بازدید 9817

رهبر‌کره‌شمالی هواداران «کی‌پاپ» را تهدید به مرگ کرد!

کیم جونگ اون قاچاقچیان موسیقی کی پاپ و کسانی که موسیقی «بلک پینک» «بی تی اس» و «شی نی» گوش کنند را به مجازات مرگ محکوم می‌کند.
کد خبر: ۱۰۵۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۳ 14 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس به نقل از واشنگتن تایمز، کیم جونگ اون قاچاقچیان موسیقی کی پاپ و کسانیکه موسیقی «بلک پینک» «بی تی اس» و «شی نی» گوش کنند را به مجازات مرگ محکوم می‌کند.

یونگ گوانگ ایل، پناهنده‌ای از شمال که شبکه‌ای را اداره می‌کند که «K-pop» (کِی پاپ) را به صورت قاچاق به کره شمالی اداره می‌کند، گفت: جوانان کره شمالی فکر می‌کنند که هیچ چیز به کیم جونگ-اون بدهکار نیستند. اسنادی که از پلیس کره شمالی به بیرون درز کرده، وسواس جدید کیم برای کنترل جریان موسیقی انحرافی را که «یک سرطان بدخیم» برای مردم تلقی می‌شود، نشان می‌دهد.

این قانون که در ماه دسامبر وضع شد، کسانی که به دلیل مشاهده یا داشتن محتوای موسیقایی کره جنوبی مجرم شناخته شوند، به ۱۵ سال کار سخت اجباری محکوم می‌کند.

یک قاچاقچی موسیقی اهل کره شمالی، که اغلب فیلم‌هایی با بیش از یک میلیارد بازدید در YouTube در سطح جهان تولید می‌کرد، در ماه می‌توسط یک تیرانداز کشته شد.

پرونده‌های داخلی کره شمالی همچنین نشان می‌دهد که تلاش‌های ناموفق برای جلب شهروندان برای روی گردانی از کشور همسایه (کره جنوبی) موفق نبوده است. تایمز افزود: از نظر کیم جونگ اون، تهاجم فرهنگی از کره جنوبی فراتر از حد قابل تحملی است. اگر این مورد کنترل نشود، او نگران است که مردمش ممکن است کره جنوبی را به عنوان یک کره جایگزین برای کره شمالی قلمداد کنند.

در این اسناد آمده است: پدیده توزیع نشریات و تبلیغات ناسالم خارجی از بین نرفته، بلکه ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل