بازدید 14304

ایران ون رنتال، مرکز تخصصی کرایه ون با راننده

خودرو هیوندا H350 با برخورداری از ظرفیت بالای 10 تا 17 نفر جهت حمل مسافرین و نیز سقف بلند و سیستم گرمایش و سرمایش مناسب و ظاهری شیک و زیبا گزینه مناسب‎‌تری برای اجاره تشریفاتی می‌‎باشد.
کد خبر: ۱۰۵۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 13 June 2021

کرایه ون با راننده و یا سایر خودروها از جمله فعالیت‎‌هایی است که سال‌‎هاست توسط شرکت‌‎های به خصوصی به صورت تخصصی دنبال می‌شود. کرایه ون با اهداف متقاوتی در شهرهای مختلف صورت می‌گیرد که متقاضیان با مراجعه به سایت‌‎های مخصوص و یا مراجعه حضوری می‌توانند به اجاره و یا کرایه آن بپردازند.

ایران ون رنتال، مرکز تخصصی کرایه ون با راننده

خیلی از افراد به دلایل مختلفی تمایل به سفر با هواپیما و یا قطار را نداشته و ترجیح می‌دهند با خودرو شخصی خود به سفر بپردازند ولی از آنجایی که داشتن سفرهای متعدد با خودروهای سواری ممکن است موجب آسیب‌رسانی به خودرو و یا کاهش عمر آن شود این کار بهتر است صورت نگیرد. به جای آن از خدماتی که توسط شرکت‎‌هایی نظیر ایران ون رنتال ایجاد کرده، استفاده شود. با استفاده از خدمات این شرکت‎‌ها می‌توانید به کرایه ون بپردازید، به این ترتیب نه به خودروی خود آسیب زدید و نه سفرتان را کنسل کرده‎‌اید؛ از طرفی می‌توانید تعداد افراد بیشتری را در سفر با خود همراه کنید چرا که این ون‌‎ها معمولاً بین 10 الی 14 نفر ظرفیت داشته و امکان یک سفر خانوادگی جذاب و یا سفر خاطره انگیز دوستانه را فراهم می‎‌آورد.

مزایای کرایه ون

رونق یک کسب و کار و دوام آن قطعاً به دلیل مزایای آن برای مشتری و صاحب کار خواهد بود. بنابراین، این که صنعت اجاره خودرو تاکنون توانسته بقای خود را حفظ کند نشان دهنده یک سود دو طرفه برای افراد می‌‎باشد. برای اطلاع بیشتر و بهتر شما عزیزان به بررسی برخی از مزایای این کار پرداخته‌‎ایم.

  • جلوگیری از هزینه‎‌های متفرقه: یکی از الزامات سفر با خودروهای شخصی مراجعه به معاینه فنی و چک کردن تمامی موارد واشکالات احتمالی است که در این زمان ممکن است مجبور به پرداخت هزینه‌‎های مختلف شوید و یا این که در طول مسیر ممکن است به علت گاز سوز نبودن و یا مصرف زیاد انرژی توسط ماشین سواری خود بارها مجبور به پرداخت هزینه‌‎های مختلف برای تأمین انرژی مورد نیاز خودرو شوید که با کرایه ون و سفر با آن می‌توانید علاوه بر عدم پرداخت معاینه فنی، به علت کم مصرف بودن این خودروها هزینه کمتری را برای تأمین سوخت بپردازید.
  • زمانبندی مناسب: در صورتی که فرد منظمی هستید و یا به علت مشغله‌‎کاری می‌بایست در مکان مشخصی حاضر شوید کرایه ون یک پیشنهاد خوب برای شما خواهد بود. چرا که در هنگام سفر با هواپیما و یا قطار معمولاً با عواملی چون تأخیر در پرواز و یا نرسیدن قطار مدنظر و یا پیدا نکردن بلیت با زمان بندی مناسب خود ممکن است مواجه شوید و این امر سبب می‌شود تا برنامه‎‌های شما به تعویق بیافتد و از رسیدگی به بعضی از کارها باز بمانید. در سفرهایی که با اتوبوس‎‌ها هم انجام می‌شود مواردی مثل خرابی اتوبوس در بین راه و یا معطلی برای استراحت وسط راه و یا بنزین و... ممکن است رخ دهد که ممکن است مورد پسند شما نباشد و یا شما را معطل کند.  بنابراین استفاده از ون‌‎های کرایه‌‎ای کمک می‌کند تا با برنامه‌ریزی دقیق به سرعت و بدون معطلی به مکان دلخواه خود برسید.
  • ایمنی برای افراد مختلف: متأسفانه در حال حاضر خودروهایی در جاده‌‎ها به جا به جایی مسافرین می‌‎پردازند که فاقد استانداردهای لازم برای کودکان و افراد مسن هستند. در واقع توانایی محافظت و نگهداری این افراد در شرایط مختلف و تصادفات شدید را ندارند؛ اما با کرایه ون با راننده می‌توانید از این گروه سنی محافظت بیشتری به عمل آورید چرا که ون‎‌ها از سیستم موتور و جلوبندی و تعلیق محکمی برخوردار هستند و رانندگان مجرب توانایی کنترل این خودرو را در شرایط مختلف اقلیمی خواهند داشت.

اجاره ون با بادیگارد

ایران ون رنتال، مرکز تخصصی کرایه ون با راننده 

اجاره ون‌‎ها نه تنها برای سفرهای خانوادگی بلکه برای اوامر حیاتی و سیاسی و...هم می‌تواند انجام شود و از آنجایی که ممکن است در مسائل سیاسی افراد دارای مقام‌‎های مهم سیاسی و یا خارجی حضور داشته باشند بعضی از شرکت‎‌ها همراه با ارائه خدمات کرایه ون به اجاره بادیگارد همراه با سرویس‎‌های وی آی پی نیز می‎‌پردازند تا این افراد در طول سفر خود از آسودگی خیال  بیشتری بهرهمند بوده و امنیت خوبی برایشان به ارمغان آورده شود.

البته لازم به ذکر است که ایران ون خدمات اجاره بادیگارد را ندارد و انجام این کار هم قانونی نیست.

کرایه ون تشریفاتی

اجاره‌ی ون تشریفاتی در واقع همان خدمات وی آی پی است که توسط شرکت‌‎ها برای حمل هر چه بهتر مسافرین انجام خواهد شد. در این گونه خدمات به طور معمول از خودروهای لوکس‎‌تر و نیز رانندگانی بهتر و سایر خدمات همچون ارائه ون با بادیگارد و یا .... انجام خواهد شد. اما تفاوتی که رانندگان این ون‌‎ها با سایر ون‎‌ها دارند این است که این افراد به زبان‌‎های دیگر نیز تسلط دارند و توانایی برقراری ارتباط  با مسافرین خارجی و توریست‎‌ها را خواهند داشت.

ویژگی ون‌‎هایی که اجاره داده می‌شود

توجه کنید در موضوعات مختلف و کاربردهای متفاوت نوع خودرو و یا مدل آن معمولاً عوض نخواهد شد بلکه مثلا در  خدمات رسمی‌‎تر و یا تشریفاتی خودروهایی که تمیزتر هستند و دارای صندلی‎‌های راحت‌‎تر، سیستم گرمایش و سرمایش بهتری هستند در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

به طور کلی در مبحث کرایه ون سه نوع خودرو تویوتا هایس، نیز ون هیوندایH350  و نیز بنز ویتو مورد استفاده قرار خواهد گرفت که در این بین خودرو هیوندا H350  با برخورداری از ظرفیت بالای 10 تا 17 نفر جهت حمل مسافرین و نیز سقف بلند و سیستم گرمایش و سرمایش مناسب و ظاهری شیک و زیبا گزینه مناسب‎‌تری برای اجاره تشریفاتی می‌‎باشد. اما خودرو تویوتا هایس نیز با برخورداری از سیستم ضد سرقت، کولر دریچه عقب، ظرفیت 15 نفری و شیشه‌‎های سولار، سیستم تهویه هوا و... علاوه بر اجاره تشریفاتی می‌تواند برای گردشگری در مناطق مختلف ایران خصوصاً جنوب کشور به علت ایجاد آلودگی بسیار کم مناسب باشد. خودروی بنز ویتو نیز از دیگر خودروهای تشریفاتی بوده که با دراختیار داشتن شتاب قابل توجه، صدای کم موتور، توانایی حمل به اندازه چند صد کیلوگرم و نیز در اختیار داشتن کابینی راحت برای مسافرت‎‌های طولانی می‌تواند رضایت مشتریان را در زمینه کرایه ون جلب نماید.

ایران ون رنتال، مرکز تخصصی کرایه ون با راننده

بعد از راهنمایی‌‎هایی که در خصوص کرایه ون انجام شد در صورتی که مایل به استفاده از هر گونه خدمات اجاره ون هستید می‌توانید به سایت ایران ون رنتال مراجعه نموده و بعد از بررسی ون‌‎ها، خودروی مدنظر خود را برای مسافت مشخص کرایه نمایید. اجاره ون معلولین، اجاره ون‎‌های کولردار، اجاره ون وانا و... از جمله خدماتی است که می‌توانید در این شرکت به آن دست پیدا کنید. این شرکت با در اختیار داشتن بیش از 150 ون اجاره‌‎ای و نیز اجاره‌ ون‎‌ها در سراسر ایران به همراه پشتیبانی 24 ساعته در خدمت شما می‎‌باشد. برای ورود به سایت ایران ون رنتال می‌توانید به آدرس iranvanrental.com مراجعه نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر