بازدید 21987
۶
نتانیاهو

در ایران جشن گرفته اند اما من به زودی بازمی گردم!

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در اظهاراتی که بیانگر خشم او از پایان دوران قدرتش بود با اشاره به روی کارآمدن کابینه جدید در این رژیم گفت: در ایران جشن گرفته‌اند اما من به زودی بازمی‌گردم!
کد خبر: ۱۰۵۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 14 June 2021

به گزارش تابناک به نقل از نورنیوز «بنیامن نتانیاهو» در واکنش به رای اعتماد کنیست به کابینه جدید رژیم صهیونیستی گفت: امروز در ایران با دیدن کابینه ضعیف و سازشگری که در اسرائیل به روی کار آمده است و نخواهد توانست مانند من در برابر آمریکا و جامعه بین‌المللی بایستد، جشن گرفته‌اند.

نتانیاهو به شدت به ائتلاف بنت- لاپید حمله کرد و مدعی شد که دولت جو بایدن از او خواسته بود که اختلافات بر سر ایران و بازگشت احتمالی آمریکا به برجام را «پشت درهای بسته» مطرح کند و از آشکار کردن آن خودداری نماید اما وی به آن‌ها پاسخ داد که هرگز این کار را نخواهد کرد و مخالفت او کماکان علنی خواهد بود.

وی در ادامه ادعاهای خشم آلود خود گفت: من یک خبر بد برای ایران دارم و آن اینکه اسرائیل هرگز به شما اجازه نخواهد داد برنامه‌های خود را عملی کنید.

نتانیاهو اطمینان داد که دوران قدرت نفتالی بنت که از دید وی بر اساس «اتحاد خائنانه» تشکیل شده است، بسیار کوتاه خواهد بود و حزب لیکود با قدرت باز خواهد گشت و او دوباره سکان را به دست خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۶
به زباله دان تاریخ پیوستی و کاش بقیه افراد مثل خودت هم با خودت ببری!!!
تو هم رفتی به درک !!!!
اولا که شما رفتی همونجائی که ترامپ رفت و دوما وقتی سرکار هم بودی هر غلطی کردی جوابشم شنیدی .
سگ زرد برادر شغال است، در ايران زماني جشن گرفته خواهد شد كه رژيم آپارتايد صهيونيستي مانند رژيم آپارتايد آفريقاي جنوبي نابود شده و مردم فلسطين سرنوشت خود را در دستان خود بگيرند.
خفه شو بابا
کی کجا جشن گرفته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل