بازدید 7539

حمایت سردار رودکی از محسن رضایی

کد خبر: ۱۰۵۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲ 16 June 2021

سردار رودکی، فرمانده لشکر 19 فجر، در دوران دفاع مقدس، با صدور پیامی ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات، گفت:اینجانب حدود چهل سال است که آقای دکتر محسن رضایی را از نزدیک می­ شناسم و با توانائی­ های ایشان عمیقاً آشنایی دارم، به همین دلیل ایشان را برای حضور در مسئولیت ریاست جمهوری، اصلح می­ دانم.

متن پیام سردار رودکی بدین شرح است:

" بسم الله الرحمن الرحیم "

انتخابات 28 خرداد همزمان با پنجمین دهۀ آغاز انقلاب اسلامی نوید بخش توفیقات بزرگ ملت ایران است. باید با حضوری شکوهمند و با انتخاب نامزد اصلح، دیگر بار دشمنان را مأیوس کنیم.

اینجانب حدود چهل سال است که آقای دکتر محسن رضایی را از نزدیک می­ شناسم و با توانائی­ های ایشان عمیقاً آشنایی دارم، به همین دلیل ایشان را برای حضور در مسئولیت ریاست جمهوری، اصلح می­ دانم.

بخشی از ویژگی های آقا محسن، عبارتند از:

- او شخصیتی آینده­ نگر است، تهدیدات را پیش­ بینی و برای مواجهه با آنها برنامه­ ریزی می­کند؛
- به جوانان اعتماد دارد و از مهارت فوق­العاده­ ای در شناسایی و برکشیدن استعدادها برخوردار است، آقا محسن در طول دوران دفاع مقدس، چهره­ های ناشناخته و ظرفیت­ های بزرگی همچون شهیدان قاسم سلیمانی، مهدی باکری، حسین خرازی، احمد کاظمی و ... را در جوانان کشف کرد که هر یک به قهرمانانی نامدار تبدیل شدند؛
- امنیت ملی را عمیقاً می­ شناسد و به آینده امیدوار است؛
- آقا محسن، شخصیتی عدالتخواه، ضد فساد، مردمی، با کفایت و دارای کارنامه­ ای انقلابی و جهادی است؛
- اقتصاد را به خوبی درک می­ کند و برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و پیروزی در جبهۀ اقتصادی، برنامه­ ای وسیع و همه جانبه دارد؛
- در تدوین و تنظیم سیاست­ های کلی نظام، در حوزه­ های گوناگون بویژه در قلمرو مسائل اقتصادی، بعنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، تجربه­ ای گران­بها دارد؛
- ... .
با عنایت به موارد مذکور، اینجانب خاضعانه از ملت غیور و قدرشناس ایران دعوت می­ کنم که با حضور چشمگیر در انتخابات و رأی به دکتر محسن رضایی، بعنوان نامزد اصلح، مقدمات تشکیل دولت کارآمد و متعهد را فراهم نمایند.
بدان امید که با عنایت خداوند متعال و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری با تشکیل دولتی با نشاط و انقلابی بتوانیم در جنگ همه جانبۀ اقتصادی، به توفیقات بزرگ دست یابیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل