بازدید 25013

مشارکت ۲۵ درصدی مردم اصفهان تا عصر امروز

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان گفت: طبق اطلاعات رسیده تا کنون بیش از ۸۰۰ هزار نفر از واجدان شرایط رای در استان اصفهان تا عصر امروز در انتخابات شرکت کرده اند که ۲۵ درصد کل واجدان شرایط را شامل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴ 18 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد نقی نقدعلی، عصر امروز (جمعه_ ۲۸ خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا کنون در سطح استان اصفهان مشارکت در انتخابات ۲۵ درصد بوده است که در مقایسه با دوره قبل نسبت به زمان میزان مشارکت بهتر بوده است که البته شب به دلیل خنک شدن هوا میزان مشارکت افزایش خواهد یافت.

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند برای تحول در وضع موجود و برون رفت از مشکلات و روی کار آمدن یک مدیریت عدالت محور و فساد ستیز را در عرصه ریاست جمهوری و شورا‌های شهر حاکم کنند.

به گزارش ایسنا؛ رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان ادامه داد: مورد روستای میدانک فریدونشهر حل شد و امکان ابطال آرا در این حوزه انتخابی بعید است.
وزارت کشور در رای گیری الکترونیک باید بهتر عمل می‌کرد، اما در مجموع عملکرد هیات‌های نظارت و اجرایی در استان مطلوب بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی