بازدید 6035

برگزاری آزمون درس «آشنایی با طب ایرانی و مکمل»

دانشگاه علوم پزشکی مجازی آزمون دوره چهارم درس آشنایی با طب ایرانی و مکمل ویژه دانشجویان سال آخر را برگزار می کند.
کد خبر: ۱۰۵۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸ 19 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، تقویم زمان برگزاری آزمون دوره چهارم درس آشنایی با طب ایرانی و مکمل در دانشگاه علوم پزشکی مجازی اعلام شد.

آزمون فراخوان چهارم درس «آشنایی با طب ایرانی و مکمل» در دو نوبت در روزهای ۶ و ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

دانشجویانی که مدارک آنها توسط کارشناسان بررسی و تکمیل شده و ثبت نام آنها نهایی است می توانند در آزمون ۶ تیرماه شرکت کنند و سایر دانشجویان بعد از تکمیل مدارک در تاریخ ۲۷ تیرماه آزمون بدهند.

دانشجویان همچنین می توانند از روز دوشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ وارد سایت آزمون دانشگاه علوم پزشکی مجازی به نشانی https://exam.vums.ac.ir شوند و با ورود به پنل کاربری خود – با وارد کردن کد ملی خود هم به عنوان نام کاربری و هم رمز عبور- از زمان برگزاری آزمون خود مطلع شوند.

دانشجویان اتباع نیز می توانند با اضافه کردن ارقام صفر به اول شماره پاسپورت خود و رساندن آن به ۱۰ رقم، وارد پنل کاربری خود شوند.

دانشجویان ترم آخر سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه های علوم پزشکی ملزم به ثبت نام و اخذ درس دو واحدی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» و گذراندن آن به صورت مجازی هستند.

این درس دو واحدی ویژه دانشجویان ترم آخر سال تحصیلی۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور است و با مشارکت دفتر طب ایرانی و مکمل، هیات ممتحنه و ارزشیابی رشته طب سنتی و دبیرخانه های تخصصی ارائه می شود.

گروه هدف دانشجویان علوم پزشکی است و این درس برای دانشجویان دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و کارشناسی پیوسته رشته های پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی و تغذیه به صورت اجباری و برای دانشجویان سایر رشته های علوم پزشکی به صورت اختیاری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار