ارزش پالایش یکم ۷ تیر ماه ۱۴۰۰ چقدر شد؟

صندوق پالایش یکم، امروز دوشنبه ۷ تیرماه در دومین روز هفته منفی به پایان رسید و قرمزپوش به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۷۳ در صد افت نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۲ هزار و ۲۰ ریال معامله شد.
کد خبر: ۱۰۶۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ 28 June 2021

به گزارش بورس تابناک، امروز پالایش منفی شروع به کار کرد و شپنا و شتران با افت بیش از ۳ درصدی در لحظات آغازین بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل را داشتند و در انتهای بازار با قیمت پایانی ۷۲۰۲۰ ریال به کار خود پایان داد و  تا امروز ۳۸ درصد ضرر برای خریداران اولیه این واحد‌ها به همراه داشته است. شپنا از پرتراکنش‌های بازار بود و ۵۲۶ واحد تاثیر منفی بر شاخص کل گذاشت. شبندر با توجه به افزایش سرمایه که اعلام کرده است همچنان ممنوع متوقف است و 
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) کاهش ۰.۴۲ درصدی، نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (افت ۲.۱۱ درصدی را تجربه کردند و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با افزایش ۲.۴۲ درصدی تنها نماد مثبت امروز صندوق پالایش یکم بود و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.


ارزش پالایشی یکم ۷ تیر ۱۴۰۰

امروز دوشنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۷۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۰۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۰۱ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۱.۰۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۸۰ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش صندوق پالایش یکم امروز ۷ تیر ماه ۱۴۰۰ چقدر است؟ | سهامداران پالایش یکم نسبت به روز عرضه چقدر ضرر کردند؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی