بازدید 5397

چیلاورت: کاش مسی درفینال کوپا ۴گل به برزیل بزند!

کد خبر: ۱۰۶۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ 09 July 2021

استبان آستوییچ، داور اروگوئه ای فینال کوپا آمریکا خواهد بود و حالا خوزه لوئیز چیلاورت در خصوص او به لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین هشدار داده که شاید به نفع برزیل سوت بزند!

به گزارش تابناک ورزشی، دروازه بان سابق تیم ملی پاراگوئه در این خصوص به Radio Continental به مارکا گفت: مسی و هم تیمی هایش باید خود را آماده غلبه بر برزیل، نیمار، VAR و داور بازی کنند. Corrupbol [Conmebol] (ترکیب کلمه فاسد و کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) فاجعه است. آنها بعد از عملکرد آستوییچ در دیدار پاراگوئه - پرو، او را به عنوان داور فینال انتخاب کردند. او فاجعه بود. او ناعادلانه کاپیتان پاراگوئه (گوستاوو گومز) را اخراج کرد. سپس بازیکن پرو، آندره کاریلو را هم اخراج کرد.
دوست دارم لیونل مسی سه یا چهار بار آزاد شود و سه یا چهار گل به ثمر برساند. همه چیز به نفع میزبان خواهد بود. مسی نابغه و هم تیمی هایش باید با 1000 درصد آمادگی بازی کنند.

انتقادها از امیلیانو مارتینز به خاطر تحریک کردن بازیکنان کلمبیا
مارتینز دروازه بان فوق العاده ای است. او واجد تمام شرایط است. بی دلیل نیست که در یک لیگ رقابتی مثل لیگ برتر انگلیس بازی می کند. خیلی خوشم آمد که برخی از شخصیت ها تحت تأثیر واکنش های او قبل از ضربات پنالتی قرار گرفتند. این نشان داد که، برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه، باید تمام وظایف خود را به جا آورید، شخصیت داشته باشید، از لحاظ روانی قوی باشید و توانایی فنی هم داشته باشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست