بازدید 7610
۷

بیستمین محموله واکسن کرونا وارد کشور شد

این نخستین بار نیست که وزیر و دیگر دست اندرکاران بهداشت و درمان در کشورمان وعده شتاب گرفتن واکسیناسیون علیه کرونا را می‌دهند، اما از آنجایی که به نظر انباشت خوبی از واکسن وارداتی حاصل آمده و تحویل محموله‌های واکسن تولید داخل به وزارت بهداشت هم شروع شده، به نظر می‌رسد که این بار روند شتاب گرفتن واکسیناسیون را شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۶۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ 10 July 2021
تابناک اجتماعی
ساعت ۹ صبح امروز بیستمین محموله واکسن کرونا وارد کشورمان شد تا مجموع واکسن وارداتی به ۹ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۸۰۰ دوز برسد.

به گزارش «تابناک»، دو روز بعد از واردات محموله یک میلیون دوزی واکسن از مبدا چین به کشورمان و در شرایطی که وعده واردات محموله‌ای ۱.۵ میلیون دوزی داده شده بود، محموله جدیدی از واکسن به کشورمان رسید که حاوی ۵۰۰ هزار دوز واکسن است؛ محموله‌ای که ظاهرا بخش دوم از خرید اخیر کشورمان از چین است.
 
بیستمین محموله واکسن کرونا وارد کشور شد

به این ترتیب به نظر می‌رسد که شرایط برای تحقق وعده روز گذشته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان مبنی بر رسیدن واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ به تزریق روزانه حدود ۴۰۰ هزار دوز فراهم است چراکه از بیش از ۹ میلیون و ۳۷۸ هزار دوز واکسن وارداتی، تا کنون قریب به ۶ میلیون و ۶۵۹ هزار دوز واکسن تزریق شده و باقیمانده در شبکه بهداشت توزیع شده یا به زودی و بعد از برچسب گذاری در سامانه تی تک به توزیع خواهد رسید.

البته این نخستین بار نیست که وزیر و دیگر دست اندرکاران بهداشت و درمان در کشورمان وعده شتاب گرفتن واکسیناسیون علیه کرونا را می‌دهند و حتی در مقطعی شاهد شتاب گرفتن روند واکسیناسیون و رسیدن به تزریق حدود ۲۱۰ هزار واکسن در روز هم بوده ایم، اما از آنجایی که به نظر انباشت خوبی از واکسن وارداتی حاصل آمده و تحویل محموله‌های واکسن تولید داخل به وزارت بهداشت هم شروع شده، به نظر می‌رسد که این بار روند شتاب گرفتن واکسیناسیون را شاهد خواهیم بود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
البته مبدأ و نوع این واکسن ها هم اعلام نمی شود چون ما مردم نامحرمیم! حالا از هر کجا باشد این واردات قطره ای جواب نیاز جمعیت 80 میلیونی ایران را نمی دهد و الزاماً باید واردات با سرعت چندین برابری انجام شود. آقای وزیر بهداشت دیروز گفتند که از امروز واکسیناسون عمومی با سرعت 400 هزار تزریق در روز آغاز خواهد شد. پس این 500 هزار دوز فقط کفاف حدود یک روز را می دهد. جمع کنید این مسخره بازی ها را! مردم دارند هر روز فوج فوج قربانی بی کفایتی شما می شوند.
اگر به موقع واکسن خریداری شده بود، خیلی از ایرانیها فوت نکرده بودن. امیدوارم سهل انگاری مسئولین در این قضیه در دادگاهی عادلانه مورد بررسی قرار بگیره.
من موندم اقاي نمكي چطور ميخواد روزانه 400 هزار نفر رو واكسينه كنه . در حالي كه 500 هزار واكسن وارد شده. نكنه براي مردم آب تزريق مي كنيد.
این واکسنها کجا میره ؟ چرا کسی بررسی نمیکنه ؟؟؟؟
چند تا؟25 تا؟
پس اونایی که یه دوز استرازنکا زدن چی؟دوز دومو چی میزنن وقتی وارد نمیشه؟
تا قسمت کی باشه ...............دقت کردین خیلی وقته دیگه هیچ مسئولی کرونا نگرفته!!!
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی