بازدید 17418

تکذیب یک اطلاعیه از جانب ستاد انتخاباتی رضایی

ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی اطلاعیه ای را که به نام روابط عمومی این ستاد در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ 12 June 2021

ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی اطلاعیه ای که به نامروابط عمومی این ستاد در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است را تکذیب کرد.


اطلاعیه ای به نام روابط عمومی ستاد دکتر محسن رضایی در فضای مجازی منتشر شده که ستاد ایشان صدور اطلاعیه ای بااین محتوا راتکذیب کرد.

 

 مردم شریف خوزستان
 ریاست محترم محترم مجلس خبرگان رهبری

 ریاست محترم ستاد ملی مبارزه با کرونای کشوری

ریاست محترم ائمه جمعه استان خوزستان

ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه ی جمعه کشور

 استاندار محترم خوزستان

 فرمانده محترم ناحیه انتظامی خوزستان

با عرض سلام و ادب

بی شک ، تبلیغات و چگونگی آن برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ، امری بسیار پسندیده و نیکوست؛ اما نگاهی به شیوه و الگوی نمایش انتخاباتی جناب آقای رئیسی در اهواز نشان داد که متاسفانه این الگو ، بیشتر به رزمایشی برای نمایش قدرت به معنای قدرت بود ونه یک همایش انتخاباتی .!

بی توجهی آشکار به شیوه نامه های بهداشتی و منشورهای قانونی، حرفه ای و اخلاقی انتخابات به دلایل زیر نادیده گرفته شده است.
از مسئولان محترم شورای نگهبان و مراجع ذیربط خواستار پیگیری موضوع پیش از برگزاری انتخابات هستیم.

عمده تخلفات مشاهده شده در جریان برگزاری همایش تبلیغاتی آقای رئیسی در ورزشگاه اهواز به شرح زیر است:

۱-- حمایت بعضی از ائمه جمعه استان و ملاقات آنان در دیداری خصوصی که بر خلاف اصل بی طرفی ائمه جمعه به عنوان نهاد حاکمیتی است.

۲-- تبلیغات و فراوانی هزینه ها و ریخت وپاش های اشرافی توسط حامیان ستادی جناب رئیسی با سوءاستفاده از اموال عمومی بادستور و حمایت برخی از مدیران فرصت طلب دولتی در استان خوزستان

۳-- بسیج واعزام گسترده مردم از روستاها و شهرستانهای استان و استانهای همجوار برای حضور در ورزشگاه تختی و هماهنگی برخی از مدیران دستگاههای دولتی و نظامی و مذهبی .


۴-- ایجاد مزاحمت گسترده برای مردم و فعالان اقتصادی و کسبه بازار در تعطیل کردن هسته مرکزی و خیابانهای منتهی به آن و رعب و وحشت و حضور یگانهای نظامی و ممنوعیت های رفت و آمد توسط نیروی انتظامی در سطح استان و شهر اهواز.

۵-- بی توجهی به سلامت و بهداشت مردم در جلوگیری از بیماری کرونا به دلیل حاکمیت دوگانه در حفظ سلامتی مردم در تبلیغات انتخاباتی آقای رئیسی در شهر اهواز.

۶-- ضعف مدیریت کرونایی استان خوزستان با وجود نمایش های مقتدرانه در جلوگیری از برگزاری انواع مراسم محلی با تعداد بسیار کمتر و از سویی صدور مجوز! و برگزاری همایش با جمع کردن هواداران از شهرستانها در ورزشگاه.

امیدواریم مسئولان ذیربط در اسرع وقت نسبت به پیگیری این تخلف محرز انتخاباتی اهتمام و شائبه و شایعات موجود سطح کشور در باره انتخابات پیش رو را رفع نموده و برای اعتبار نظام بکوشند.

تبلیغات و وفور هزینه ها و ریخت و پاش های اشرافی توسط ستادهای جناب رئیسی و هزینه های هنگفت ، درشرایطی که بیش از 85 درصد مردم در فقر و تنگدستی به سر می برند پیام خوبی را برای آنان ارسال می کند تا فردی را انتخاب کنند که احساسی مشترک در همه جنبه های زندگی شان داشته باشد،
فردی که در هنگام هجمه دشمنان ، سینه خود را سپر دفاع از آب و خاک کشور کرده و با وجودتوانایی مدیریت در اداره ی کشور، این زنجیره ی ناقص و معیوبِ منفعت گرایانه که موجب اتصال مفسدین ومافیای قدرت شده است را قطع کند.

در این راستا ما به عنوان اعتراض به بروز و اِعمال سیاست چندگانه و برای صیانت و حمایت از حقوق مردم و پیشگیری از بروز مشکلات تبیین شده در متن ، با وجود اشتیاق و اصرار فراوان همشهریان و هم استانی های عزیز در خوزستان به عنوان زادگاه مادری دکتر محسن رضایی، از برگزاری همایش انتخاباتیِ مشابه و در مقیاس وسیع پرهیز می نماییم ، چون جان و مال و سلامتی مردم به عنوان بزرگترین سرمایه ما ارزشمندتر از کسب قدرت به هر بهایی است .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی