بازدید 12313
۹
بیشترین جست و جو‌های ایرانیان در گوگل در ۴۸ ساعت گذشته

دوباره ۱۴ تیر و دوباره زنده شدن داغ دوری احمد متوسلیان/ توجه کاربران به گلایه‌های صنفی و معیشتی رضا رویگری/ سفر کرونایی، شبنم فرشادجو را ترند گوگل کرد/ ماجرای دعوای شهاب مظفری و یاس چیست؟

در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی، چون « آیا گلاب برای کرونا مفید است؟»، «باب مارلی»، «شبنم فرشادجو»، «رضا رویگری»، «اسدالله یکتا»، «روز دحوالارض»، « آیا احمد متوسلیان زنده است؟»، «شهاب مظفری و یاس» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 07 July 2021

دوباره ۱۴ تیر و دوباره زنده شدن داغ دوری احمد متوسلیان/ گلایه‌های صنفی رضا رویگری مورد توجه کاربران فضای مجازی/ توجه کاربران به سفر کرونایی شبنم فرشادجو به ارمنستان/ ماجرای دعوای شهاب مظفری و یاس چیست؟

روزانه عبارت و مفاهیم متعدد و صد البته متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و موتور‌های جستجوگر جست و جو می‌شود؛ مفاهیمی که بعضاً با تحولات خبری ارتباط تنگاتنگی دارند و کاربران به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها هستند. در بسته خبری پیش روی، به مهم‌ترین مفاهیم جست و جو و بیان دیگر ترند‌های گوگل در ۴۸ ساعت گذشته اشاره شده است.

به گزارش «تابناک»؛ در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی، چون « آیا گلاب برای کرونا مفید است؟»، «باب مارلی»، «شبنم فرشادجو»، «رضا رویگری»، «اسدالله یکتا»، «روز دحوالارض»، « آیا احمد متوسلیان زنده است؟»، «شهاب مظفری و یاس»، و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.

در ادامه در رابطه با این موضوعات به اختصار توضیحاتی داده ایم؛

آیا گلاب برای کرونا مفید است؟

هرازچندگاهی در فضای مجازی و به ویژه گوگل، کاربران سئوال هایی چون آیا گلاب برای کرونا مفید است را مطرح می کنند و در پی پاسخ مستند و علمی به این مسائل هستند.

خط تولید گلاب - تابناک | TABNAK

هر چند برای بسیاری از این دست سوالات کارشناسان و متخصصان پاسخ های لازم را مطرح کرده اند، اما در رابطه با تأثیر گلاب بر کرونا چنین موضوعی دیده نمی شود.

پیشتر یک متخصص بیماری‌های عفونی، داخلی و ریه در این باره به رسانه ها گفت: میزان تاثیر داروهای گیاهی مانند گلاب، دارچین و زنجبیل در مقابله و درمان بیماری کرونا نیازمند مطالعه و بررسی‌های بیشتر است و نمی‌توان به صراحت گلاب را مهار کننده و درمانگر ویروس کرونا دانست.

وی ادامه داد: تأثیر گلاب بر درمان بیماری کرونا نیز ممکن است برای چندین بیمار اثر بخش بوده باشد که آن هم تحت تأثیر عوامل متعددی مانند سیر بیماری، سیستم ایمنی بیمار و سایر عوامل، متغیر است و هنوز ثابت نشده که گلاب مستقیم در درمان بیماری کووید ۱۹ تأثیرگذار باشد.

به هر صورت این سوال در روزهای اخیر یکی از ترندهای گوگل بود و ما اینجا سعی کردیم به اختصار در مورد آن توضیحاتی در اختیار شما قرار بدهیم.

بیشتر بخوانید

باب مارلی

باب مارلی متولد ۶ فوریه ۱۹۴۵ بود که در ۱۱ ماه می ۱۹۸۱ از دنیا رفت. او یکی از برجسته‌ترین چهره‌های معاصرِ جامائیکا، خوانندهٔ صاحب‌سبک رِگِی، ترانه‌سرا، نوازندهٔ گیتار و فعال اجتماعی بود.

بیشتر آهنگ‌های او مضمون اجتماعی دارند و برخی از آهنگ‌هایش رمانتیک هستند. همچنین آلبوم Legend مارلی در سال ۱۹۸۴ با بیش از ۱۳میلیون نسخه، بالاترین فروش سبک رِگِی را به خود اختصاص داد.

اخیراً مطرح شده که حامد بهداد با محمد صادق رنجکشان تهیه کننده فیلم سینمایی "باب مارلی" برای حضور در این فیلم به توافق رسید.

حامد بهداد باب مارلی می‌شود - تابناک | TABNAK

طبق خبر رسیده، فیلم سینمایی "باب مارلی" به کارگردانی داود خیام و نویسندگی مشترک این کارگردان و علی زرنگار که مضمونی اجتماعی دارد اوایل نیمه دوم سال در جنوب کشور مقابل دوربین خواهد رفت.

پروانه ساخت این فیلم اواخر اردیبهشت ماه از سوی سازمان سینمایی صادر شد. پیش تولید "باب مارلی" مدتی است که با حضور حسن مصطفوی با عنوان مدیر تولید پروژه آغاز شده و مذاکره با دیگر عوامل و بازیگران این فیلم ادامه دارد.

حالا انتشار این خبر سبب شده تا بسیاری از کاربران در شبکه های مجازی و به ویژه گوگل به دنبال اطلاعاتی بیشتر از باب مارلی باشند.

شبنم فرشادجو

شبنم فرشادجو و بهناز جعفری بر اساس آنچه در شبکه های مجازی آمده است، اخیراً به ارمنستان سفر کرده اند و آنجا اقدام به تزریق واکسن کرونا کردند.

همین موضوع سبب شد تا نام این دو به ویژه شبنم فرشادجو در ساعات گذشته به یکی از پر جست و جوترین نام ها در گوگل تبدیل شود.

دوباره ۱۴ تیر و دوباره زنده شدن داغ دوری احمد متوسلیان/ گلایه‌های صنفی رضا رویگری مورد توجه کاربران فضای مجازی/ توجه کاربران به سفر کرونایی شبنم فرشادجو به ارمنستان/ ماجرای دعوای شهاب مظفری و یاس چیست؟

شبنم فرشادجو، بازیگر تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرام نوشته است: «رفتیم ارمنستان واکسن زدیم». فرشادجو همچنین در این پست هشتگ بی کفایتی را نیز درج کرده است. هانیه توسلی هم زیر پست فرشادجو نوشته است: «کار خوبی کردی»!

رضا رویگری

رضا رویگری یکی از بازیگران سرشناس و قدیمی سینما و تلویزیون ایران است. متولد ۶ دی ۱۳۲۵ در تهران، همچنین در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا آثارش را به نمایش گذاشته‌ است. وی خوانندهٔ سرود «ایران ایران» (اللّٰه اللّٰه) در آغاز انقلاب اسلامی ایران است.

هرازگاهی رویگری نسبت به وضعیت معیشت و مسائل صنفی خود گلایه هایی را در رسانه ها مطرح می کند که سبب می شود نام او ترند گوگل شود.

پاسخ رضا رویگری به شایعه‌سازان - تابناک | TABNAK

درست مثل اتفاقی که در هفته جاری افتاد و او در این باره به رسانه‌ها گفت: این همه سال برای هنر و فرهنگ این مملکت و مردم خوبم زحمت کشیدم، اما در آخر این وضعیت من است. کار‌های خوب ارزشی و مهمی را بازی کردم که بسیاری از بازیگران در کارنامه خودشان این مجموعه‌هایی که من کار کردم را ندارند.

وی در همین راستا افزود: هیچ کس در این روزها حالی از من نپرسیده است، انگار نه انگار اصلا من وجود دارم و هنوز نفس می‌کشم. تا وقتی که می‌توانستم کار کنم از من کار کشیدند و حالا که به سختی راه رسیده‌ام گوشه خانه افتاده‌ام و کسی خبری از من نمی‌گیرد. این همه سال برای هنر و فرهنگ این مملک و مردم خوبم زحمت کشیدم؛ اما در آخر این وضعیت من است. کارهای خوب ارزشی و مهمی را بازی کردم که بسیاری از بازیگران در کارنامه خودشان این مجموعه‌هایی که من کار کردم را ندارند.

بازیگر سریال «خورشید شب» بیان کرد: در این شرایط اقتصادی ناشی از کرونا آنها که سالم هستند با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، دیگر چه برسد به من که توان فعالیت و کار کردن هم ندارم. ماه‌هاست اجاره خانه عقب افتاده و صاحبخانه مدام تماس می‌گیرد و واقعا نمی‌دانم باید دردم را به چه کسی بگویم. بسته به وضعیت جسمی و نظر دکتر هفته‌ای سه یا چهار روز فیزیوتراپی می‌کنم و توان پرداخت هزینه‌های آن را ندارم.

اسدالله یکتا

اسدالله انصاری یکتا متولد ۲۳ آذر ۱۳۲۶ در تهران، بازیگر ایرانی است. او که در سینمای ایران به عنوان بازیگر کوتاه قامتان مطرح است در بیش از ۹۳ فیلم ایرانی به ایفای نقش پرداخته‌ است.

اسدالله یکتا که اخیراً به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد و به همین دلیل مورد توجه رسانه ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفت، حالا دوباره در کانون توجهات قرار گرفته است.

او به تازگی  دربرنامه کافه آپارات با فریدون جیرانی به گفت‌وگو نشست و همچون رویگری از وضعیت اقتصادی خود گلایه کرده است.

او در این مصاحبه گفته است: بعد از مرگ عمویم در لاله زار در حال قدم زدن بودم که یواشکی به تئاتر پارس رفتم و آنجا نمایش «آش، کاسه و ملاقه» را دیدم. رضا عبدی و نیکتاج صبری که مادر فردین بود در آن تئاتر بازی می‌کردند. مدیر تئاتر فهمیده بود که من یواکشی وارد سالن شده‌ام، به خاطر همین جلوی من را گرفت و گفت تو که اینقدر زبل هستی، دوست نداری بازیگر شوی؟ بعد در همان تئاتر به من نقش داد. بعد از تئاتر پارس به تئاتر دهقان رفتم و از آنجا بیشتر دیده شدم. من در تمام تئاترهای لاله‌زار کار کردم. 

                                                   اسدالله یکتا به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد

اولین فیلم با لیلا فروهر

یکتا در مورد اولین باری که جلوی دوربین رفته است هم می‌گوید: با معرفی صابر رهبر، بازیگر فیلم مراد و لاله شدم. در همین فیلم هنگام پایین آمدن از تیر برق هم مصدوم شدم و چانه‌ام پاره شد و خون همه جا را برداشت. در قبل از انقلاب حدود ۷۰ فیلم بازی کردم و تقریبا با تمام بازیگران مشهور آن زمان ایران از جمله فردین و ملک مطیعی هم بازی بودم. 

فردین آقا بود

یکتا در مورد شخصیت فردین وملک مطیعی افزود: فردین آقا و با شخصیت بود. ملک مطیعی هم شخصیت بدی نداشت. 

این بازیگر قدیمی در مورد سینمای بعد از انقلاب هم گفت: بعد از انقلاب کار نکردم و به خاطر ترس از مصادره شدن خانه ۳ طبقه‌ام در جاده شمیران آن را به فردی واگذار کردم که او هم سرم را کلاه گذاشت. بعد از انقلاب سیگاری فروشی می‌کردم و مردم به جای یک پاکت، دو پاکت از من می‌خریدند که واقعا درآمدش بهتر از سینما بود.

آیا احمد متوسلیان زنده است؟

چهاردهم تیر که می شود، بسیاری از رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی یاد و خاطر زنده یاد احمد متوسلیان را زنده می کنند.

احمد متوسلیان یزدی  متولد ۱۵ فروردین ۱۳۳۲ در تهران بود که در ۱۴ تیر ۱۳۶۱ در لبنان ربوده شد. او فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله در دفاع مقدس بود. وی یکی از ۴ فرد ربوده شده ایران در لبنان در سال ۱۳۶۱ است.

خبر بازگشت حاج احمد متوسلیان بعد از ۳۸ سال - تابناک | TABNAK

از آنجا که پس از ربوده شدن هیچ رد و نشانی از زنده یاد احمد متوسلیان منتشر نشد، بسیاری عقیده دارند او هنوز در قید حیات است و در زندان های اسرائیل به سر می برد.

شهاب مظفری و یاس

شهاب مظفری خواننده پاپ کشورمان اخیراً در اقدامی عجیب یک آهنگ رپ را با موضوع “دیس یاس” خواننده سرشناس رپ کشورمان منتشر کرد که واکنش های زیادی را به همراه داشت!

ماجرا از این قرار است که چندی پیش یاس خواننده رپ ایرانی آهنگی به نام سفارشی را منتشر کرد که در آن خواننده های مارکتی را مورد انتقاد قرار داد.

دوباره ۱۴ تیر و دوباره زنده شدن داغ دوری احمد متوسلیان/ گلایه‌های صنفی رضا رویگری مورد توجه کاربران فضای مجازی/ توجه کاربران به سفر کرونایی شبنم فرشادجو به ارمنستان/ ماجرای دعوای شهاب مظفری و یاس چیست؟

یاس در آهنگ سفارشی به خواننده هایی که یک شبه با یکی دو آهنگ معروف شده اند انتقاد کرد و گفت که این خواننده ها یک شبه معروف می شوند و یک شبه هم از موسیقی خواهند رفت. این آهنگ باعث شد که شهاب مظفری در اینستاگرامش به آن واکنش نشان بدهد.

توضیحات شهاب مظفری در اینستاگرام خود:

ببین زهر مارم تو تلخم نکن

نذار اسمت از رو زمین پاک شه

یه کبریت کوچیک بی ارزشَم

یه وقتا می تونه خطرناک شه

یکی موند تو زیر زمینای سرد

که شاید یه روز مثل الماس شه

تهش شد یه کاکتوس بی خاصیت

همون که می خواس آخرش یاس شه

ته قصه بالا و پایین نکن

آخه دوغ میشه مگه ماست شه

زمین خوردی با قافیه های شُل

یه قرصی بخور قافیه ت راست شه

گفتنی است، شهاب مظفری خواننده و آهنگساز جوان متولد ۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۳ می‌باشد و ۳۷ سال سن دارد. وی با رشته کامپیوتر وارد دانشگاه گردیده اسـت و هم زمان با تخصیل خود در همان اوایل در زمینه موسیقی فعالیت نمود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۹
مردم شعور دارند

رضا رویگری بعد از بازی در چند فیلم ضد مردمی و جلف از چشم مردم افتاد

در دل مردم جایی نداره.
مانند امین حیایی و بهنوش بختیاری و ........
تابی جون چجوری حساب کردی که متولد سال 63 رو 34 ساله دراوردی؟؟؟
متولد ۱۳۶۳ و ۳۴ سال سن؟
به امید اقایون برای تزریق واکسن ننشینید، برید ارمنستان و دبی واکسن بزنید.
شهاب مظفری خواننده و آهنگساز جوان متولد 7 اردیبهشت ماه سال 1363 می‌باشد و 34 سال سن دارد!!!!!!!!!!!!!
چطوری سن رو حساب کردین؟
بابا کپی میکنین از جایی بدین ی نفر آدم تیز بین ی دور بخونه لااقل
متولد 63 میشه سی وچهارسالش؟
رضا رویگری یعنی اجاره نشینه؟!!!!!! باور کنیم؟
1363 میشه 37 سال نه 34
من درباره این بازیگر خاص نظر نمیدم ولی با توجه به اوضاع اسفناک واکسیناسیون در کشورمون هر کی میتونه مو شرایطش رو داره چرا نباید حتی در یک کشور دیگه واکسن بزنه ......کشور ما کشور وعده و وعید هست، حداقل وعده ندید لطفا ...خسته شدیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار