بازدید 7077

سانحه رانندگی مرگبار در سرپل‌ذهاب

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع سانحه رانندگی در شهرستان سرپل‌ذهاب خبر داد و گفت: براثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر هم زخمی شدند.
کد خبر: ۱۰۶۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰ 05 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ «محمد حیدری» عصر چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در کیلومتر سه محور فرعی "کل داوود" شهرستان سرپل ذهاب رخ داد که یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از مسیر اصلی واژگون شد.

وی توضیح داد: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو که مرد ۳۵ ساله‌ای بود جان خود را از دست داد و راننده و یکی دیگر از سرنشینان نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ حیدری علت وقوع این سانحه مرگبار را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه یادآوری کرد: سرعت و سبقت‌های غیرمجاز ۲ عامل اصلی سوانح منجر به فوت در محور‌های استان کرمانشاه به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: در سه ماه سپری شده از سال جاری ۷۵۴ فقره سانحه رانندگی در کرمانشاه متشکل از ۵۶ فقره فوتی و ۷۰۳ فقره جرحی رخ داده است.

سرهنگ حیدری یادآور شد: در نتیجه این سوانح ۵۴ نفر جان خود را از دست داده و یک هزار و ۷۸ نفر هم زخمی شده اند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

کشف ۶ هزارحبه قرص روانگردان در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از کشف ۶ هزار حبه قرص روانگردان و ۱۰ لیتر شربت متادون با تلاش ماموران خبر داد.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری ۲۳ تعاون در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده از چند واحد مسکونی و تجاری بازرسی به عمل آوردند.

وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها ۶ هزار حبه قرص و ۱۰ لیتر شربت متادون به همراه یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و جمع آوری شد.

سرهنگ دلیری همچنین از دستگیری ۲ نفر در این خصوص و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه از دستگیری یک سارق قطعات خودرو و کشف ۲۱ عدد باطری خودرو ۲ عدد موتورکولر مسروقه خبر داد و گفت: این کشفیات توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان انجام شده است.

وی در پایان گفت: این سارق حین بازدید ماموران از یک ضایعات فروشی در شهرک جعفرآباد دستگیر و باطری‌ها و موتور‌های سرقتی کولر کشف شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست