بازدید 44954
۷

واکنش احمدی نژاد به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری

رئیس جمهور پیشین ایران طی سخنانی تاکید کرد که ایران در آینده با تحولات بزرگ و اصلاحی روبرو خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۵۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴ 20 June 2021

به گزارش «تابناک»، محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین ایران اظهار کرد: در آینده ایران با تحولات بزرگ و اصلاحی روبرو خواهد بود اما به نظر نمی رسد که در کوتاه مدت تغییرات چندانی در سیاست خارجی روی دهد.

احمدی نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار اسپوتنیک در خصوص سیاست خارجی ایران در دولت جدید ایران گفت: شرایط منطقه و جهان، شرایطی بسیار پیچیده و در حال تحول است. کل ملت ها دارند به نتیجه واحدی می رسند که نظم حاکم بر جهان، نظم موفقی نیست و نظمی که امروز جهان را اداره می کند نتواسته است امنیت، صلح، رفاه و آزادی را به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: بنابراین باید در آینده نزدیک منتظر تحولات بزرگی در مناسبات و نظم جهانی باشیم. در ایران نیز به همین ترتیب. در ایران هم تحولات بزرگ و اصلاحی اتفاق خواهد افتاد اما به نظر نمی رسد که در کوتاه مدت تغییرات چندانی در سیاست خارجی اتفاق بیفتد. اما همراه با تحولات انسانی در آینده نه چندان دور مناسبات جهان کلا تغییر خواهد کرد و به تبع آن مناسبات ایران هم تغییر می کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۷
ان شاالله.
امام زمان که آمد ( انشالله بزودی) این میگه دیدید گفتم تغییرات بزرگی در راهه!! خخخخ
چه غیب گویی می کنه این احمدی نژاد. خوب این را هر کودکی هم می تونه پیشگویی کنه دیگه. اصلا بشر از روزی که خودش رو شناخته همینو فکر می کرده. بحث آخر الزمان هم که در دوران های مختلف طرح شده همین طرز تفکر هست. اینکه ما بشینیم و بگیم در آینده اتفاق هایی خواهد افتاد که حرف مهمی نیست. حرفی که خریدار داره اینه که راه حلی ارایه بدهیم که عملیاتی باشه و قابلین اجرایی داشته باشه. حرفهای مبهم که در آینده بشر روز خوش خواهد دید چه دردی از مردم زمان حال را برطرف می کنه؟ این مشکلی که اقای احمدی نژاد طرح می کنه همه می فهمن. همه می دونن که ناراضی هستند. همه می دونن که نظم موجود جوابگو نیست. ولی احمدی نژاد پیش خودش فکر نکنه که خیلی حرف مهمی زده و مثلا اومده آینده رو پیش بینی کرده. درست مثل اینه که من بیام بگم فردا یا پس فردا یا پسین فردا یا فرداهای بعدش یک اتفاقی در یکجای دنیا خواهد افتاد. بعدش هم یک اتفاقی بیافته بیام بگم دیدید من گفتم یک اتفاقی می افته.
جدیدا غیبگو هم شده
درود بر مرد عمل در میدان احمدی نزاد عزیز که زرف اندیش است و در دل ملت انقلابی م مستضعف جا دارد.
آقای احمد نژاد هم با این انتخاب مردمی آتشش خاموش شد
خود شیفته !!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر