کدام نماد‌های بورسی افزایش سرمایه دارند؟ | درصد افزایش سرمایه شپنا تغییر کرد

جزییاتی از افزایش سرمایه چند شرکت بورسی در ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در سایت اطلاع رسانی کدال منتشر شد.
کد خبر: ۱۰۵۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰ 19 June 2021
به گزارش بورس تابناک، جزییاتی از افزایش سرمایه سه شرکت بورسی در ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ در سایت اطلاع رسانی کدال منتشر شد. افزایش سرمایه سرمایه گذاری ایساتیس پویا با نماد ویسا، شرکت ماشین سازی اراک با نماد معاملاتی فاراک و شرکت بیمه حافظ با نماد وحافظ  به شرح زیر است و همچنین شرکت پالایش نفت اصفهان از افزایش درصد افزایش سرمایه خود به ۸۴ درصد خبر داد.
 

درصد افزایش سرمایه «شپنا» تغییر کرد

پالایش نفت اصفهان با نماد معاملاتی شپنا درصد افزایش سرمایه خود را به ٨۴ درصد افزایش داد. به این ترتیب سرمایه شرکت از ۷۶۰۰ میلیارد تومان به ١٣٩۴٧.۴ میلیارد تومان خواهد رسید.

 

 افزایش سرمایه ۲۸۰ درصدی «ویسا» 

هیأت مدیره سرمایه گذاری ایساتیس پویا با نماد معاملاتی ویسا،  افزایش سرمایه ٢٨٠ درصدی این شرکت از محل سود انباشته را به تصویب رساند.
با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده است.
 
 

افزایش سرمایه ۴۴ درصدی «فاراک»

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه ۴۴ درصدی شرکت ماشین سازی اراک با نماد معاملاتی فاراک از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را صادر نمود.
در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت ماشین سازی اراک (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۱۴,۳۵۱,۱۷۹,۶۵۴,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۶,۲۸۶,۵۴۷,۹۷۸ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۶,۲۸۶,۵۴۷,۹۷۸,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۶,۲۸۶,۵۴۷,۹۷۸,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی.
موضوع افزایش سرمایه: تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز
 
 

افزایش سرمایه ۳۱۰ درصدی وحافظ

در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بیمه حافظ (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی: ۱۲۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: ۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران.
موضوع افزایش سرمایه: اصلاح ساختار مالی، ارتقای رتبه توانگری مالی و فعالیت در سرزمین اصلی
همچنین مجمع عمومی فوق العاده می‌تواند با انجام افزایش سرمایه از مبلغ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران موافقت و اختیار عملی نمودن آن را به مدّت ۲ سال به هیئت مدیره تفویض نماید تا هیئت مدیره شرکت پس از أخذ مجوز از سازمان و بیمه مرکزی ج. ا. ا نسبت به عملی نمودن آن اقدام نماید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی