بازدید 7109

چقدر به تحقیقات بازار اهمیت می‌دهید؟

برای درست اجرا نمودن تحقیقات بازار در یک کسب و کار، ابتدا می‌بایست مخاطبان هدف خود را به خوبی شناسی نمایید و راه هایی برای ارتباط و تعامل با آن ها ایجاد کنید.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ 08 July 2021

چقدر به تحقیقات بازار اهمیت می‌دهید؟

بی‌تردید در بازار رقابتی و پر فراز و نشیب امروز که گزینه‌های زیادی پیش‌روی مشتریان قرار دارد، تحقیقات بازار برای تمامی کسب و کار ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. اطلاعات مختلف از قبیل نیاز بازار، اندازه بازار، مخاطبان هدف، رقبا، رفتار مشتریان و… از موارد ضروری است که لازم است قبل از شروع و در حین انجام یک فعالیت اقتصادی مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد. این اطلاعات به شما کمک می کند تا بتوانید پیش بینی های لازم را نسبت به آینده کسب و کار خود انجام داده و تصمیم های دقیق و به موقعی اتخاذ کنید. هم چنین تعامل مناسب با مشتریان‌تان باعث شده که نیازهای آنان را به خوبی شناسایی کرده و بر اساس آن محصولات خود را تغییر و یا ارتقا دهید. پژوهش ها نشان می‌دهد 80 درصد از سهم موفقیت در هر کاری مربوط به تحلیل و تحقیقات مناسب و اصولی است.

برای درست اجرا نمودن تحقیقات بازار در یک کسب و کار، ابتدا می‌بایست مخاطبان هدف خود را به خوبی شناسی نمایید و راه هایی برای ارتباط و تعامل با آن ها ایجاد کنید. در مرحله بعد باید سوالاتی مناسب و هدفمند جهت جمع‌آوری اطلاعات مدنظرتان طرح کرده و از مخاطبانتان بخواهید تا به آن ها پاسخ دهند. در نهایت اطلاعات به دست آمده را تحلیل و بررسی نمایید. در کنار تمامی این موارد، تحلیل رقبا نیز بخشی بسیار مهم است که نباید از آن غفلت کنید.

ePoll یک سامانه هوشمند پرسشنامه ساز آنلاین و آفلاین است که به شما در طراحی، انتشار و تحلیل فرم های تحقیقات بازار کمک می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از امکانات و قابلیتهای متنوع این سامانه در سریع ترین زمان ممکن فرم های خود را طراحی کنید. سپس این فرم ها را منتشر کرده تا افراد مختلف به آن پاسخ دهند. در انتها براساس پاسخ نامه های جمع آوری شده نتایج و گزارشات متنوعی را دریافت نمایید.

سامانه ePoll در بسیاری از شرکت های تحقیقات بازار و یا شرکت هایی که واحد تحقیقات بازار و بازاریابی دارند، در حال استفاده می باشد. چنانچه کسب و کار کوچکی دارید و می خواهید با کمترین هزینه کار تحقیقات بازار انجام دهید، سامانه ePoll را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی