بازدید 4359

کشف مشروبات الکلی در خوابگاه کله پزی

کد خبر: ۱۰۵۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ 21 June 2021

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران از پلمب یک طباخی در ستارخان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ناصر مدیحی طامه رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران گفت: در پی بازرسی از اصناف و اغذیه فروشی‌های پایتخت به همراه بازپرس ناحیه دوم دادسرای سعادت آباد و بازرسان سازمان بهداشت به سراغ طباخی‌های غرب پایتخت رفته و با متخلفان این واحد صنفی برخورد شد.

وی افزود: در یکی از طباخی‌های مورد بازرسی شده واقع در محله ستارخان، مشخص شد که متصدی این واحد صنفی با عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با کله پاچه‌های نیمه پخته شده اقدام به ارائه سرویس به مشتریان خود می‌کرده است.

مدیحی ادامه داد: در این واحد از کله پاچه‌های منجمد، نیمه منجمد و گرم استفاده می‌شده که به هیچ عنوان این موضوع مورد تایید بازرسان سازمان بهداشت نیست.

وی افزود: در بازرسی از انبار این طباخی، تعداد ۲۰ بطری از انواع مشروبات الکلی کشف شد که متعلق به کارگران مشغول به کار در این واحد صنفی بود که پس از کشف و ضبط اقلام، تعداد ۴ نفر نیز به علت استفاده از مشروبات الکلی حین انجام فعالیت و استراحتشان در محل کارشان، دستگیر شدند.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران گفت: علاوه بر تولید محصولات به صورت غیر بهداشتی در این واحد، تخلفات عمده گرانفروشی نیز رویت شد و حسب دستور مقام قضایی حاضر در گشت، این واحد صنفی علاوه بر جریمه مالی؛ پلمب شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی