بازدید 5280
۲

تداوم افزایش غرق شدگان در دریای مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: از ابتدای خرداد تا یازدهم تیر ماه امسال ۲۶ نفر بر اثر غرق‌شدگی در مازندران جان باختند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۱۰ نفر گزارش شده است.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸ 06 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی عباسی با بیان اینکه از موارد ذکر شده ۲۴ نفر مرد و ما بقی زن هستند، افزود : هر ساله با فرا رسیدن فصل گرما هموطنان بسیاری برای گردشگری و استراحت در دامنه کوه و ساحل دریا به مازندران سفر می‌کنند که برخی از آنها بازگشتی خوش ندارند.

وی افزود: بر اساس این گزارش محمود آباد با ۷ نفر ،بابلسر و چالوس هر کدام با ۴ ، جویبار با ۳ ، نوشهر و تنکابن هر کدام با ۲ نفر و شهرستان های نور، رامسر ، عباس آباد، فریدونکنار هر کدام با یک فوتی به ترتیب بیشترین و کمترین غرقی را داشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش مراکز پزشکی قانونی استان ، سنین ۲۱ تا ۳۰ سال با ۸ نفر بیشترین و سنین بالای ۶۰ سال با یک نفر کمترین فوتی ثبت شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران،عباسی افزود: با توجه به اینکه بیشتر غرق‌شدگان از قشر جوان، غیربومی و مسافر هستند، به نظر می‌رسد اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی درباره نحوه استفاده مطلوب و ایمن از دریا نیاز به عزم ملی در سراسر کشور دارد و تلاش مسئولان استانی به تنهایی چاره ساز نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
پیشنهاد و راه کار وجود دارد اما برخی امور یا اصلا متولی ندارند یا چند متولی دارند!
شما به عنوان يک رسانه حق نداريد نام مناطق را جعل کنيد.
نام مکان عنوان شده دريای خزر است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی