بازدید 46485
۹
پروژه‌های عمرانی به گل نشسته تاج، روی دست فوتبال ماند

استعفای مارکوپولوی فدراسیون بدلیل اختلاف با عزیزی‌خادم!

فدراسیون فوتبال به کلنگ زنی و عدم اتمام پروژه‌ها در دوره تاج و ساکت شهرت پیدا کرده بود و طی سالهای گذشته تقریبا هیچ پروژه مستقل و خاصی در فوتبال دیده نشده که به اتمام و بهره‌برداری رسیده باشد.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 03 July 2021

یکی از عجیب ترین پست ها در فدراسیون مدیریت پروژه های عمرانی است که حالا خبر رسیده صاحبش استعفا کرده است!

به گزارش تابناک ورزشی، سعید دقیقی یکی از به اصطلاح مدیرانی بود که مهدی تاج در کنار ابراهیم شکوری وارد فوتبال کرد و هیچگاه به طور دقیق مشخص نشد دلیل انتصاب او چه بوده است؟

فدراسیون فوتبال به کلنگ زنی و عدم اتمام پروژه‌ها در دوره تاج و ساکت شهرت پیدا کرده بود و طی سالهای گذشته تقریبا هیچ پروژه مستقل و خاصی در فوتبال دیده نشده که به اتمام و بهره‌برداری رسیده باشد.

استعفای مارکوپولوی فدراسیون بدلیل اختلاف با عزیزی‌خادم!

دقیقی بازیکن لیگ برتری سابق با فاصله بسیار کمی از پایان دوران بازی در تیم‌های اغلب متوسط لیگ، با شعار ورود فوتبالی‌های تحصیل کرده به عنوان مدیر در فوتبال آفتابی شد و بارزترین ویژگی او حضور در سفرهای خارجی متعدد همراه تیم های مختلف از جمله تیم فوتبال ساحلی بود که تعجب رسانه‌ها و اهالی فوتبال را برانگیخت. هیچگاه معلوم نشد حضور مشاور عمرانی فدراسیون در سفرها همراه سایر مقامات به چه دلیل و توجیهی صورت می‌گرفت.

حالا شنيده می‌شود او در خصوص برخی پروژه‌ها با مسئولان جدید فدراسیون دچار اختلاف سلیقه جدی شده است و استعفا داده! درباره دلیل استعفای او برخی رسانه ها مواردی ذکر کرده اند که از آن جمله ورود برخى چهره‌هاى غیر مرتبط و فاقد تخصص لازم به فدراسیون فوتبال به ویژه در ماه‌هاى اخیر عنوان شده است!

تصاویر متعددی از پروژه های نیمه کاره فدراسیون فوتبال که ماه‌هاست هیچ تکانی نخورده ، وجود دارد اما مسوول این پروژه ها حالا با بهانه های عجیب و پیش‌دستانه استعفا می‌کند!

عزیزی خادم بعد از انتخاب در مجمع فدراسیون فوتبال، وعده ساخت چند کمپ مجهز در نقاط مختلف کشور برای استفاده تیم های ملی را داد که همین موضوع گویا محل اختلاف سعید دقیقی شده است و او نیز از این فرصت برای مانور در رسانه‌ها بهره برد.

جالب اینکه شعار کارهای عمرانی در فوتبال در شرایطی پررنگ شده که فدراسیون فوتبال ایران به دلیل بدهی های سنگین در حوزه های مختلف ، با بحران شدید مالی مواجه است و اگر دستور ویژه نوبخت در دیدار با رئیس جدید فدراسیون نبود، حالا مخارج جاری و عادی تیم های ملی و حقوق کارکنان هم وجود نداشت.

جالب اینکه فدراسیون تاج که دقیقی عضو از آن بود هیچ توفیقی در ساخت یک ساختمان اداری برای فوتبال نداشت و با شکست در پرونده ویلموتس و شکایت شستا، حالا فدراسیون باید ساختمانی که در آن مستقر است و آن را از دوره مدیریت دادکان دارد، به طلبکاران تحویل دهد.

استعفای مارکوپولوی فدراسیون بدلیل اختلاف با عزیزی‌خادم!

دقیقی در چهار سال گذشته ریاست کمیسیون املاک و شهرسازى شهر قزوین را بر عهده داشته و در سال‌‌هاى اخیر فعالیت‌هایی در بخش عمرانى فدراسیون داشته اما تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها نشان می‌دهد جز آنچه میراث کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران است، بقیه ساخت و سازها در حد کلنگ زنی و فونداسیون و چند کامیون خاک و سیمان باقی مانده است.

به این ترتیب عزیزی خادم اولین ضربه خود از محل ادامه همکاری با مدیران مقبول مهدی تاج را دریافت کرد تا بیشتر متوجه شرایط و اوضاع اطرافش باشد.

نویسنده: صادق لودریچه

استعفای مارکوپولوی فدراسیون بدلیل اختلاف با عزیزی‌خادم!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
دقیقی به همراه ابراهیم شکوری مدرک قلابی دکتری گرفتند
آمدند پست گرفتند
اصلا دیپلم نداشتند یکهو دکتر شدند
فساد فدراسون فوتبال تنها به دوره تاج بر نمیگرده زیر بنای فوتبال ایران با فساد شروع شد واز دوره کفاشیان به اوج خود رسیده البته اونا مقصر نیستن چون کشور ما درست وحسابی مدیر مدبر نداره وهمه چیزمون در شعار دادن خلاصه میشه تنها کشوری که همه چیزش با دلال بازی اداره میشه حتی فوتبالش
این خادم تا قبرهمه نکنه ول نمیکنه یکی همه را بیرون میکنه یا کاری سرشون میاره استعفا کنن من نمیدونم کسی که باهیچ کس نمیتونه کارکنه این وزیر ورزش برای چه این خادم نگه داشته
آقا از یک مشت دزد و دغل و رانت خوار و باند باز چه انتظار داری جالب اینکه در این مملکت بی در و پیکر کسی نیست یقه این غارتگران بیت المال را بگیرد، انشالله خدای متعال انتقام این ملت مظلوم و محروم را از این خیانتکاران بگیرد.
صاحب کلنگ اگه استعفاکرده که خیلی بد میشه. دیگه تمام پروژها میخوابه. خدایاشکرت نمردیم ومارکوپولو رو دیدیم
داداش این مهم نیست فدراسیون،داوران،وزیرو.....هرکی میاد باید لنگی باشه همین کافیه!بقیش حله!
پاسخ ها
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
چه درد نهفته ای داشتی بنده خدا
مقصرتشکیلاتیه که به هرکسی پست میده.
خدمات دکتر شکوری را هم تحلیل بفرمائید!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها