بازدید 15349
۳
بسته ویدیویی «تابناک»

چگونه کاندیدا عیوبش را می‌پوشاند؟ / تکنیک گربه مرده در انتخابات / تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر انتخابات / ریزش آرا به چه معناست؟ / پیغام کمپین انتخاباتی چیست؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۰۵۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵ 17 June 2021

چگونه کاندیدا عیوبش را می‌پوشاند؟ / تکنیک گربه مرده در انتخابات / تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر انتخابات / ریزش آرا به چه معناست؟ / پیغام کمپین انتخاباتی چیست؟ / چرا بیت المقدس اهمیت دارد؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

برای مشاهده هر ویدیو بر روی تیتر هر ویدیو کلیک کنید.

 


چگونه کاندیدا عیوبش را می‌پوشاند؟

مشاور کمپین های آمریکایی توضیح می دهد، چطور کاندیداها عیوب خودشان را می پوشانند. جی تاونسند می گوید که تمام کاندیداها عیب دارند و تمامشان یا حرف احمقانه زدند یا کار احمقانه ای انجام می دهند، چون انسان جایزالخطاست. او می گوید کاندیداها برای پوشاندن عیبشان وعده هایی می دهند که غیر از خودشان کس دیگری آن را نداده است. تا مردم فکر کنند اگر آن کاندیدا انتخاب نشود، آن وعده انتخاباتی به عمل نمی پیوندد.

 

تکنیک گربه مرده در انتخابات

لینتون کروزبی در استرالیا به جادوگر شهر آز معروف شده است، چون در انتخابات‌ نمی‌بازد. این استراتژیست انتخاباتی در انتخابات ۲۰۱۵ انگلستان کاری کرد که به آن حقه گربه مرده می‌گوید. این حقه باعث شد حزب محافظه کار که در انتخابات قبل با اختلاف کمی پیروز شده بود با اختلاف شدید پیروز شود و بدون ائتلاف دولت تشکیل داد. این ویدیو را ببینید تا با این حقه انتخاباتی آشنا شوید.

 


تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر انتخابات

آیا تا به حال در آستانه انتخابات دیده اید رسانه های اجتماعی چگونه از تبلیغات و نظرات دوستانه برای رای دادن به کاندیدایی خاص پر می شوند؟ آیا می توان از آن برای نمادی از انتخابات استفاده کرد؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را بگیریم.

 

 

پیغام کمپین انتخاباتی چیست؟

در این ویدیو مشاور کار کشته ی انتخاباتی آمریکا توضیح می دهد، چه چیزی پیغام انتخاباتی را تشکیل می دهد؟ او توضیح می دهد که پیغام متشکل از پنج عنصر است. در این ویدیو چهار عنصر آن را توضیح خواهد داد. این چهار عنصر شامل داستان زندگی، ارزش های کاندیداها، مواضع آنها و حرف هایی است که باید در مورد رقیبشان بگویند. عنصر پنجم شعار انتخاباتی را در ویدیویی جداگانه بررسی خواهیم کرد.

 


ریزش آرا به چه معناست؟

آیا تاکنون شنیده‌اید که کاندیدایی رای کاندیدای دیگری را شکسته یا باعث ریزش آرای او شود؟ در این ویدیو با مفهوم ریزش آرا و کاندیدایی که رای را می شکند آشنا می شوید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رای ما چه تاثیری دارد

وقتی میدانیم وعده های داده شده قرار نیست محقق شوند !؟!؟!!!؟

رای نمیدم
رای بنده نزد خودم امانت میماند
کسی را در حد ریاست جمهوری نمی بینم
رای بی رای .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر