " هوشنگ مبارکی" اظهار داشت: ماموران انتظامی جوانرود حین گشتزنی در حوالی روستای تپه بور به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی‌های انجام گرفته پنج دستگاه توستر، سه دستگاه جاروبرقی و ۲ دستگاه یخچال که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد ریال می‌رسید کشف کردند.

سرهنگ مبارکی در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل