بازدید 32537

عیسی کلانتری: نشستن من همیشه اینطوری بوده

عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن رد وقوع هرگونه تخلف از سوی اداره کل استانی این سازمان در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده، اظهار داشت: هر ماشینی که معاینه فنی داشته باشد، بیمه داشته باشد، مجاز است. راننده آن اتوبوس هم مربوط به شرکت اروم سیر بوده و پلیس راه نیز برای آن ساعت زده است. اتفاق افتاده و متاسفانه اتفاق بدی هم افتاده.
کد خبر: ۱۰۶۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸ 27 June 2021

به گزارش «تابناک» یه نقل از امتداد، وی افزود: اگر معاینه فنی نداشت که پلیس راه اجازه رفت و آمد در جاده را به این وسیله نمی‌داد. ماشینی هم بود که حتی زمانی که مسئولین می‌آمدند از این وسیله استفاده می‌شد، چون وی‌آی‌پی بود. اتفاقا راننده آن هم خیلی ماهر بود که در این اتفاق، توانسته بود حدود 12، 13 کیلومتر را در آن پیچ و خم‌ها بیاید.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: تقریبا دو دقیقه قبل از این تصادف هم، کمک راننده اعلام می‌کند که همه کمربندهای‌شان را ببندند. چون ماشین 44 نفره بوده و کلا 23 نفر سرنشین آن بوده‌اند. اعلام شده که در کنار پنجره‌ها ننشینند. این که راننده تا چه حد مقصر است را نمی‌دانم. اما توانسته بود که اتوبوس را از جاهای بسیار خطرناک عبور بدهد.

کلانتری افزود: متاسفانه، اتفاق است دیگر، می‌افتد. والا هیچ قصوری نبوده. شما وقتی می‌خواهید ماشینی را اجاره کنید، معاینه فنی و بیمه می‌خواهید.

وی همچنین در ادامه در واکنش به این موضع سازمان راهداری که اعلام کرده بود؛ این وسیله، تحت پوشش هیچ شرکت حمل و نقل مجوزدار بین‌جاده‌ای نبوده، بیان داشت: نخیر! متعلق به شرکت اروم سیر و در اجاره کارخانه سیمان بوده است.

رئیس سازمان محیط زیست در پاسخ به این سوال که چگونه یک ماشین تحت اجاره کارخانه سیمان در اختیار سازمان محیط زیست قرار گرفته، اظهار داشت: ببینید! کارخانجات کمک می‌کنند. این ماشین، استاندارد بوده است. این‌ها از کارخانه سیمان این ماشین را خواسته بودند. چون ماشینی بود که در سفر آقای جهانگیری هم از همین وسیله استفاده شد. راننده هم به منطقه آشنا بود.

کلانتری افزود: حتی موقع رفتن، این خبرنگاران می‌گویند که تندتر حرکت کنیم و راننده می‌گوید که در این جاده‌ها نمی‌شود تندتر از این رفت.

وی در ادامه در پاسخ به واکنش‌ها، نسبت به نحوه نشستن خود در مواجهه با خبرنگاران و خانواده‌های آن‌ها، بیان داشت: شما با خبرنگاران صحبت کنید، شیطنت کردند. بنده، ساعت یک ربع مانده به یک صبح، وقتی این‌ها خسته و کوفته در لابی هتل نشسته و نهار و شام هم نخورده بودند، من آن وقت شب از بیمارستان آمدم. من خودم می‌خواستم به منطقه بروم و وقتی شنیدم تصادف شده، نرفتم.

خبرنگار امتداد به کلانتری متذکر شد که از یک دولتمرد انتظار می‌رود ادب و احترام را در نحوه مواجهه با مردم رعایت کند و انتظار داریم او عذرخواهی کند. اما کلانتری گفت: با استاندار، رئیس بهداشت و درمان استان، آقای کولیوند(اورژانس) هماهنگ کردیم که بیمارستان آماده باشد. ساعت 12 و نیم، بستری شدن همه بیماران که تمام شد، من به هتل رفتم که سری به این‌ها بزنم. دیدم نه نهار خوردند، نه شام. گفتم که غذا بخورید، بعدا صحبت می‌کنیم. این‌ حرف‌های مزخرف را بعضی همکاران شما در می‌آورند. نحوه نشستن من مثلا چطور بود؟ نحوه نشستن همیشگی من، همینطور است. چه عذرخواهی؟ برای چه؟ چه اتفاقی افتاده که عذرخواهی کنیم؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۷۱
انتشار یافته: ۳۲
کسی هم بیش از این، از این کابینه فرهیخته روحانی انتظاری ندارد.
آقای کلانتری تو غلط میکنی که اینطوری عادت داری بنشینی و مخاطبینت برایت مهم نیستند
اوج قباحت و بي مسئوليتي يك مسئول در نظام مقدس اسلامي
تقصیری نداری وقتی رئیست حسن روحانی و جهانگیری باشه تو چرا اینطوری خودت رو روی صندلی ولو نکنی !!!!!!!!!!!
متاسفانه طلبکار هم هست. خبرنگاران باید عذرخواهی کنن. خودت نفهمیدی همیشه اشتباه می نشستی؟
توي مصاحبه هاي جذب، قطعا يکي از عوامل موثر نحوه ي برخورد، حرف زدن، نشستن و راه رفتنه. مشخصا يعني اينکه شما با رانت و بدون طي مراحل جذب استخدام شده بوديد.
فکر می کردیم اتفاقی اشتباها این طور نشسته! نگو اصلا بلد نیست چطوری بشینه!
40 ساله میر و وزیر بوده دیگه براش زندگی اینقدر یکنواخت شده اصلن فرقی نداره عذرخواهی بکنه یا نکنه پس تو شرایط منطق به ایشون میگه که بهتره عذرخواهی نکنه
تدبیر و امید کمه! دولت ادب و تربیت و فرهنگ و شعور و تدبیر و امید!
خوب همیشه اشتباه می کردی
نه هیچ اتفاقی نیفتاده راحت باش
شما فکر میکنید مالک ملت هستید و نه خادم ملت. خادم طرز نشستنش اینجوری نیست.
افتخاری نیست که نشستنتان اینگونه بوده.ادب مرد به زدولت او . شما وزیر این مملکت هستید مشاور شما یا حتی همسرتان تا کنون به شما نگفته که اینگونه نشستان حتی جلو دختر یا عروس و مادر و خواهرتان هم درست نیست.
اینم از وزرای دولت بی تدبیری هستش تحمل انتقاد نداران چه اتفاقاتی بدی در این چهار سال بر کشور نازل کرد ان شاالله که هر چه زودتر این دولت بره
سلام ، پس نتیجه می گیریم که ایشان از اول یاد نگرفته بود که چطوری می نشینند!
عذری که بدتر از گانه است
از کوزه برون همان تراود که در اوست.
نحوه نشستن همیشگی من، همینطور است!!!!
پس بابت اینطور نشستن همیشگی آن عذر خواهی کن بنظرم باید کسانی که نزدیک شما بودند از خانواده و ... به شما تذکر جدی می دادند البته می شد توجیه کرد شاید یک لحظه اینطور نشستید و عکس گرفتن ولی خود شما می گیید همیشه اینطور می نشینم
سلام

كار اشتباه توجيه نداره
خوب اگه هميشه اينجورى ميشينى زشته إز الان كه مردم به شما متذكر شدند اصلاحش كنيد
احتمال دارد به دلیل برآمدگی شکم نیشود طور دیگری نشست .
بابا این بنده خدا از شدت استرس و نگرانی برای محیط زیست و مردم شکمش بزرگ شده و نمیتونه طور دیگه ای روی صندلی بشینه، خوب یه کم انصاف داشته باشید. هر آدمی با این شکم در هنگام نشستن روی صندلی به غیر از این روش نمیتونه
نحوه نشستن شما فوق العاده بی ادبانه وحتی وقیحانه است!!!!!!
خوب از روز اول تربیت و اداب نشستن رو بلد نبوده



تربیت ناهل را چون گردکان بر گنبد است
کلانتری و ادب
این یعنی شما همیشه اشتباه میکردی.حالا که متوجه اشتباهت کردند ، اصلاحش کن !
هر چی دلش میخواد میگه و هر کاری میخواد میکنه. چی میدونه که نمی تونن بندازنش بیرون
یعنی از اول تربیت نشستن نداشته
این توحیه است که همیشه اینطور مینشینم. همیشه اشتباه نشسته ای و دوستانت به شما نگفته اند. و در کودکی هم یادت نداده اند. اصولا ادب آداب دارد. اگر در جایگاهی هستی که به یک منصب وصلی دلیل نمیشود که مردم را نادان تلقی کنی.
چه عجب. از یک مرد ایراد گرفتند!43 ساله فقط از حجاب. زنها ایراد می گیرند
اقا دیگه بدتر یعنی یک عمر بی ادبانه نشستی کی می خواهید خودتان را اصلاح کنید .
عذر بدتر از گناه به این میگن
عیسی کلانتری: نشستن من همیشه اینطوری بوده

خوب همیشه آداب نشستن رو نمیدونستی !
آقای کلانتری نشستن شما اینجوره ولی نشستن با ادبان جور دیگر اگر یک شهروند فرد معمول جلوی شما اینجور بشینه آیا شما به شان وشخصیت نداشته تان بر نمیخوره " یه عذرخواهی چیزی از ادم کم نمیکنه چه بسا محترمتر هم بشه اینقدر مغرورانه نتازید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار