بازدید 7968

اصلاحات اصولی را از ما بخواهید!

کلینیک تخصصی پروشات خودرو واقع در دیباجی جنوبی، خیابان جوزی، طیف وسیعی از خدمات خودرویی را به تویوتا و لکسوس سوارها ارائه می­دهد.
کد خبر: ۱۰۵۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 14 June 2021

اگر در تهران زندگی می کنید و دارای خودروی تویوتا یا لکسوس هستید ، ادامه این مطلب را مطالعه کنید:

کلینیک تخصصی پروشات خودرو واقع در دیباجی جنوبی، خیابان جوزی، طیف وسیعی از خدمات خودرویی را به تویوتا و لکسوس سوارها ارائه می­دهد. این خدمات شامل سرویس­های دوره­ای، تعمیرات اساسی موتور ، گیربکس، سیستم الکتریکال و ECU می­باشد. وجه تمایز خدمات تعمیرگاه تویوتا و لکسوس پروشات خودرو این است که تعمیرات اساسی این کلینیک دارای 6 ماه یا ده هزار کیلومتر گارانتی می­باشد. همچنین در این تعمیرگاه تنها از قطعات اصل و اوریجینال استفاده می­شود.

شعار ما در پروشات چنین است : صفر تا صد تویوتا و لکسوس !

اصلاحات اصولی را از ما بخواهید!

ارائه خدمات در محل مورد نظر مشتری، از دیگر مزایای پروشات خودرو می­باشد و اگر خودتان زمان کافی برای تحویل یا ترخیص خودروتان نداشتید، خودروبر اختصاصی پروشات آماده است تا خودروی شما را از هر نقطه ای در تهران بزرگ تحویل گرفته ، پس از آماده شدن آن در محل مورد نظر شما تحویل دهد. تنها کافی است با شماره امداد خودروی پروشات 09028011410 تماس حاصل فرمایید.

اصلاحات اصولی را از ما بخواهید!

هنرکده رنگ و بدنه پروشات برای ارائه خدمات صافکاری و نقاشی با بهترین کیفیت تجهیز شده است. در کارگاه رنگ و بدنه پروشات، سیستم رنگ سازی گلازوریت آلمان مورد استفاده قرار گرفته و برای قسمت نقاشی از اتاق رنگ ایزوله استفاده می­شود. در صورتی که خسارت به بدنه به گونه­ای باشد که بتوان آن را با روش­های صافکاری بدون رنگ PDR ترمیم کرد، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات تخصصی PDR پروشات خودرو می­باشد زیرا با این تکنیک، خودروی ارزشمند شما کمترین افت قیمت را خواهد داشت. ما در کارگاه پروشات پذیرای انواع خودروهای خارجی و تولیدات لوکس داخلی هستیم .

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی