بازدید 5447

برتری کلمبیا در بازی رده بندی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱

ابتدا پرو با گل یوشیمار یوتون، کاپیتان خود پیش افتاد اما خوان کوادرادو، ستاره مشهور کلمبیا گل پرویی ها را از روی ضربه آزاد پاسخ داد. سپس در دقیقه 66 لوئیس دیاز کلمبیا را پیش انداخت اما جانلوکا لاپادولا مهاجم ایتالیایی تبار پرو، در دقیقه 82 بازی با به تساوی کشاند.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴ 10 July 2021

 در دیدار رده‌بندی چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا 2021) در کشور برزیل، از ساعت 4:30 صبح امروز (شنبه - به وقت تهران) تیم‌های ملی کلمبیا و پرو در ورزشگاه ناسیونال برازیلیا مقابل هم صف‌آرایی کردند.

یوشیمار یوتیون در دقیقه 45 ابتدا پرو را در نتیجه پیش انداخت، اما چهار دقیقه بعد خوان کوادرادو نتیجه را به تساوی کشاند. در ادامه لوئیس دیاس در دقیقه 66 گل دوم کلمبیا را به ثمر رساند که شاگردان ریکاردو گارکا در دقیقه 82 موفق شدند توسط جان‌لوکا لاپادولا گل تساوی را به ثبت برسانند.

بازی با تساوی 2-2 رو به پایان بود و دو تیم کم‌کم خود را آماده ضربات پنالتی می‌کردند که لوئیس دیاس با گلی که دقیقه 4+90 به ثمر رساند مانع از این کار شد و برتری را از آن تری‌کالر کرد. به این ترتیب شاگردان رینالدو روئدا با شکست پرو به عنوان سومی این دوره از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا دست یافتند.

تیم‌های آرژانتین و برزیل هم از 4:30 فردا (یکشنبه - به وقت تهران) در دیدار فینال در ورزشگاه ماراکانا به مصاف هم می‌روند تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود. تقابل مسی و نیمار هم در نوع خود جالب خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها