بازدید 5720
۱
اشرف غنی:

طالبان به هدف خود برای تسلیم دولت نمی‌رسند

رئیس جمهوری افغانستان اعلام کرد که اگر طالبان فکر می‌کنند که دولت افغانستان را تسلیم می‌کنند، ۱۰۰ سال دیگر به این هدف خود نخواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۶۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵ 06 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، کاخ ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد که محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری امروز در نشست کابینه دولت تصریح کرد که مسئولیت خون ریزی و ویرانی‌های امروز در افغانستان به عهده طالبان است.

وی بر تقویت نیرو‌های امنیتی و دفاعی این کشور، جلب و جذب نیرو در صفوف نیرو‌های امنیتی به ویژه در بخش‌های ویژه، کماندو و امنیت ملی تأکید کرد و گفت: هیچ اراده‌ای در دولت برای معامله با طالبان و یا تسلیم شدن به آن‌ها وجود ندارد، اکنون روز غیرت، عزم، اراده و ایستادگی است.

این در حالی است که مقامات محلی در استان جوزجان در شمال افغانستان اعلام کردند که گروه طالبان شب گذشته به شهر شبرغان مرکز استان جوزجان حمله کرده و در درگیری با نیرو‌های دولتی شکست خورده اند.

پیشروی‌های اخیر طالبان در تعداد زیادی از شهرستان‌ها و آنهم بدون هیچ درگیری باعث نگرانی مردم و منطقه شده است و کشور تاجیکستان به تقویت نیرو‌های خود در مرز با افغانستان اقدام کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طالبان ارتش مخفی امریکا در افغانستان میباشد و از همه نظر از طرف ارتش امریکا همایت میگردد وگرنه طالبان در برابر ارتش افغانستان عددی نیست که به این سرعت شهرهای کشور را تصرف کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی