بازدید 7152
۹
یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

تا پایان شهریور ۵۰ میلیون نفر واکسینه می‌شوند

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: طبق وعده‌ای که شرکت‌های داخلی تولید واکسن کرونا داده‌اند تا پایان شهریور ۵۰ میلیون نفر در کشور واکسینه می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۵۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 21 June 2021

به گزارش تابناک، پروین صالحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت واکسیناسیون در کشور، اظهار کرد: بر اساس قول‌هایی که شرکت‌های داخلی تولید واکسن مانند بنیاد برکت، شرکت رازی و پاستور داده‌اند باید تا پایان شهریور ۵۰ میلیون نفر واکسینه شوند و این خوش‌بینی وجود دارد که حتی زودتر از دی‌ماه تمام گروه‌های سنی واکسن کرونا دریافت کنند.

وی با بیان اینکه کارایی واکسن‌های داخلی قابل قبول است، افزود: مطالعات این واکسن‌ها روی مدل‌های حیوانی و انسانی انجام شده و امتحان خود را پس داده‌اند، بنابراین کارایی آنان ثابت شده است و یکی از افتخارات ما این است که محققان و پژوهشگران ایرانی توانسته‌اند واکسن با کیفیت کرونا تولید کنند و امید زیادی به واکسن داخلی و خودکفایی در این زمینه داریم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: بنیاد برکت فعالیت‌های بسیار تحسین برانگیزی در تولید واکسن کرونا داشته است و بخش پزشکی این بنیاد بسیار فعال است و در بنیاد برکت بحث تخصص و تعهد با هم آمیخته شده‌اند. این بنیاد بخش اجرایی حساب ۱۰۰ امام(ره) است و در بخش‌های مختلف پزشکی، صنعتی و اقتصادی فعالیت‌های بسیار خوبی در جهت توسعه کشور انجام می‌دهد و واکسن تولیدی بنیاد برکت نیز از کیفیت خوبی برخوردار است.

صالحی با بیان اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: درست است که آمار مبتلایان و فوتی‌ها کاهش پیدا کرده است، اما این موضوع نباید مردم را دچار خوش خیالی کند، چرا که کرونا همچنان جولان می‌دهد و بهترین راه برای مبارزه با این ویروس رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است تا به تدریج همه گروه‌های سنی واکسن دریافت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۹
سنگ بزرگ علامت نزدنه البته مردم عادت کرده اند از مسیولان که بشنوند ولی باور نکنند
ما که از این وعده ها خسته شدیم . شما نشدین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از برج 11 سال قبل دارن تاریخ میدن و هی عقب میندازن .
یه حساب سر انگشتی بکن ببین این تعداد آدم چقدر زمان می بره تزریق واکسنش.بعد بیاید صحبت کنید
انقدر شلم شورباست که بیایید و ببینید، اگه طرف کرونا نگرفته بیاد توی این حوزه های واکسیناسیون، می گیره. آخه یک ذره فکر کردن رو ما نباید داشته باشیم! اینهمه ازدحام؟
دمتون گرم
چند بار تا به حال گفتن تا فلان موقع فلان قدر واکسینه می شن؟

خجالت هم خوب چیزیه
حرف مفت و وعده دادن چقدر ارزان شده
اکر بتوانید به جای 50 میلیون 5 میلیون نفر واکسینه کنی هنر کردید با توجه آمار واکسیناسیون 3 ماه گذشته سال 1400
خدا کنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار