بازدید 66307

سردار اشتری: خودروهای شیشه دودی توقیفمی‌شوند

فرمانده ناجا گفت:خودروهای بدون پلاک، پلاک مخدوش و خودروهایی که شیشه دودی دارند باید متوقف و اعمال قانون شوند.
کد خبر: ۱۰۵۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ 16 June 2021

به گزارش تابناک، سردار حسین اشتری در جلسه جمع بندی نظارت ستادی پلیس راهور ناجا که با حضور اعضاء هیات رئیسه ، معاونین و روسای ناجا برگزار شد ضمن تبریک ایام با سعادت دهه کرامت اظهار داشت: انشاالله این دهه باعث خیر و برکت برای مردم عزیزمان باشد ، خصوصا که انتخابات در این ایام خجسته برگزار می شود، انشاالله با عنایت ائمه و الطاف الهی انتخابات خوبی پیش رو داشته باشیم.

وی اظهار داشت: نظارت از مجموعه ها حرکت خوبی است ، هم برای رده بازرسی شونده و هم برای رده بازدید کننده ، خصوصا از زمانی که اعلام می شود از یگانی بازرسی بعمل خواهد آمد تا زمانی که بازرسی صورت می پذیرد ، مجموعه خود را آماده می کند و کارهای عقب افتاده شان را جبران می کند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در بازرسی ها معایب ، محاسن و نواقص مشخص می شوند و اثر خوبی را در مجموعه در بر دارد. بارها در جلسات اعلام کرده ایم، هر موقع نهادهایی مثل ستادکل ، بازرسی کل کشور و... خواستند از ناجا بازرسی کنند ، ما استقبال می کنیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جمع بندی ها به نفع سازمان است. در نیروی انتظامی تنوع ماموریت بسیار زیاد است و وقتی بازرسان از مجموعه ناجا بازرسی می کنند ، به میزان فعالیت و عملکرد پلیس پی می برند.

فرمانده ناجا ضمن تقدیر و تشکر از رئیس پلیس راهور ناجا و همکارانشان اظهار داشت: حقیقتا پلیس راهنمایی و رانندگی اقدامات بزرگی را انجام داده است. نوع کار راهور ، کار سخت و اثرگذاری است و همواره در طول شبانه روز مورد قضاوت مردم قرار دارد.

سردار اشتری درخصوص رضایت مندی مردم از عملکرد پلیس راهور گفت: مردم به پلیس راهور اظهار علاقه می کنند و اینجانب در نظرسنجی ها رضایت مردم را از عملکرد پلیس راهور به وضوح می بینم و قطعا این خدمات برای کارکنان نیز در زندگی شخصی شان برکات زیادی خواهد داشت.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در پلیس راهور نیز بیان داشت: در ادوار مختلف پیشرفت های خوبی در این پلیس صورت گرفته ، اما در دوره سردار هادیانفر کارها با شتاب بیشتری همراه بوده و حرکت رو به جلو و همچنان ادامه دار است ، بنابراین ضرورت دارد پشتیبانی های لازم نیز از این مجموعه صورت گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تامین تجهیزات با توجه به تحریم و کمبود اعتبارات و شرایطی که در نیروی انتظامی و کشور وجود دارد بسیار سخت است، البته باید به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم.

سردار اشتری در خصوص هوشمندسازی در رده های پلیس تصریح کرد : یکی از این رده ها ، پلیس راهنمایی و رانندگی است که موضوعاتش خدماتی و موردنیاز مردم است، پس باید با سرعت بیشتری حرکت کنیم و قطعا نتیجه آن آورده خوبی برای سازمان خواهد داشت.

وی با تاکید بر اولویت بندی در پشتیبانی از ماموریت ها بیان داشت: درحال حاضر اولویت پشتیبانی و نیازمندی ها ، باید هوشمندسازی پلیس باشد،سه درگاه پلیس راهور ، پلیس آگاهی و گذرنامه در اپلیکیشن پلیس من پیاده سازی شده است و چنانچه مردم بتوانند با این سامانه ارتباط بگیرند ، با یک تحول سیستمی بزرگ در ناجا روبه رو خواهیم شد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: سهم دستگاه ها در اجرای کار باید مشخص شود و باید از هر دستگاهی برابر سهم و تعهداتش در اجرای پروژه ها مطالبه گری کنیم و از وزرا بخواهیم که بیشتر همراهی کنند.

وی گفت: انشاالله دولت جدید با انگیزه بیشتری به ناجا کمک کند و از همان اول از این دولت بخواهیم پیگیر امورات بوده و جوابگو باشند.

سردار اشتری در زمینه ارائه خدمات به مردم گفت: خدمات باید سریع و روان باشد مانند سامانه نوبت دهی اینترنتی.

فرمانده ناجا در خصوص آموزشگاه های رانندگی بیان داشت: باید نظارت ها در این آموزشگاه ها بیشتر شود ، ما منبع درآمدی را آماده کرده ایم و تعدادی نیز از این طریق امرار معاش می کنند ، ولی باید بصورت مستمر بر عملکرد آنها نظارت داشته باشیم.

وی در خصوص ترخیص خودروهای رسوبی اعلام کرد: طرح ویژه آزادسازی و ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها به مدت دوماه اجرا خواهد شد .

سردار اشتری با اشاره به اجرای طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در سراسر کشور بیان داشت :در راستای افزایش رضایتمندی مردم و ارائه خدمات، تسهیلات ویژه ای از سوی پلیس در نظر گرفته شده که با توجه به مشکلات اقتصادی و تورم، وسایل نقلیه که در حال حاضر وسیله امرار معاش و استفاده مالکان است تحویل آنان شود و کلیه جرایم خودروها اگر مربوط به سال ۹۹ به قبل بوده به اصل خود برمی گردد و هزینه پارکینگ با تعرفه و نرخ مصوب سال1394 محاسبه خواهد شد و همچنین می توانند جریمه های خود را تا یکسال بصورت قسطی پرداخت نمایند ، در این طرح هیچ الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری و عوارض آزاد راهی نیست و فعلا برای ترخیص خودرو معاینه فنی نیاز نیست.

وی در خصوص خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش گفت: اینگونه خودروها و خودروهایی که شیشه دودی دارند باید متوقف و اعمال قانون شوند ، چون در صورت عدم برخورد زحمات همکاران ما را زیر سوال خواهند برد.

فرمانده ناجا در خصوص تامین معیشت کارکنان بیان داشت: هرچقدر می توانید نیازهای اولیه کارکنان را برآورده کنید که مهمترین نیاز در این مرحله ، تامین مسکن است. همچنین باید به خانواده شهدا ، متوفیان و بازنشستگان توجه بیشتری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۲۴
لطفاً شیشه های کاملاً تیره (مشکی) را ممنوع کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
چشم.فرمایش دیگه ندارید.بستنی و نوشابه هم هستا.فضولی مگه.دوکلمه از مادر عروس شنیدیم.شب بیا باغ کار دارم باهات
سردار شما بیا مواد فروشا و معتادان متجاهر رو جمع کن که همه جا پخشن....
عجول ، سه روز دیگه تحمل می کردی انتخابات تموم شده بود بعد درست و حسابی شروع می کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
هنوز رئیسی نیامده اینطور گیر به زندگی ما داده آید وای به حال این که او هم سر کار بیاید چیز دیگری مانده است که به خواهی گیر بدهید
.
.
باید با وارد کنندگان و توزیع کنندگان و
فروشندگان چراغ زنون هم برخورد بشه
پاسخ ها
مهدی
| Netherlands |
۰۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
هر چی فساد تو مملکته از زنون و شیشه دودیه بابا جمع کنید تفکرات مزخرفتونو همین چیزها تو فکرتونه شدین جهان سوم زنون و دودی تو اروپا جزع آپشنهای لازم هر ماشینیه واس شما شده تخلف
یعنی مردم از نور آفتاب کور شوند شیشه ری دودی نکنند، اصلا چرا دودی شیشه کشف شد، کاشفش را بکشید...
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
کشف نشد جانم ، اختراع شد . . .
فقط جریمه کنید پول در بیارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
هیچ کدوم از پول جریمه ها توی جیب نیروی انتظامی نمیره.
جناب سردار
چرا خودروهای بدون پلاک ، پلاک مخدوش را با خودروهای شیشه دودی جمع می بندید ؟!
آیا تخلف همه اینها مساوی است ؟!
شما آیا می دانید که در این گرما زن و بچه مردم در خودرو ها از گرما در عذاب هستند و اتفاقا با این دستور شما ، همکارانتان از بین تخلفات فوق بیشترین برخورد را با شیشه دودی خواهند کرد و اتفاقا سالم ترین و ساده ترین و بی آزارترین اقشار جامعه اولین کسانی هستند که با این دستور مورد اهانت و برخورد همکاران شما قرار می گیرند ؟!
و اتفاقا آنهایی که با مقاصد خاص شیشه خودرو را دودی کرده اند بلد هستند که چگونه گرفتار قانون و ماموران شما نشوند . و امثال من که با ماشین بدون کولر تنها سرپناهم در مقابل خورشید تابستان همین شیشه نیمه دودی است که از امروز از ترس ماموران شما یا خودم آنرا بر می دارم یا همکاران گوش به فرمان شما !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
!این چیز تازه ای نیست اخوی پول مهمتر از مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
درود به شرفت
کار درستیه چون زورگیری با ماشین زیاد شده
پاسخ ها
خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
زورگیری با موتور که بیشتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
میشه زود همه چیز تائید نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
زورگیری باماشین درسته زیادشده ولی چه دلیلی داره به دودی کردن شیشه هاگیربدن اونیکه زورگیری میکنه باپلاک دزدی میکنه پس ربطی به دودی کردن نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
داداش ما از بنیاد مشکل داریم مردم گرسنه دزد میشوند جنایتکار میشوند ب حرام توجه نمیکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
می توانید بگویید گودرز چه ربطی به شقایق دارد
،،،
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
اقای نصباتامحترم،شما همه روباهم جمع نبندید؟بایدبدونن وبتونن باچه کسی باید اعمال قانون بشه!!خودروی شخصی با خودرویی که مسافرمیبره جداست.شاید جنابعالی داشته باشی خودرویی تهیه کنی که کولر دوتیکه داشته باشه.ولی امثال ما که یک پرایدیداریم که کولرش جواب گرمای خوزستان ونمیده چکار کنن.
جناب سردار اشتری پس جنابعالی هم که گاها در گرمای آفتاب در مراسمات عینک دودی میزنید، باید عینک شما رو توقیف شود.
بجای حذف شیشه دودی کشوررو درست کنین تا سرقت و تخلف نباشه.توی خوزستان تابش آفتاب اجازه نمیده کولرخنک کنه.
بعد یه سوال دیگه چرا با خودروهای شوتی مسیر هندیجان تا اندیمشک برخوردی نمیکنین اصلا پلاک ندارن و باسرعتهای خیلی بالا حرکت میکنن
ماشین من مدل87پراید هروقت کولر روشن کردم سرعتش کم شد بعدش موتور ایراد پیدا کرد کلی هزینه رو دستم گذاشت آخرشم بهم گفتن کولر ماشینت استفاده نکن دکوریه مجبور شدم برم شیشه رو دودی کنم پارکینگ هم نداریم میزارم داخل کوچه جلو در با این گرما بدون کولر شیشه دودی نشه چه خاکی به سرم بریزم هرروز یه بهونه میاریید جیب ما بدبختا رو خالی کنید
کار صحیحی است چون زور رگیری و آدم ربایی انجام میدند
با سلام
در حال حاضر هیچ نا امتی بیشتر از پلاک مخدوشها تو جاده ها و شهرها مردم رو تهدید نمیکه
واقعا سلب آرامش شده
ولی تو اتوبانها راحت از عوارضی و پلیس راه رد میشن.... اکثرا قاچاقچی هستن
چرا ماشین های دولتی و مقامات که دودی هستند ، اعمال قانون نمی شود ؟ قانون فقط برای مردم عادی وضع شده ؟ اصلا کدام ماده قانونی شیشه دودی را ممنوع کرده ؟
خیلی جالبه که هرکس به خودش اجازه میده که قانون وضع کنه .
مجلس با رای حداقلی = عدم وجود مجلس ، که باعث میشه هر کسی تو هر مسئولیتی قانون وضع و اجرا کنه
به پیشواز انتخابات می رویم با شیشه دودی می رویم
ازکسی که فرقون هم نداره پرسیدید که از پلیس راهنمایی رانندگی راضی هستید اون هم جواب داد آره خیلی راضی هستیم
ماشیهاییکه از کارخونه دودیست چی ؟ فقط دنبال کاسبی هستید .هرروز میگردید بهانه جدیدی پیدا کنید .....
سلام جناب آقای اشتری آیا دودی کردن شیشه خودروها مغایر با قانون اساسی کشور است؟
آیا دودی کردن شیشه خودرو ها آسایش وامنیت حامعه را به خطر می اندازد که شما این همه نگران آن هستید!
جناب آقای اشتری نور آفتاب اشعه ای تولید می کند که منجر به سرطان پوست می شود
دودی کردن شیشه ها تاحدودی زیادی از ابتلا به سرطان جلو گیری می کند.
بله شاید ی نفر بخواهد از این موضوع سو استفاده کند ولی نباید سلامتی مردم را بخاطر یک نفر به خطر انداخت
اگر چنین نظری دارید پس از فردا اگر فردی مرتکب خلاف شد شما کل مردم را زندانی ویا بیرون آمدن از منزل را منع کنید.
همه چیزمون از نظر شکمی خوردوخوراک حل شد همین شیشه دودی مونده بود که اینم انشاالا حل میشه در عجبم
سلام جناب سردار اشتری.اگر برای شما ممکن است دستور فرمائید خودرهای که صدای خیلی ناهنجار ازاگزوز انها بلند می شود و تعداد انها زیاد شده را جمع اوری کنند .ما ساکنین منطقه22واقع در خیابان اردستانی ، از سر و صدای ماشینهای که اقدام به بر داشتن اگزوز خود کرده اند و هر شب تا صبح در این مسیر اقدام به تردد می نمایند و ساکنین این محله ر ابه ستوه اورده اند.خواهشمند است به نیروی انتظامی منطقه ورد اورد وچیتگر دستور فرمایید جلوی این افراد گرفته شود .هر چند اهالی این منطقه چندین بار این موضوع را به نیروی انتظامی گوشزد کرده ولی اقدامی صورت نگرفته .با تشکر.
بیا خوزستان ببینم همین دستورو میدی
شیشه دودی چراااا باید جریمه بشود . چراا واقعا نمی فهمید هااا گرم هست
در برخی شهرها شدت آفتاب به حدیست که بدون دودی امکان رانندگی نیست قربانت بروم.
خدابزرگه.
باشه مشکلی نیست اگه میتونینی سردار عزیز بیا ده دقیقه باشیشه معمولی و خودروی رنگ تیره با کولر بمون زیر افتاب جنوب
سلام حرف جناب سرهنگ و دوست عزیزمون درسته بابت زور گیری ولی خوب انصاف داشته باشید من با یه بچه کوچیک گرمای تابستان باید چکار کنم اعمال قانون بشم من فقط شیشه راننده خودم دودی نیستش
شما که جای ما خوزستانیا نیستین واس خودتون میبرین میدوزین اینجا قیامته بی انصافا
دست پلیس درد نکند چرا جلوی شیشه داوودی اینقدر دیر گرفتید تمام خلاف از موقع این شیشه داوودی آمد زیاد شد
جناب سردار سلام .اگه زحمتی نیست تشریف بیارید خوزستان ببینید میتونیدتحمل کنید گرما طاقت فرسا رو که اگه دودی نباشه ماشین ها به هیچ عنوان نمیشه نشست توماشین.حالا جاهایی دیگه ازشیشه دودی سوء استفاده میکنن و مرتکب جرم میشن‌که نباید دودش تو چشم مردم جنوب بره.بیشتر خودروهای انتظامی و نظامی وخودروشخصی نظامی ها دودی هست.تشریف بیارید از نزدیک ببینید.
خجالت بکشید
الان فقط مشکل مملکت شیشه دودی شده ....
یک روز در روزهای گرم تابستان منطقه جنوب تشریف بیار ببینم میتونی توماشین بشینی بری دنبال کارات یانه؟؟؟ مشکلات منطقه ایی راه حل های منطقه ایی ارائه بدین نه اینکه در تهران نشستین برا کل کشور تصمیم میگیرین
ماشینهای میلیاردی خارجی ک بصورت فابریک شیشه دودی هستن را کاری ندارن اما من ک با پرایدم اسنپ کار میکنم و واسه تحمل گرما یکم شیشه هام رو دودی کردم باااااید جریمه بشم... کلا هر چی سنگه مال پای لنگه
ماشینهای خارجی همه شیشه دودی اند!
موتورهای با پلاک مخدوش در مرکز پایتخت جولان میدند هیچ کاری نمیکنید یا شاید نمیتونید ؟!
کار منطقی است چون بیشتر جنایت ها داخل وتوسط همین ماشین ها رخ می ده
جناب سردار
اونی که توی گرمای ۶۰ درجه داره دست وپنجه نرم میکنه و توان مصرف سوخت ،ماهی ۶۰ لیتر وپرداخت بنزین ۳۰۰۰ تومانی رو نداره که کولر بزند، با پلاک مخدوش وبدون پلاک که یا قاچاقچی یا سارق هستند ،مثل هم باید توقیف شوند ؟!!!!!!
منم قطعا می‌گویم که خود پلیس راهور وراهنمایی ورانندگی جزء بی نظم ترین مراکز است. فکر می‌کنند اعمال قانون می‌کنند خودشونو فراموش کردند باور ندارید سری به مراکز تعویض پلاک و غیره بزنید ببینید چطور رفتار می‌کنند کلا بی برنامگی بی نظمی موج میزنه از شماره نوبت ساده اینترنتی و الی ماشالله. فقط جیب خودشونو پر میکنند
اینهمه ماشین باشیشه دودی !همش هم اقازاده ... درعمل خبری نیست
جناب سرادر همه مثل جنابعالی سوار ماشین کولر دار نیستند، در ثانی شما که میفرمایید شیشه دودی باید اعمال قانون بشه گرمای جنوب و جنوب شرق کشور را لابد ندیدید که بدون شیشه دودی کولر ماشین هرگز قادر به خنک کردن کابین ماشین نمیباشد! ی
راه جدید پول در اوردنه؟
چیه باز پولاتون تموم شد
شیشه دودی با درصد کم خیلی خوب ومفید برای رانندگی است وهیچ اشکالی ندارد وتوقیف خودرو به این دلیل بی معنی است در ضمن نیروی انتظامی مجری قانون است نه قانون گذار نمی تواند راسا برای هر موردی تصمیم واجرا کند
از قدیم گفتن سواره از پیاده خبر نداره،خودتون سوار ماشینهای شبشه دودی ۷۰ درصد هستین خبر از مردم ندارید که تو دمای ۵۵ درجه خوزستان دنبال کارن و واقعا نمیشه بدون شیشه دودی سر کرد،لطفا قبل از چنین تصمیم گیری هایی به فکر مردم بیچاره هم باشید
البته ببخشید بیشترشون ماشین های دولتی هستن که شیشه دودی هستن ووووووووووو
سردار ده دقیقه با ماشین به چرخی بزن اهواز اون موقع دوست داشتی جریمه کن
جاده بندرعباس میناب و سیریک ماشینهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش بیشتر از ماشینهای پلاک دار است و به راحتی و بدون دردسر از ایست و بازرسیها و جلو پلیس راه عبور می کنند . هیچ مرجعی هم با آنها برخورد نمی کند
من نمیدانم خودرو جز حریم شخصی هست یا نه اکه شخصیه مثلا میشود به کسی بگن تو نمیتونی شیشه مات به درب وپنجره خونت بیندازی در هر صوورت باید موقعیت زمانی نیز سنجیده شود
چراباتودروهای واقعان متخلف برخوردنمیکنن همه رو ک نباس بایه چشم دید. گناه ماجنوبی ها چیه ک بایدازنورشدیدخورشیدوهوای بسیارگرم بسوزیم. بخداشیشه های ماشینم دودی هست امابازم کولرجواب نمیده ازگرمای زیاد باس زن وبچه هامون بسوزن دیگه توماشین تاشماراحت بشین
همه جای دنیا شیشه خودرو ها دودی میشه مشکلی هم پیش نمیاد به جای این کارها عرضه دارید برید اراذل و اوباش رو دستگیر کنید
سلام،برای چی شیشه دودی برای آفتاب است که اذیت نشوند چراخودروهای خودتان دودی است
باسلام خدا را شکر به جناب سرداراشتری بگویید نمردیم که روش جدیدی برای کسری بودجه پیدا کردن ....
در باره آموزشگاههای رانندگی فقط نظارت بیشتر را بلدین دیگه به فکر بیمه و خودرو ودستمزد کم مربیان .این قشر مظلوم که هیچ امنیت شغلی ندارن نیستین.زیر باد کولر نشستین فقط بخشنامه صادر میکنید نه تنها دردی از مردم کم نمیکنید با اعصاب و روانشون هم بازی میکنید
خسته نباشید. سالهاست عزیزان با شبشه دودی و پلاک مخدوش با سرعت وحشتناک قاچاق افغانی میکنند امنیت مردم رو بخطر میندازن
داخل ماشین حریم خانواده است دوست داریم پرده بکشیم که نامحرم ناموسمان را نبیند
باسلام دراین هوای گرم وتابش افتاب داغ کار مثبتی نیست
آفرین سردار ما ایرانیان جنبه هیچ چیز را نداریم
سردار اهواز زندگی کردی که ببینی آفتاب ۶۵درجه چه بلایی سر مردم و ماشینا میاره
سردارشماکه نمی‌خواهید رییس جمهورشوید
ازمدیریت درست وبه جای حضرتعالی سپاسگزاریم .خداوندسلامتی به همه زحمت کشان ناجا عطابفرمایدوخسته نباشید ومادست تک تک ای عزیزان ازجان گذشته وحامی مردم رابوسه میزنیم فقط یه مسئله انشالله که عمزبزان ناجا درزمان برخورد با مردم همه رابه چشم منفی نگاه نکنند ودرموردشیشه دودی واقعا اگه نباشه افتاب تمام صورت ادم رامیسوزونه لطفا این موردراهم عنایت بفرمایید باتشکر
ما در قرن بوق زندگی میکنیم همه چیز ممنوع است نفس کشیدن چند وقت دیگه ممنوع میشه
ازادی واقعی یعنی ایران ب هیچ چیز کار ندارند بنده خدا فقط رای بدیم همه چی درسته
بخدا خجالتم خوب چیزیه اینم مدل جدیده
ًشیشه دودی در شهرهای گرمسیری ضرورته. چون نور خورشید خیلی آزاردهنده است حداقل جلوی تشعشعات مستقیم خورسید را کم میکنه. بهتره اول بفکر رفاه مردم باشید بعد دنبال آتو بگردید
فقط یادتون باشه شیشه دودی اشعه نور خورشید کم میکنه وجلوی

سرطان پوست میگیره
بخدا مردم رو نابود کردین دست بردارین از سر مردم بیچاره چی از جون مردم میخواین الان دیگه بهانه ای ندارین گیر بدین به مردم جز این کار
باید برآنها که باشیشه دودی دردی میکنند برخورد جدی کرد مغازه بنده راروز روشن باستفاده ازماشین شیشه دودی خالی کردند
بعد رای هم می خواهند
خب تا انتخابات از ممنویت طرح طرافیک خبری نیست..ازطریق شیشه دودی فعلآ دولت ی پولی به جیب میزنه... تا اینکه بعد انتخابات بازم کرونا میاد بازم ی جریمه های دیگه و......جیب دولت دیگه
باسلام نمیدونم از جون ومال مردم چی میخوان تا همه رو سکته ندین ول کن نیستین جناب اونی که پلاک مخدوش میکنه باید اعمال قانون بشه ولی شیشه دودی بخاطر گرمای طاقت فرسایی که واقعا بعضی از نقاط ایران هست و نمیشه تحمل کرد کولر ماشین جواب نمیده لطفا کور کورانه تصمیم نگیرید
سلام.
الان همه دنیا شیشه رفلکس دارن میدن. یعنی راننده از داخل دید کامل داره و از بیرون به داخل دید نداره.
بهونه دید نداشتن راننده دیگه به کارنمیاد. داخل خودرو حریم خصوصی هست و راه برخورد با بعضی تخلفات این نیست که حق واضح مردم ضایع بشه .
شیشه هایی رو که از کارخونه دودی میان بیرون و نمیشه کند چیکار میکنید؟ میشکنید؟
اینکه فکر میکنید شیشه دودی عامل جرم وفساد میشه و با این کارتون جلوی این کارا رو میگیرید به نظرم کلا اشتباهه اونیکه میخواد جرم و فساد کنه به هر طریقی می‌کنه مطمئن باشین.
زورگیری اکه زیاد شده ریشه در چیز های دیگه داره
بهتره اکاهی مردم رو بالا ببرید
هر کسی اگه ترسی داره سوار ماشین با شیشه دودی نشه خب
خودروی رئیسی هم بایدتوقیف بشه چون شیشه دودی داشت.
سردار اشتری چرا دو سه روز قبل از رای گیری این صحبت را کردید ؟ وقتی که پولدار ها در ماشین های شیشه دودی می نشینند و کسی با آنها کاری ندارد چون از کارخانه شیشه های ماشین آنها دودی شده است اما مردمی که برای اذیت نشدن افراد خانواده مجبور به دودی کردن شیشه های ماشین خود شده اند را مورد تهدید واقع می کنید ! بنظر می رسد هدفمند این صحبت را کردید تا به مردم بگویید که در صورت روی کار آمدن کاندیدای مورد نظرتان جناح تان ، چه چیز هایی در انتظار مردم است نتیجه این صحبت شما ریزش رای دهندگان از ترس آینده ای برایشان در نظر گرفتید می باشد و این قابل توجه قوه قضائیه و سازمانهای امنیتی ذیربط می باشد . این از نتیجه سحر است .
سردار عامل گرانی و تورم و اختلاس و دزدی و غارت و بی امنیتی و بی عدالتی ودر یک جمله مسولان کشور رو توقیف کنید هر چند شما هم زورتون به مردم میرسه ....
وقتی که ماشین های مسئولین رده بالا و حتی شهردار و فرماندار و سردار و امثالهم شیشه ماشین را دودی می کنند از مردم عادی چه انتظاری دارید...قانون برای همه لطفا نه فقط مردم عادی...!
جناب اقایان وظیفه شناس،ایا کسی که تو گرمای 50درجه خوزستان زندگی میکنه وخودتون میدونید کولرخودروهای ایرانی جوابگوی این افتاب وگرما نیستند.وماشین شخصی که فقط خانواده جابجا میشوندوتنها راه جلوگیری ازگرماوافتاب تیز خوزستان فقط همین دودی کردن شیشه هاست!!!خداوکیلی شماها ماشین انچنانی دارید اون بدبختی که پرایدی داره وکولرش اصلا تعصیری درگرما نداره چکار کنه؟همیشه دنبال راهی هستیدکه مردم فقیر وبیچاره اذیت بشوند....
پس ماشین های خارجی که کمپانی شیشه شون دودیست میخواین بگین شیشه هاشون و عوض کنن؟ این چه قانون مسخره ای است که در دودی کردنم بین فقیر و دارا تفاوت و میشه حس کرد
جناب اقای سردار اشتری!!شما که شب میخوابید وصبح فتوا میدید.گناه اون خانواده ای که ماشین ضعیف ایرانی داره وبدون کولروتو گرمای 50درجه خوزستان ازسوختن توی افتاب مجبورن پول بدن شیشه ماشین ودودی کنن که گرماعذابشون نده چیه؟؟؟؟!!!!چطوره که پرسنل وکارکنان شما حق خودروی دودی دارن فقط مردم بدبخت حق ندارن.اونکه پول داره ماشین باکیفیت سوار میشه که احتیاجی به شیشه دودی نداره.هرچه سنگه جلوی پای لنگه!!!همیشه مردم فقیر بیشترین ضربه رو میخورن.
درود فراوان خدا و رهبر عزیزمان بر این فرمانده با اقتدار نیروی انتظامی که به حق امنیتمان را مدیون فرماندهی صحیح ایشان هستیم.
سلام جناب سرداراشتری بهترنیست تصمیماتی ازقبیل شیشه دودی بادرصدی که قبلاموردقبول نیروی محترم نیروی انتظامی بوده وکه موجبات رفاه شهروندان درمقابل گرما وآفتاب زدگی رافراهم می سازدوهمچنین امنیت زن وفرزندان درمقابل نگاههای هرزدیگران راموجب می شودباتامل ،دقت وکارشناسی بیشتروبهره گیری ازنظرات صاحب نظران گرفته شود چگونه می توان این موردرادرکنار خودروهای فاقدپلاک یادارای پلاک مخدوش گذاشت قول معروف
خال هندوان سیاه ودانه فلفل سیاه
هردوجانسوزندامااین کجاوآن کجا؟
باسلام خدمت سردار.فرمودی. مردم از همکاران زحمتکش راهورتشکر وقدر دانی می کنند.کدام مردم؟ابنها ک ازبس رشوه گرفتند تا جریمه نکنند وضعشون توپ شده یا بقول شما برکات زندگیشون زیادشده.راستی چرا ماشبن های شاسی بلندک فابریک کارخونه دودی هستندهم فکری داریدیا همکاران راهور شماحتی جرات متوقف کردنشون رو هم ندارند.همه ما می دونیم
متوقف کردن وبرخورد با خودروها مال قشر ضعیفه.
به نظر من باید به مامورین اموزش های لازم داد تا نحوه برخورد بصورتی باشد که اگر زمان مواجه شدن با خودرو شیشه دودی راننده مشکوک است یا خودرو دارای خلافی سنگین است یا موارد امنیتی ودر زمان یا مکان خاص بوده شرایط سنجی کند واگر خودرو خانوادگی هست و دودی کردن شیشه صرفا جنبه پیشگیری از گرما وتقریبا در حد مجاز وتعریف شده هست جریمه ویاتوقیف نگردد
جلوی دود مواد مخدر را بگیرید.
داری چی میگی گرمای جنوب مگه بدون شیشه دودی میشه رانندگی کرد.اره جای شما خیلی سرده و افتاب هم ندارید.....اول خودتون کنترل کنید بعد مردم..
سردار زحمتکش باید دودی های که داخلش معلوم نمیشه جریمه یا توقیف بشن
فکرکنم عینک دودی هم بزودی
ممنوع شود.
اول از ماشینها ی خودتان وارگان زیر نظر خودتان شروع کنید
برچسب دودی رو ممنوع کردید حداقل شیشه سولار رو اجباری کنید تا مردم از گرما و نور خورشید در امان باشند ایران‌خودرو و سایپا هم مال اهمیت دادن به جون مردم نیستن باید بسوزیم و بسازیم و جریمه شیم
شیشه دودی مصونیته نه محدودیت
کل دنیا ماشینای به روز شیشه های خودرو به روز رسانی و دودی خوده کارخونه هستن .چرا آخه ایران عقب مونده باید باشه .
بر اساس کدوم قانون اجازه توقیف شیشه دودی رو میدید؟ کاملا دستور ایشون غیرقانونی هست و اگر شکایتی بشه در دادگاه محکوم میشن
اول قانون رو به مجلس بدهند تصویب بشه بعد ، هیچ قانون بر توقیف شیشه دودی نداریم
سلام وعرض ادب من تنها به خاطر نور آفتاب دودی کردم . تو زندگیم هم هیچ تخلفی نداشتم . میشه بفرمایید چرا با شیشه دودی مخالف هستید. اگر کسی خلاف کرد دیگران نباید پاسوز باشند . اینها دلسردی از همه چیز را به ارمغان می آورد . اگر کسی قرار است زحمات همکاران شما را ببیند حتما خواهد دید. نیاز به سوزاندن تر و خشک نیست . پلیس بازی برای شهروندانی که برای رفاه شیشه دودی نمودند . خود نمایی که تلاش نیست. شما هندوانه فروش را در جاهای دیگر به دنبالش بگرد.
واقعا متاسفم برات سردار جان جلو افتاب استان ایلام یا اهواز نبودی
دروغه ۹۹ درصد بفکر جیب خالی کردن مردم هستن
در خوزستان با دمای بالای هفتاد درجه با کولر نمیشه سوار ماشین شد مردم شیشه دودی میذارن تا از شدت نور خورشید کاسته بشه حالا با این دستور مردم چکار باید بکنن
تو شهر که این خودرو ها هر کاری انجام میدند .کو توقیف کو جریمه کو ...!!!!
سلام جسارتا خودتون هم تو. ماشین هایی بشینید که شیشه اش دودی نباشه قانون فقط برا مردمه.
بفرمایید دیوارهای منازل هم شیشه ای کنند تا تخلفی صورت نگیرد این چه حرفیه انگار با دیدن داخل خودرو همه اتفاقات و جرایم حل میشه به سنگ بگی خورد میشه
کجای دنیا شیشه دودی ممنوعه؟شیشه دودی ملایم حدی که گرما رو وارد ماشین نکنه کجاش مشکل داره....
چرا شیشه دودیا توقیف میشه جلوی گرما رو میگیره داخل ماشین هم دیده نمیشه شاید کسی بخواد راحت باشه
سلام سردار بزرگوار کسی که خلاف میکنه شیشه دودی باشه یا نباشه کار خودش رو انجام میده اما عده ای از مردم که تو فکر زندگی سالم هستند با این فرمایش نسنجیده شما از نظام مقدس جمهوری اسلامی زده میشن سردار بنظرم شما جلو قاچاق مواد مخدر رو بگیرید بهتره چون از پفک راحتتر پیدا میشه اینجوری جلو اعتیاد جوانان گرفته میشه .... نکنید اینکارها رو اعمال افرادی مثل شما مردم رو از صندوق رای دور کرده خواهشا مشکل این بخش با وجدان این پیام رو بدارید ممنون
انشالله خدا سلامتتون کنه چه کار خوبیه .بسیار عالی
میشه خرید و فروش چیزی آزاد باشه و استعمال اون ممنوع؟!!!
اگه واقعا تخلف هست ، برچسبها رو از مغازه ها و بازار جمع کنن، بعد به ماشینها گیربدن
واقعا تو این هوای گرم زن و بچه چه گناهی کردن
برو بابا خودتون با ماشین های آنچنانی وشیشه دودی و کولر دار آنتیک در امانید اما ما باید زن بچه هامون از نگاه نامحرم ها که تو خیابون با چشم توی ماشینت رو برانداز میکنن در امان نباشند ....
فقط دنبال پول هستید به هر طریق پلاک مخدوش ربطی به شیشه دودی نداره جالب از طرف مردم حرف میزنه
یه روز بیایید تو گرمای ۶۰ درجه بوشهر تا بهفمید بدون شیشه دودی چطور میشه دوام آورد
شیشه دودی باشه بهتره چون مشکل بدحجابی داخل خودروها هم پیش نمی آید .
شیشیهای دودی در ۳ نوع که تیرگی کمی دارنو از ۳ متری داخل خودرو دیده بشه طبق قانون ازاد هستن ولی اینجا کسی کاری به قانون نداره وقتی پلیس خودش قانون زیر پا میزاره وای بحال بقبه
حاجی این طرح ها از فردا شروع میشه
بزار مردم رای بدن بعد هنر نمایی شروع کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار