بازدید 9624
۸

فیروز کریمی جای خطیبی سرمربی تراکتور شد

کد خبر: ۱۰۶۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ 28 June 2021

در حالی که تراکتور برای بازی با ذوب آهن آماده می‌شد، خبر انتخاب فیروز کریمی به جای رسول خطیبی، هواداران این تیم را شوکه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، مدیرعامل باشگاه تراکتور از موافقت هیات مدیره با استعفای رسول خطیبی از سرمربی‌گری تیم خبر داد.

جمشید نظمی با بیان اینکه رسول خطیبی روز گذشته استعفای خود را به مالک باشگاه ارسال کرده، گفت: با ارجاع موضوع به هیات مدیره از سوی مالک باشگاه، اعضای هیات مدیره ضمن قدردانی از تلاش‌های ایشان، با این استعفا موافقت کردند.
مدیرعامل باشگاه تراکتور در ادامه افزود: همچنین براساس تصمیم هیات مدیره باشگاه تراکتور، فیروز کریمی تا پایان فصل جاری هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
یه گردونه دارین یه مشت مربی تووش میچرخن از این تیم به اون تیم، اینکه چیزی بلدن یا نه هم اصلا مهم نیست
آه آلومینیم اراک گرفتش. بی خبر و ناگهانی آلومینیم را ول کرد و رفت. اینهم نتیجه اش.
دوست عزیز،اه گرفتن نداره.بعضی‌ها حد و اندازه خودشان را نمیدانند.واضحتر بگویم خودشان کخ بزرگ هستند را خرج موضوعات و موارد کوچک و حقیر میکنند.آخه کدوم ادم عاقلی اوضاع و احوال تیم کذایی را می‌بیند و باز هم انرا انتخاب میکند؟؟؟؟ نمونه قبلی آن،محمود فکری بود.
تیم رفت تو. حاشیه تمام
تراکتور با شخصیت و اسم رو کردن محله برو بیا . ببینید تو این 4 سال چند نفر بازیکن و مربی رفته و اومده . بابا سرمایه های بومی رو پرورش بدهید. مثل فولاد
موفق نخواهد بود مربیان قدیمی یا باد سطح علمیو اکادمیک خود را افزایش دهند یا دستیار شوند تا یاد بگیرند ...خطیبی هم باید دوره ببیند اینا همه باید برن دوره ای ا موزشی پیشرفته اروپا
خطیبی مربی خوبی است چرا زمان نمی دهند؟
خطیبی مربی خوبیه اما نه برای تیم بزرگی مثل تراکتور...بدرد تیمهایی میخوره که از استانداردهای اولیه فوتبال فاصله دارن و میخوان اصولی یاد بگیرن..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار