بازدید 5807

گزارش سی‌ان‌ان از وضعیت بازار کار آمریکا

شبکه سی ان ان گزارش داد که برغم اضافه شدن ۸۵۰ هزار شغل به بازار آمریکا در یک ماه گذشته، وضعیت اشتغال این کشور هنوز به حالت عادی بازنگشته است.
کد خبر: ۱۰۶۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۰ 03 July 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از سی ان ان، وزارت کار آمریکا اعلام کرد که در ماه ژوئن (خرداد) ۸۵۰ هزار شغل به بازار کار این کشور اضافه شده است.

طبق گزارش وزارت کار آمریکا، بالاترین میزان مشاغل ایجاد شده در حوزه مهمانداری و هتلدای صورت گرفته که در دوران بحران اقتصادی کرونا بیشترین آسیب را متحمل شده است.

کیت بان اقتصاددان ارشد مرکز رشد عادلانه واشنگتن در پیام توییتری نوشت: اشتغال ژوئن یک گزارش روشن بود، اما هنوز جای نگرانی وجود دارد.

شبکه سی ان ان نیز گزارش داد که بازار کار آمریکا هنوز به حالت عادی بازنگشته و ۶میلیون و ۸۰۰ هزار نفر نسبت به ماه فوریه سال ۲۰۲۰ هنوز بیکار هستند.

براساس این گزارش، ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در آمریکا هنوز نتوانسته‌اند به صورت تمام وقت و یا نیمه وقت به سر کار برگردند. یعنی کارفرمای آن‌ها هنوز تحت تأثیر همه گیری کرونا قرار دارند.

طبق آمار وزارت کار آمریکا، ۲۲ میلیون شغل در ماه‌های آوریل و مارس سال ۲۰۲۰ در این کشور به علت بحران کرونا از دست رفت و تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ بیش از نیمی از آن‌ها بازگشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار