بازدید 10845
۱

یک بار برای همیشه وزن خود را کاهش دهیم

بسیاری از افرادی که سعی در کاهش وزن دارند با سلولیت مخوف نیز دست و پنجه نرم می‌کنند. سلولیت چربی زیر پوستی است که به صورت گودی ایجاد می‌شود و از بین بردن آن دشوار است. در بسیاری از موارد، کاهش وزن باعث ریشه کن شدن آن نمی‌شود و در واقع می‌تواند آن را بدتر کند. اما این قسمت دیگری است که ماساژ می‌تواند به شما کمک کند.
کد خبر: ۱۰۶۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 27 June 2021

یک بار برای همیشه وزن خود را کاهش دهیم

میلیون‌ها نفر در سراسر جهان سعی می‌کنند وزن اضافی خود را یک بار برای همیشه کم کنند. اما گفتن آن آسان‌تر از انجام است. در جستجوی ساده‌ترین، سریع‌ترین و لذت بخش‌ترین راه‌های خلاص شدن از شر چربی‌های اضافی، با گزینه‌های پر زرق و برق روبرو می‌شویم. مهم نیست که چقدر رژیم‌های مد جدید، دیوانگی‌های ورزشی و داروهای گیاهی را امتحان کنیم، به نظر می‌رسد که کیلوها پایین نمی‌آیند. اغلب اوقات این گزینه‌ها کاملاً ناپایدار و حتی برای سلامتی مضر هستند. شکل، اندازه و انگیزه شما هرچه باشد، کاهش وزن یک شعار سخت است. و متأسفانه هیچ فرمول جادویی وجود ندارد.

روش‌های مختلف برای افراد مختلف کارساز است. یکی از روش‌های کمتر شناخته شده برای افزایش روند معمول کاهش وزن، ماساژ درمانی است. ماساژ برای کاهش وزن یکی از روندهای فعلی است که به طور گسترده در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ و به اشتراک گذاشته می‌شود. گفته می‌شود فقط با استراحت روی تخت ماساژ می‌توانید شکم پر از چربی خود را صاف کنید. آیا این واقعاً درست است؟ آیا برای کمک به کاهش وزن باید جلو بروید و ماساژ بگیرید؟

دیگر بر کسی پوشیده نیست که کاهش وزن ترکیب کاملی از یک رژیم غذایی سالم و تمرین منظم است. این روند دشوار است اما هنگامی که شما نتایج را مشاهده می‌کنید، ارزش آن را دارد. از آن‌جا که کاهش وزن کار سختی است، ماساژ می‌تواند هم به کاهش وزن کمک کند و هم آرامش را برای شما به ارمغان آورد. شاید یک رؤیا به نظر رسد ولی این‌گونه نیست. برخی از مطالعات اخیر و متخصصان بهداشت این حقیقت را ادعا می‌کنند.

قبل از اینکه با مرکز ماساژ منطقه خود تماس بگیرید تا یک وقت را تعیین کنید، باید بدانید که اگر می‌خواهید وزن خود را کاهش دهید ماساژ چه کاری می‌تواند انجام دهد و چه کاری نمی‌تواند انجام دهد.

چگونه ماساژ می‌تواند به کاهش وزن کمک کند؟

کاهش وزن اغلب می‌تواند یک پیگیری سخت باشد که به درد و رنج بستگی دارد. اما وقتی ماساژ در آن برنامه کاهش وزن گنجانده شود، ناگهان عنصری از عشق به خود و مراقبت به وجود می‌آید. ماساژ درمانی می‌تواند روند کاهش وزن را مثبت‌تر کند، که مردم را ترغیب می‌کند که به آن پایبند بمانند. به علاوه، ماساژ پاداش عالی غیر غذایی برای رسیدن به اهداف خود است. ماساژ به تنهایی برای دست‌یابی به نتایج کاهش وزن کافی نیست. اما با سالم نگه داشتن سیستم گوارشی، گردش خون و متابولیسم و نظم مناسب، ماساژ زمینه‌ای مناسب برای کاهش وزن ایجاد می‌کند.

ماساژ سطح کورتیزول را کاهش می‌دهد.

مشخص شده است که هورمون کورتیزول در پاسخ به استرس جسمی و عاطفی باعث افزایش اشتها و ایجاد رسوبات چربی در ناحیه شکم می‌شود. در حالی که ورزش بهترین روش برای کاهش سطح کورتیزول است، ثابت شده است که ماساژ سطح گردش خون هورمون را کاهش می‌دهد. که به کاهش استرس، کاهش اشتها و کاهش تجمع چربی شکم کمک می‌کند. همه این موارد از یک برنامه کاهش وزن پشتیبانی می‌کنند.

از عملکرد هضم غذا پشتیبانی می‌کند.

سیستم‌های هضم و دفع به دفع سموم موجود در بدن کمک می‌کنند. ماساژ شکمی - خاجی می‌تواند با بهبود جریان خون، تأمین لنف و عصب به شکم و ناحیه خاجی، سیستم هضم تنش یافته را مجدداً مورد ترمیم قرار دهد. یک سیستم هضم روان برای دستیابی به وزن هدف شما بسیار مهم است.

استرس را برطرف می‌کند.

فراموش کردن اهمیت آرامش آسان است زیرا شما در کاهش وزن و تغییر دادن بدن تمرکز می‌کنید. با این حال، قطع استرس یک جزء اصلی است. زیرا استرس بدن شما را مجبور به ترشح کورتیزول می‌کند. و شما گرسنه می‌شوید، پرخوری می‌کنید، وزن اضافه می‌کنید و در نهایت به چرخه‌ای آسیب می‌رسانید که به بدن شما آسیب می‌رساند. با وجود شیوع استرس در زندگی پرتحرک ما، ماساژ می‌تواند با ایجاد آرامش در بدن و ذهن، احساس شما را تغییر داده و شما را قادر می‌سازد انرژی خود را بر روی کاهش وزن متمرکز کنید. نوع ماساژ انتخابی شما مهم است. ماساژ همراه با روغن ماساژ یک انتخاب واضح برای آرامش است. یک ماساژ خوب بدن می‌تواند نیاز بدن شما را تأمین کند. روغن ماساژ بدن بسیار زیاد است و هر کدام از آن‌ها خواص منحصر به فرد خود را دارند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یکی را که برای شما مناسب است شناسایی کنید.

یک بار برای همیشه وزن خود را کاهش دهیم

گردش خون بهتر را تقویت می‌کند.

یکی دیگر از مزایای ماساژ درمانی گردش خون بهتر در بدن است. یک سیستم گردش خون قوی و سالم به سلول‌های شما کمک می‌کند مواد مغذی مورد نیاز بدن را برای عملکرد صحیح بدن دریافت کنند. این قسمت مهمی از نبرد کاهش وزن است. زیرا تغذیه مناسب بدون گردش خون خوب به توانایی شما در رسیدن به اهداف آسیب می‌رساند. ماهیچه‌هایی که از طریق گردش خون به میزان مناسب مواد مغذی دریافت می‌کنند، می‌توانند عملکرد بهتری داشته و کالری بیشتری بسوزانند.

با سلولیت مبارزه می‌کند.

بسیاری از افرادی که سعی در کاهش وزن دارند با سلولیت مخوف نیز دست و پنجه نرم می‌کنند. سلولیت چربی زیر پوستی است که به صورت گودی ایجاد می‌شود و از بین بردن آن دشوار است. در بسیاری از موارد، کاهش وزن باعث ریشه کن شدن آن نمی‌شود و در واقع می‌تواند آن را بدتر کند. اما این قسمت دیگری است که ماساژ می‌تواند به شما کمک کند. کارشناسان زیبایی دریافته‌اند که ماساژ با هدف قرار دادن اعضای بدن، می‌تواند باعث تجزیه چربی و کاهش ظاهر سلولیت شود. ماساژ بافت‌های عمیق به ویژه مؤثر است و جلسات منظم می‌تواند ظاهر کلی پوست شما را بهبود بخشد.

ماساژ تخلیه لنفاوی همچنین یک منجمد کننده خوب برای سلولیت است. این ماده برای بهبود عملکرد سیستم لنفاوی، که به حذف و فیلتر مواد زائد، سموم و مایعات اضافی از بدن کمک می‌کند، کار می‌کند. گردش لنف در بدن از جامد شدن و اتصال مایعات لنفاوی با فیبرهای کلاژن موجود در سلول‌های چربی جلوگیری می‌کند.

راه‌هایی برای افزایش اثربخشی ماساژ در کاهش وزن

ماساژها از همه لحاظ عالی هستند، همچنین مطالعات ادعا می‌کنند که ترکیب ماساژ با لیزر درمانی یا مادون قرمز می‌تواند اثر آن را تقویت کند. محققان دریافتند که استفاده از نور لیزر نتیجه بهتری نسبت به ماساژ به تنهایی دارد. همچنین تحقیقات نشان داده است که ماساژ همراه با سنگ ماساژ می‌تواند اثر آن را تقویت کند. ماساژ سنگ داغ به تحریک بیشتر و سریع‌تر لایه‌های چربی زیر بافت‌ها کمک می‌کند. و موجب می‌شود که در تمرینات ورزشی پس از آن، چربی سوزی بیشتری داشته باشیم.

یک بار برای همیشه وزن خود را کاهش دهیم

به طور خلاصه، نمی‌توان ماساژ را یکی از عوامل اصلی در برنامه کاهش وزن دانست. با این وجود، می‌توانید آن را به عنوان یک عنصر مفید درک کنید. جلسات منظم ماساژ می‌تواند رژیم غذایی سالم و تمرینات شدید شما را همراه داشته و مسیر را برای رسیدن به هدف کاهش وزن خود نزدیک‌تر کند. ولیکن همیشه ایده خوبی است که قبل از اولین درمان با متخصص ماساژ خود مشورت کنید. افراد در هر شکل و اندازه‌ای ظاهر می‌شوند و ماساژ درمان‌گر شما، مانند هر متخصص بهداشت دیگر، این موضوع را درک می‌کند و نگرانی اصلی آنها بهبود سلامتی شما در طول دوره درمان است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
باهشه مرسی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس