بازدید 9343

انتقاد ترامپ از تلاش دولت بایدن برای بازگشت به برجام

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا هفت ماه بعد از شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به کارزار تبلیغاتی و سیاسی بازگشت و دولت بایدن را "فاجعه کامل" خواند و به تلاش های دولت دموکرات بایدن برای بازگشت به برجام انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۶۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲ 27 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ترامپ که شنبه شب به وقت محلی در جمع هوادارانش در اوهایو در نخستین کارزار تبلیغاتی - سیاسی از زمان ترک کاخ سفید حضور یافته بود، افزود: جو بایدن ملت ما را درست در مقابل چشم ما نابود می کند. دولت او بعد از گذشت پنج ماه یک فاجعه کامل است.

رئیس جمهوری سابق آمریکا اضافه کرد بایدن پیشرفت سیاست خارجی را با تلاش برای وارد شدن دوباره به توافق هسته ای ایران از بین می برد. بایدن در برابر دشمنان آمریکا سر تعظیم فرود آورده که خجالت آور است.

ترامپ گفت: بایدن آمریکا را در جایگاه آخر قرار می دهد، ما آمریکا را در جایگاه اول قرار دادیم. ما قصد داریم مجلس را پس بگیریم. سنا و آمریکا را پس خواهیم گرفت.

در این هنگام هواداران او شعار دادند چهار سال دیگر.

ترامپ ادامه داد: بنابراین شما باید اکثریت عظیم جمهوری خواهان را سال آینده به کنگره تحویل دهید و مجبور هستید این کار را انجام دهید. همین جا در منطقه شانزدهم اوهایو شما این فرصت را دارید که یک میهن پرست باورنکردنی را برای کنگره انتخاب کنید، که من او را به خوبی می شناسم. او از دستیاران معتمد من در کاخ سفید و رقیب آنتونی گونزالس است، فردی فقط در نام جمهوری خواه، یک جمهوریخواه جعلی که به استیضاح غیر قانونی من رای داد.

آنتونی گونزالس یکی از ۱۰ جمهوریخواه مجلس بود که به استیضاح ترامپ به دلیل نقش وی در ناآرامی های ۶ ژانویه رای داد. ترامپ قبلاً اعلام کرده بود که در انتخابات میان دوره ای نقش فعالی را در مسیر مبارزات انتخاباتی ایفا خواهد کرد.

ترامپ دموکرات ها را در ایالت های مهم برای تغییر روند انتخابات بدون اختیار قانون اساسی قانونگذاران ایالتی فراخواند و افزود: آنها برای تقلب و سرقت در انتخابات از کرونا استفاده کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی