بازدید 5944

آشفتگی در مدیریت بحران فلوریدا

با گذشت سه روز از فروریختن ساختمان مسکونی ۱۲ طبقه‌ای در شهر میامی فلوریدا همچنان مقامات آمریکایی در مدیریت این بحران ناتوان بوده و برای سومین روز نیز وضعیت اضطراری در این ایالت برقرار است.
کد خبر: ۱۰۶۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸ 26 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از نیویورک تایمز، با گذشت روز‌ها از فروریختن ساختمان مسکونی ۴۰ ساله میامی تا کنون کشته شدن چهار نفر تایید شده است و همچنان وضعیت ۱۵۹ نفر مشخص نیست.

در حالیکه تیم نجات و مقامات آتش نشانی شبانه روز در حال جمع آوری آوار و جستجوی برای افراد مفقودی هستند، خانواده‌های ساکنان برج میامی در بیرون از ساختمان در حال دعا و نیایش برای زنده ماندن خویشاوندان خود هستند.

دولت جو بایدن به رغم اعلام وضعیت اضطراری در فلوریدا هنوز نتوانسته در مشخص کردن علت فروریختن بخشی از ساختمان کاندو اظهار نظر دقیقی انجام دهد و کارشناسان مهندسی و معماری اعلام کرده اند ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا آنچه را که باعث فروریختن این ساختمان شده است را متوجه شوند.

با فروریختن ساختمان کاندو در روز پنجشنبه گذشته بایدن رییس جمهوری امریکا با تایید اعلام وضعیت اضطراری در فلوریدا اعزام کمک‌های فدرال را برای تکمیل اقدامات واکنش ایالتی و محلی دستور داد.

در همین رابطه کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: صدور مجوز توسط رییس جمهوری آمریکا به وزارت امنیت داخلی، آژانس مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) اجازه می‌دهد تا همه تلاش‌های امدادرسانی برای رفع بحران را انجام دهند.

پس از فرو ریختن بخشی از برج مسکونی در نزدیکی میامی در روز پنجشنبه نیرو‌های امداد و نجات با اعزام به محل حادثه به دنبال جستجوی افراد مفقودی زیر آوار و نجات افرادی که ممکن است همچنان زنده باشند است.

تا کنون علت سقوط به یکباره ساختمان مسکونی ۱۲ طبقه که ۴۰ سال پیش ساخته شده بود مشخص نشده است. مقامات محلی می‌گویند که ساختمان پیش از فروریختن در حال تعمیر سقف بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی