بازدید 18156
۶
سازمان بازرسی به قرارداد آریابرتر ورود کرده اند

یک فساد میلیاردی دیگر در استقلال کشف شد

آریا برتر به جز نه میلیارد و ششصد میلیون هیچ پرداختی دیگری به باشگاه استقلال نداشته و همان مبلغ را هم با قرار پرداخت سود روزانه چهل میلیون به صورت قرض به باشگاه پرداخت می‌کند
کد خبر: ۱۰۶۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸ 27 June 2021

استقلال در مرکز خبرهای قضایی و پرونده های تخلف مدیریتی است.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل رسانه‌های منتسب به استقلال، سازمان بازرسی کل کشور به پرونده آریا برتر ورود کرده و این پرونده را به دادگاه جرایم اقتصادی ارجاع داده است.

یک فساد میلیاردی دیگر در استقلال کشف شد

در این پرونده یکی از مدیران استقلالی که شرکت آریا برتر منتسب به اوست، متهم ردیف اول و سایر اعضای هیات مدیره وقت ، دیگر متهمان پرونده تخلفات مالی این شرکت هستند.

ماجرا از این قرار است که در سال ۱۳۹۶ شرکتی از ایرانسل کارگزار باشگاه استقلال می شود و در سال اول قراردادش مبلغ ۴۸ میلیارد تومان و سال بعد مبلغ ۵۲ میلیارد تومان به این باشگاه به صورت بلاعوض پرداخت کرد و طبق قرارداد سال بعد باید با افزایش ۲۰ درصدی رقمی بالغ بر شصت و هفت میلیارد به استقلال پرداخت می‌کرد، اما با دخالت این مدیر استقلالی با شرکت وابسته به ایرانسل قطع همکاری و در روندی غیرقانونی، آریا برتر کارگزار باشگاه می‌شود و چون آریا برتر طی یک سال پرداختی به باشگاه نداشت باشگاه دچار مشکلات مالی بسیاری شد و تراز مالی اش، به رقمی نزدیک به شصت میلیارد تومان زیان انباشته رسید.

از طرفی گفته می‌شود آریا برتر به جز نه میلیارد و ششصد میلیون هیچ پرداختی دیگری به باشگاه استقلال نداشته و همان مبلغ را هم با قرار پرداخت سود روزانه چهل میلیون به صورت قرض به باشگاه پرداخت می‌کند که با این روند باشگاه را بدهکار می‌کند.

این در حالی است که پس از برکناری سعادتمند از باشگاه، یکی از مدیران استقلال همان مبلع نه میلیارد و ششصد میلیون تومان را هم شخصا از حساب باشگاه برداشت می کند!

یک فساد میلیاردی دیگر در استقلال کشف شد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
طرفدارهای استقلال بجای اعتراض به وزارت ورزش به فساد مدیران خود توجه کنند
حساب‌های استقلال مگردولتی نیست وذیحساب یامدیرمالی ندارد
هر دم از این باغ بری میرسد.
بابا مسعود
باشگاه فرهنگی ورزشی که نیست، لانه فساده.
چه بخور بخوریه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل