سود خالص هر سهم شرکت‌های بزرگ چقدر شد؟

برخی نمادهای بورسی در مجامع خود سود تقسیمی میان سهامدارانشان را مشخص کردند.
کد خبر: ۱۰۵۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ 20 June 2021

به گزارش بورس تابناک، بسیاری از شرکت‌های بورسی مجامع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار می‌کنند و ضمن تصویب صورت‌های مالی سود نقدی تقسیمی به سهامداران نیز در این مجامع مشخص می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال میزان سود تقسیمی برخی شرکت‌ها به سهامداران خود به شرح زیر است:

سود خالص هر سهم فملی:

شرکت ملی صنایع مس ایران سال مالی ۹۹ را با سود نقدی ۱۳۴ ریالی به ازای هر سهم به پایان رساند که ۱۲۲ درصد بیشتر از سال ۹۸ است.


سود خالص هر سهم کگل :

کگل در گزارش ۱۲ ماهه تلفیقی با سرمایه جدید به سود ۲۶۵۱ ریالی رسیده که ۸۸ درصد افزایش نسبت به سال قبل داشته است.

سود خالص هر سهم وبملت :

بانک ملت سال مالی ۹۹ را با سود نقدی ۷۹۱ ریالی به ازای هر سهم به پایان رساند که ۲۶۳ درصد بیشتر از سال ۹۸ است.

سود خالص هر سهم شاراک: 

 شرکت پتروشیمی شازند در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به ازای هر سهم ۴,۲۵۵ ریال سود محقق کرده است. که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰۶ درصد افزایش داشته است.

سود خالص هر سهم شبهرن :

شرکت نفت بهران در ۱۲ ماهه سود تلفیقی به میزان ۱۶۵۲۲ میلیارد ریال داشته است و با سرمایه قدیم ۶۳۵۵ ریال سود محقق کرده است که نسبت سه سال قبل ۹۱ درصد افزایش داشته است

سود خالص هر سهم ستران:

شرکت سیمان تهران در ۱۲ ماهه تلفیقی در پایان سال ۹۹ به میزان  ۱۵۲۳ ریال و در سود اصلی ۱۵۰۶ ریال سود محقق کرده است و نسبت به سال مالی قبل ۱۳۰ درصد افزایش داشته است.

سود خالص هر سهم وتجارت:

بانک تجارت در ۱۲ ماهه در سود تلفیقی ۶۱۶ ریال و در سود اصلی ۵۱۱ ریال محقق کرده که نسبت به سال قبل متحول شده است و افزایش چشمگیری معادل ۲۹۸۰ درصد داشته است.

سود خالص هر سهم شپنا: 

شرکت پالایش نفت اصفهان در ۱۲ماهه به سود ۱۲۸۸ ریالی رسیده است. شپنا در ۶ ماهه ۵۷۱ ریال و در ۹ ماهه به سود ۱۱۳۳ ریالی رسیده بود که نسبت به سال ۹۸ به میزان ۲۴۳ درصد افزایش داشته است.

سود خالص هر سهم فخاس:

شرکت فولاد خراسان در ۱۲ ماهه تلفیقی ۱۹۸۵ و در سود اصلی ۱۹۶۷ ریال سود داشته است نسبت به سال گذشته ۱۴۴ درصد افزایش داشته است.

سود خالص هر سهم مبین :

شرکت مبین انرژی خلیج فارس سال مالی ۹۹ را با سرمایه جدید با سودخالص ۴ هزار میلیارد تومانی  معادل ۱۹۶۵ ریال به ازای هر سهم به پایان رساند که ۴ درصد بیشتر از سال ۹۸ است.

سود خالص هر سهم وبهشهر:

شرکت توسعه صنایع بهشهر در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۸۵۴ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۴۷ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۱۴۶ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

سود خالص هر سهم پکرمان:

شرکت گروه صنعتی بارز در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به ازای هر سهم ۲,۸۴۰ ریال سود محقق کرده است. که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸۸ درصدی افزایش داشته است.

سود خالص هر سهم چدن:

شرکت تولیدی چدن سازان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به ازای هر سهم ۴۳۷ ریال سود محقق کرده است. که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۶درصد افزایش داشته است.

سود خالص هر سهم اروند:

شرکت پتروشیمی اروند در دوره ۱۲ ماهه منتهی به اواخر اسفند ماه ۱۳۹۹ ضمن ثبت افزایش سرمایه ۲۰۰% و با لحاظ سرمایه جدید به ازای هر سهم ۲,۸۵۴ ریال سود محقق کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۱۶۹ درصد افزایش داشته است.

سود خالص هر سهم کساوه:

شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا مبلغ ۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴ هزار و ۴۲۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۷۶ درصدی برخوردار است.

سود خالص هر سهم پیزد:

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در پایان سال مالی ۹۹ سود ۶۳۹۶ ریالی به ازای هر سهم شناسایی کرده است که ۱۸۴ درصد بیشتر از سال مالی قبل بوده است.

سود خالص هر سهم هرمز:

شرکت فولاد هرمزگان جنوب در دوره یاد شده، مبلغ ۵۲ هزار و ۲۷ میلیارد و ۶۷۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۸۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۴۷ درصدی برخوردار است.

سود خالص هر سهم کیسون:

شرکت کیسون سود خالص به  مبلغ ۵۵۸.۲ میلیارد تومان شناسایی نموده و بدین ترتیب به ازای هر سهم سود خالص ۱۱۰.۸ تومانی محقق شده است که نسبت به سال قبل جهش ۸۳۲ درصدی داشته است.

سود خالص هر سهم حتاید:

شرکت تایدواتر خاورمیانه در دوره منتهی به سال مالی ۹۹ مبلغ ۵ هزار و ۲۵۶ میلیارد و ۵۲۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۶۹۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۰۲ درصدی برخوردار است.

سود هر سهم وساپا:

گروه سرمایه گذاری سایپا در دوره منتهی به سال مالی ۹۹ مبلغ ۴ هزار و ۳۹۸ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ ۴۱۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۳۰ درصدی برخوردار است.

سود هر سهم خزر:

شرکت فنرسازی زر در دوره منتهی به سال مالی ۹۹، مبلغ ۳۱۰ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۸۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۵۴۵ درصدی برخوردار است.

منبع: نبض بورس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر